Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Castlevania: Rondo of Blood hé, al denk ik dat die wel prijzig is... Is Splatterhouse ook geen zo'n game?

Castlevania zit idd bij de duurdere maar zit niet meteen in mijn top wanted list :) Ik ga wel eens kijken wat er qua shmups allemaal op de kop te tikken valt.

Oh ja: en mocht ik me absoluut niet in bedwang kunnen houden: deze beestjes zijn uitgekomen vooraleer copy protection een issue was :)

KillingRaptor

Legacy Member
red Bulleke zei:
Castlevania zit idd bij de duurdere maar zit niet meteen in mijn top wanted list :) Ik ga wel eens kijken wat er qua shmups allemaal op de kop te tikken valt.

Oh ja: en mocht ik me absoluut niet in bedwang kunnen houden: deze beestjes zijn uitgekomen vooraleer copy protection een issue was :)

Veel shmups op verschenen? Ben wel benieuwd eigenlijk. Is die eigenlijk regiovrij ook of niet?

red Bulleke

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Veel shmups op verschenen? Ben wel benieuwd eigenlijk. Is die eigenlijk regiovrij ook of niet?


CD games zijn regiovrij, dus je kan er perfect US releases op bollen. Hu-cards is een ander verhaal, daarvoor heb je een heuse mod nodig.
't Grappige is: op een US systeem kan je Jap card games spelen dmv een convertor, maar in de omgekeerde richting lukt het absoluut niet :)

Ik zoek ff een goed linkje om je een idee te geven van de games.

Edit: Dees geeft al een leuk beeld van wat je mag verwachten :

KillingRaptor

Legacy Member
Ziet er goed uit ja! Mag er niet teveel naar kijken hé of dat loopt hier niet goed af. :p

red Bulleke

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Ziet er goed uit ja! Mag er niet teveel naar kijken hé of dat loopt hier niet goed af. :p

Share the pc engine love!!! :D
PS: qua released games kom je niks te kort hoor: in totaal voor US en Jap regio samen: 398 Hu-Card releases en 476 CD games (last time I checked)

space79

Legacy Member
6 Md games om aan de collectie toe te voegen
IMG_0135.JPG

s_kaiba

Legacy Member
Hie rop het forum gekocht:

GBA games
Kirby Nightmare into Dreamland(NTSC, werk perfect op elke gba/ds)
Warioland 4
Mario & Luigi Superstar Saga
Metroid Fusion
Kurukur Kururin

Allemaal compleet en in goede staat.

En bij Game Mania:

Sonic Riders op den Game Cube

evo alexan

Legacy Member
Goblin Commander ( xbox ) gekocht !! totaal nu 173 xbox games nog 659 te gaan :D

space79

Legacy Member
Weer 31 games binnen voor de MD (en 1 manual)
688 Attack Sub
Alien 3
Another World
BOB
Bubsy
Bubsy II
Centurion: Defender of Rome
Decap Attack
DJ Boy
Dragon
Dynamite Headdy
Eswat (no manual)
FIFA 98: Road to World Cup
Legend of Galahad,The
Lemmings 2: The Tribes
Micro Machines: Turbo Tournament 96
Micro Machines Military
Paperboy 2
Risky Woods
Shadow of the Beast II
Shinobi III: Return of the Ninja Master
Smurfs, The
Spirou
Street Racer
Sylvester and Tweety in Cagey Capers
Tintin au Tibet
Toki
Two Crude Dudes
Vectorman
WWF Raw
Zero Tolerance

nog 1 pakketje van 13 onderweg :)

JimmyPatterson

Legacy Member
evo alexan zei:
Goblin Commander ( xbox ) gekocht !! totaal nu 173 xbox games nog 659 te gaan :D


Ik doe een groot deel van mijn collectie weg; interesse?
Kwil u gerust de lijst ne keer sturen^^

Thorstein

Legacy Member
Gameboy:
-Mega man II (USA)
-Mario's Pictocros (USA)
-Donkey kong

Gameboy color:
-Tombraider: curse of the sword

allen cart only 12€ voor de 4

Playstation:
EA classics DUNE compleet 2€

W!mpix

Legacy Member
Weer een complete final fantasy 7 gevonden, 4 euro deze keer. Ga hem proberen te ruilen tegen een andere, moet lukken :)
Tis eigenlijk erg dat ik de prijzen van de mega drive games niet ken, hebben ze hier ook wel massaal veel.

Private Joker

Legacy Member
"Hier" zoals in Innsbruck?
Hebben ze ook Master System games of hardware? :p
Mega Drive games heb ik misschien ook wel interesse in of Game Gear eventueel. Als je nog iets tegen komt of foto kan trekken. Much appreciated.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan