Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Nice, alvast bedankt! Als het allemaal prijzen zijn zoals bij jouw FF's, kan het niet slecht zijn :p

biotek

Legacy Member
retro1.jpg


treasures of the deep had een a4 met nederlandse vertalingen van ieder woord in de handleiding , grappig om te vinden.

vb:

load games from either memory slot : inladen spel volgens elk geheugen kaart gleuf
to do this requires one free block : drukte dit nodig een vrij blok
after you've made your choice press the triangle button or start buttom : nadat jij maakt uw keuze druk de driehoek knop of vertrek knop

KillingRaptor

Legacy Member
Wat voor soort game is die Deep Water precies? Want vind geen filmpjes op Youtube ervan.
Treasures of the Deep ziet er best nog interessant uit.

KillingRaptor

Legacy Member
Klinkt goed, da's een titel om in de gaten te houden op rommelmarkten enzo voor me! Bedankt voor de info!

JimmyPatterson

Legacy Member
Het spel ontvangen dat ik voor secret santa had gekocht:)
De staat is iets minder dan dat ik had verwacht maar nog steeds goed.

skinnyleffe

Legacy Member
10059.JPG


lang geleden niks meer gekocht

deze op de kop getikt voor 8 euro kwist niet dat hij zeldzaam was tot als ik op ebay keek

Nieuwstaat en compleet

Dennoman

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Wat voor soort game is die Deep Water precies? Want vind geen filmpjes op Youtube ervan.
Treasures of the Deep ziet er best nog interessant uit.
Treasures of the Deep heb ik destijds nog platgespeeld op zo een OPM Demo Disc :p

Ringo

Legacy Member
Mijn secret santa zal dit niet zo leuk vinden: Starquest (bordspel) binnengekregen in een lotje. :love: (als ik het dubbel zou krijgen geen probleem dan kan ik een groter speelbord maken :woohoo:)

KillingRaptor

Legacy Member
Deze twee PlayStation games erbij vandaag. :)
En mijn eerste Secret Santa item is warempel aangekomen vandaag! Maar de andere waarop ik gereageerd heb hoor ik niks meer van... Is dat normaal via Kapaza en 2dehands dat het soms lang duurt of moet ik er niets meer van verwachten? Zelf helemaal geen ervaring bij het kopen op die sites bijna.

s5ke3k.jpg

Private Joker

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Deze twee PlayStation games erbij vandaag. :)
En mijn eerste Secret Santa item is warempel aangekomen vandaag! Maar de andere waarop ik gereageerd heb hoor ik niks meer van... Is dat normaal via Kapaza en 2dehands dat het soms lang duurt of moet ik er niets meer van verwachten? Zelf helemaal geen ervaring bij het kopen op die sites bijna.

s5ke3k.jpg

Foto enkel via link kunnen zien. Wat is dat hier toch de laatste tijd met die foto's? Ik zie die van mij, anderen zien die niet. Ik zie de jouwe niet ook al is het een directe link...
Edit: nu in mijn quote dus wel :p

Voor 2dehands moet je soms wat geduld hebben. Hangt van verkoper tot verkoper af, maar meestal loopt het wel goed af.

Ringo

Legacy Member
Als je geen reactie krijgt via 2dehands/kapaza is het item meestal verkocht. Ik heb al voldoende leuke aanbiedingen gezien waarvan de aanbieder ze nog online laat staan om zijn andere zoekertjes aantrekkelijker te maken.

KillingRaptor

Legacy Member
Aha op die manier, zal dan even moeten verderzoeken dus. Bedankt voor de info!
Nu weet ik waarom ik enkel op fora zoals hier online aankopen doe. :p

En soms via Amazon als ik een film enkel daar vind of een nieuwe game een pak goedkoper is met verzending vanuit de UK (Zelda: Skyward Sword dus :p).

JimmyPatterson

Legacy Member
Die X-Men Mutant Academy 2 is echt fijn:D
Onlangs ook gekocht (samen met deel 1)

KillingRaptor

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Die X-Men Mutant Academy 2 is echt fijn:D
Onlangs ook gekocht (samen met deel 1)

Heb die al even zitten spelen en ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de game. :p
Of ik heb gewoon het verkeerde personage gekozen om mee te beginnen.

JimmyPatterson

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Heb die al even zitten spelen en ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de game. :p
Of ik heb gewoon het verkeerde personage gekozen om mee te beginnen.


Gambit nemen en tis ne walk in the park zalle :unsure:

KillingRaptor

Legacy Member
En nog twee erbij. Vooral blij met Tenchu 2 dat ik die eindelijk heb! Vroeger had ik die maar op de minder legale manier (jaja, heb zo'n periode gehad met PS1 games :p).

dneckl.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan