Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
iemand anders had in het gezocht gedeelte van b/s al gezegd dat die er lag, maar dacht wel dat het zo iets ging zijn

mijn laatste retro aankoop, ook van de kringwinkel: kabuki quantum fighter (cart only, nes) voor 2 euro

junglist_clint

Legacy Member
ja heusden

PSx: 2euro
gb, color, .. (boxed 3, cart 2)
xbox: 4euro
Snes (cart) 2.5
ps2: 4
gc: 4
tabletop: 100 :D

Nirron

Legacy Member
Gedeeltelijk wel, maar ik denk dat het normaal de bedoeling was dat iedere nieuwe winkel de eerste 10 jaar gedeeltelijk gesubsidieerd werden en daarna niet meer.
Het gaat hier wel om een gemeentelijke subsidie dus ik neem aan dat het bedrag ook verschilt per gemeente.

Wel grappig dat er onlangs een antiek handelaar een kringloopwinkel voor de rechtbank heeft gedaagd voor oneerlijke concurrentie. :)

Ringo

Legacy Member
De prijzen in kringloopwinkels is soms wel vreemd...'t is vooral een kwestie van geluk hebben. Ook al vind ik dat ze sommige zaken beter niet meer verkopen zelfs al is het maar voor een symbolische Euro.

Mijn innerlijk kind heeft al zwaar afgezien bij het vinden van een zwaar verminkte G1 Transformer Overlord en MASK Rhino.

red Bulleke

Legacy Member
Ik moet de eerste vondst in de kringloopwinkels hier nog vinden vrees ik... enkel muffe spullen en al even muf volk in onze regio :)

Dustar

Legacy Member
Vandaag aangekomen, 9euro incl. voor 4 Big Box spellen en eentje in DVD case:

6384972015_55b85934bc.jpg

Private Joker

Legacy Member
Relatief goedkoop platform om spellen voor te verzamelen? Voor zover ik het lees Dustar, heeft PC gamen geen nadelen voor jou! ;)

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
Relatief goedkoop platform om spellen voor te verzamelen? Voor zover ik het lees Dustar, heeft PC gamen geen nadelen voor jou! ;)

Mja, 't is vaak maar een fractie van de prijs voor SMS spellen, hoewel er uiteraard ook big box spellen aan hoge prijzen gaan.
Grote voordeel, en hiervoor ben ik ook overgeschakeld, is dat ik ze ook daadwerkelijk speel.

Maar voor Sega blijft ik ook nog altijd een boontje te hebben hoor ;-)

OG_Mike

Legacy Member
Nirron zei:
Gedeeltelijk wel, maar ik denk dat het normaal de bedoeling was dat iedere nieuwe winkel de eerste 10 jaar gedeeltelijk gesubsidieerd werden en daarna niet meer.
Het gaat hier wel om een gemeentelijke subsidie dus ik neem aan dat het bedrag ook verschilt per gemeente.

Wel grappig dat er onlangs een antiek handelaar een kringloopwinkel voor de rechtbank heeft gedaagd voor oneerlijke concurrentie. :)

Ik dacht dat wat er verdiend werd met verkoop = lonen voor de arbeiders. Dus minder verkoop zal misschien lij(ei)den tot duurdere prijs.

Private Joker

Legacy Member
Kirby's Dreamland (GB cart only)
Desert Strike (MD compleet)
NTSC converter (SNES unboxed - Games Master)

5.97 Euro.


31rIGYAWJgL._SL500_AA300_.jpg


Eéntje dat ik nog niet was tegen gekomen. Nu kan ik Turtles in Time spelen! Plus eens in de Kirby reeks gaan ook. Nog maar weinig van gespeeld.

KillingRaptor

Legacy Member
Kirby games zijn cool! Ik vind vooral Kirby's Dream Land 2 op Game Boy en Kirby's Adventure op de NES aanraders. Eerste Dream Land is ook cool, maar daar kan hij nog niet de vaardigheden van vijanden overnemen.

Private Joker

Legacy Member
We zullen zien of we het graag spelen :)

OT: De postbode komt nu blijkbaar rond 14h eens langs...

- Robocop vs Terminator handleiding van Junglist_Clint
- Ultimate Soccer CIB in zeer goede staat voor Master System.

Ingis

Legacy Member
Nox was een van mijn favorite pc spellen... heb hier ook nog ergens de big box liggen...

Nosfer@tom

Legacy Member
Private Joker zei:
Kirby's Dreamland (GB cart only)
Desert Strike (MD compleet)
NTSC converter (SNES unboxed - Games Master)

5.97 Euro.


31rIGYAWJgL._SL500_AA300_.jpg


Eéntje dat ik nog niet was tegen gekomen. Nu kan ik Turtles in Time spelen! Plus eens in de Kirby reeks gaan ook. Nog maar weinig van gespeeld.

Deze middag in dezelfde winkel:

Ace Combat Distant Thunder (PS2) 3,99€
Heatseeker (ps2) 3,99 €
Centipede (psone) 1,99 €

En ik zag een moedige ziel zoeken in de retro-bak en yep het was er één vanop dit forum :applause:

Private Joker

Legacy Member
Nosfer@tom zei:
Deze middag in dezelfde winkel:

Ace Combat Distant Thunder (PS2) 3,99€
Heatseeker (ps2) 3,99 €
Centipede (psone) 1,99 €

En ik zag een moedige ziel zoeken in de retro-bak en yep het was er één vanop dit forum :applause:

Ge moet eens goeien dag zeggen, de volgende keer ;)
PSX/PS2 dingen moogt ge hebben, maar ik ga wel af en toe eens in die bakken neuzen. Ze worden wel voller en voller met rommel en overpriced stuff, maar wel plezant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan