Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Holy f... dat is inderdaad wel mooi! Indien je ze niet verzamelt, laat maar je prijs weten. :p

junglist_clint

Legacy Member
hehe :) ik weet precies niet goed als ik hem ga verkopen of niet. Hij is redelijk wat centjes waard. Ga morgen wss nog eens terug een deel halen. Had niet meteen genoeg centen bij en keuzes maken is zo moeilijk :)

Private Joker

Legacy Member
There is more? :p
Heb hem niet nodig hoor, maar aangezien ik door een bidwar vééél te veel voor mijn kopie heb betaald...
Is zo'n 80-100 Euro waard. Moest ik van jou zijn, ik hou die nog een jaartje bij en eens af en toe kijken wat de veilingen doen. De laatste is geëindigd op 81£/95€.
Als ik me niet vergis, mist red bulleke die ook nog in zijn collectie maar van hem krijg je geen 100 Euro denk ik ;) (van mij ook niet :p )

ironhorn

Legacy Member
fuck man, daar zijn mijn kringloopaankopen niets tegen (en ik kom toch regelmatig in 4 der)

Ik verdenk Hasselt ervan iemand te hebben die het voor zichzelf houdt (ofwel ben jij me daar steeds voor, doch peins dat het eerder heusden-zolder is)

junglist_clint

Legacy Member
veel meer! Euhm ik ben gisteren naar zowat elke kringwinkel geweest in limburg en enkel heusden-zolder had spellen. En zo is het meestal, af en toe vind ik er 1tje in andere winkels. Snap het niet zo goed maar is zo wel ;-)

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
Als ik me niet vergis, mist red bulleke die ook nog in zijn collectie maar van hem krijg je geen 100 Euro denk ik ;) (van mij ook niet :p )

are you calling me a cheap ass mofo? ;)
Nee 'k mis hem inderdaad ook nog. Absoluut geweldige find Junglist! Ben al ontzettend blij dat zo'n vondsten nog bestaan en we er allemaal een stukje kunnen van meegenieten hier :)

Private Joker

Legacy Member
Hehe, nee ze, maar ik zie jou niet de volle pot betalen als je over zoveel verschillende platformen verzamelt. Dermee ;)

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
Hehe, nee ze, maar ik zie jou niet de volle pot betalen als je over zoveel verschillende platformen verzamelt. Dermee ;)

If I could, I would ;)

On topic:
gisteren in de bus

Wayne Gretzky & the NHLPA All-Stars (MD)
Jewel Master (MD)

_keeny_

Legacy Member
vandaag gekocht voor PS2:

Silent Hill 2 collector's edition
Fallout: brotherhood of steel
Shin Megami Tensei Persona 4 (inclusief soundtrack cd)

Claudio VO

Legacy Member
mijn laatse " retro" aankoop is er ééntje voor op de Wii.
Super Mario all-stars. jammer genoeg niet boxed.

Kryptex

Legacy Member
Hier wat SNES dingen van deze week :D


Mega man 7 PAL CIB

15cy3yq.jpg


Terranigma (engelse schermtexten)
Met boekje en videotheek doosje

b563qb.jpg


Super Mario Kart Sealed

15p3jpi.jpg


Demon's Crest Engels (engelse schermtexten)

29vf4md.jpg

Kryptex

Legacy Member
Demon's crest is best moeilijk te vinden met engelse schermtexten vandaar dat ik het erbij zet voordat iemand dacht dat het een duitse is :p

red Bulleke

Legacy Member
Gisteren opgehaald via Kiala. Alle drie compleet

The Blues Brothers (GB)
Blades of Steel (nes)
En ter vervanging van mijn cart only: "ironman" Super off-road (nes)

Den_Hidde

Legacy Member
red Bulleke zei:
Gisteren opgehaald via Kiala. Alle drie compleet

The Blues Brothers (GB)
Blades of Steel (nes)
En ter vervanging van mijn cart only: "ironman" Super off-road (nes)

Als ge is zin hebt in een matchke blades of steel :cool: dan ben ik u kandidaat (ik verlies altijd tegen de nes:crazy:)

Private Joker

Legacy Member
junglist_clint zei:
veel meer! Euhm ik ben gisteren naar zowat elke kringwinkel geweest in limburg en enkel heusden-zolder had spellen. En zo is het meestal, af en toe vind ik er 1tje in andere winkels. Snap het niet zo goed maar is zo wel ;-)

Nog iets extra gaan halen?

De laatste Buggy Run (zonder manual) is voor 25 Euro verkocht zie ik net.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan