Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s_kaiba

Legacy Member
KillingRaptor zei:
En nog twee erbij. Vooral blij met Tenchu 2 dat ik die eindelijk heb! Vroeger had ik die maar op de minder legale manier (jaja, heb zo'n periode gehad met PS1 games :p).

dneckl.jpg

Veel pelzier ermee ;)

Net dat Dreamcast Toetsenbord weest gaan halen van hier op het forum.
Weet niete cht wat ik daar ga mee doen, maar is toch weer een aanwinst.

sluysen

Legacy Member
Mijne is denk ik onderweg, zal voor volgende week zijn..

zal het dan eens testen met worms armageddon op dc

mazonemayu

Legacy Member
ASCIIPad.jpg


eindelijk toegakomen, nu 2 van de 3 versies in mn bezit ;)
deze zijn echt de beste pads vr shmups/fighters, alleen overschaduwd door de saturn pad

Private Joker

Legacy Member
Vandaag mogen ophalen in het postpunt:

aKjDk.jpg


Wav4C.jpg


XgZFn.jpg


ekoVn.jpg


Compleet en in perfecte staat :)
New in the box zou ik zeggen en voor 15 Euro plus verzending zeker niet te veel betaald. Laat die multiplayer games maar komen!

space79

Legacy Member
7 Mega drive spellen (23€). Double Dragon gaat meestal al voor 2 keer zoveel weg. Wordt nog eens tijd dat ik mijn dubbele spellen ga verkopen :x

IMG_0141.JPG

junglist_clint

Legacy Member
road rash is ook een vet spel :)

@pj: Wist zelfs niet dat het bestond. Zeer knap! Maar je hebt toch ook carts met 2 controller slots bij. Dacht dat die alleen met 4 konden :)

Private Joker

Legacy Member
Inderdaad, je hebt bijvoorbeeld de Micro Machines met extra controller ports of Pete Sampras Tennis, Super Skidmarks en misschien nog wel een paar.
Er zijn wel spellen die het niet hebben zoals Mega Bomberman, een versie van Pete Sampras Tennis, ... Nu alleen nog extra controllers, ga je hiervoor nog contacteren als die van space niet blijken te werken (of te duur zijn).

Moet nog eens kijken voor Mario/Duck Hunt ook.

Nirron

Legacy Member
Een redelijke goede "score" aangezien ik er bijna niets voor heb moeten betalen.

Game & Watch
- Donkey Kong
- Donkey Kong II
- Donkey Kong Jr.
- Mario's Cement Factory

GameBoy
- CIB Console met Tetris
- CIB Radar Mission
- CIB SolarStriker
- CIB Spider-Man
- CIB Light Boy

Nirron

Legacy Member
Wel jammer dat sommige het "schuivertje" van de batterij missen.. hoe noem je die dingen eigenlijk ook al weer? :)

Nirron

Legacy Member
Lol klepje dus :D weet iemand of ze ergens voor een redelijke prijs vervangklepjes verkopen en liefst in de kleuren die ik nodig heb.

mazonemayu

Legacy Member
groene godzilla vmu, compleet met cap & verpakking vr een luttele $16!!! must be my lucky day

junglist_clint

Legacy Member
vandaag kringwinkel gedaan. veel PSX/GB../Xbox games enzo. psx games meegenomen 2 euro het stuk.

Crash bandicoot
CTR
Spyro
Duke nukem: land of the babes
Tekken 3

Lag ook een donkey kong jr tabletop. Maar voor 100 euro pas ik wel hoor :S Sjezus!

Private Joker

Legacy Member
In een kringloopwinkel??? Vind 2 Euro ook al veel eigenlijk voor zo'n "charity shop"...

junglist_clint

Legacy Member
als hij boxed was lag hij wss al thuis :).
nja tegenwoordig zijn de prijzen altijd hoog en ben je al blij dat je 2 euro voor psx games betaald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan