s_kaiba
Legacy Member
KillingRaptor zei:En nog twee erbij. Vooral blij met Tenchu 2 dat ik die eindelijk heb! Vroeger had ik die maar op de minder legale manier (jaja, heb zo'n periode gehad met PS1 games).
![]()
Veel pelzier ermee

Net dat Dreamcast Toetsenbord weest gaan halen van hier op het forum.
Weet niete cht wat ik daar ga mee doen, maar is toch weer een aanwinst.
).


weet iemand of ze ergens voor een redelijke prijs vervangklepjes verkopen en liefst in de kleuren die ik nodig heb.
Sjezus!