Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(van mij ook niet
)Private Joker zei:Als ik me niet vergis, mist red bulleke die ook nog in zijn collectie maar van hem krijg je geen 100 Euro denk ik(van mij ook niet
)


Private Joker zei:Hehe, nee ze, maar ik zie jou niet de volle pot betalen als je over zoveel verschillende platformen verzamelt. Dermee![]()

red Bulleke zei:Gisteren opgehaald via Kiala. Alle drie compleet
The Blues Brothers (GB)
Blades of Steel (nes)
En ter vervanging van mijn cart only: "ironman" Super off-road (nes)
dan ben ik u kandidaat (ik verlies altijd tegen de nes
)junglist_clint zei:veel meer! Euhm ik ben gisteren naar zowat elke kringwinkel geweest in limburg en enkel heusden-zolder had spellen. En zo is het meestal, af en toe vind ik er 1tje in andere winkels. Snap het niet zo goed maar is zo wel ;-)