Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Merci gasten, tof om te horen. Het is "maar" een theme dat ik aangepast heb. Ken niet genoeg om er zelf één in elkaar te stoppen.

OT: Funny enough, komt de postbode net langs nadat ik net mijn blog heb gepubliceerd..

Addams Family CIB voor Master System in mint staat. 25£

Rqspz.jpg

Private Joker

Legacy Member
Good day, today!
Ghostbusters voor Mega Drive in zeer goede staat = 6 Euro

xubcZ.jpg


Toch ook ééntje dat vlot 20 Euro haalt.

sluysen

Legacy Member
Images werken thuis wel, zal wel aan het internet op school gelegen hebben..

OG_Mike

Legacy Member
Private Joker zei:
Good day, today!
Ghostbusters voor Mega Drive in zeer goede staat = 6 Euro

Toch ook ééntje dat vlot 20 Euro haalt.

Cool wistek niet, heb die onlangs ook ergens voor 5€ kunnen kopen.

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
Merci gasten, tof om te horen. Het is "maar" een theme dat ik aangepast heb. Ken niet genoeg om er zelf één in elkaar te stoppen.

OT: Funny enough, komt de postbode net langs nadat ik net mijn blog heb gepubliceerd..

Addams Family CIB voor Master System in mint staat. 25£

Heb ik zelf op een rommelmarktje gekocht voor de volle €3 ;-)

Private Joker

Legacy Member
Zeer mooi, echt vreemd dat je die op een rommelmarkt tegen komt. Ik heb die zelf nog nooit in shops of eBay gezien hier in België. Daar heb je wel even geluk gehad!

Dustar

Legacy Member
Djesmin zei:
Dungeon Keeper :love:

Ja, Dungeon Keeper is wel een topper. Hoewel de Nederlandstalige versie soms wat vreemd overkomt: "De vijand is je hol binnengedrongen" ;-)

Vandaag nog binnengekomen:

6396129679_d5191daf46.jpg


The Fate of Atlantis is alom bekend. Maar wat ik voor kort ook niet wist is dat van The Last Crusade twee versies gemaakt zijn: the action game ( ook op consoles zoals de SMS uitgebracht) en the graphic adventure. Deze laatste is ook een stuk zeldzamer dan the action game.
En in verhouding niet zo goedkoop vast te krijgen.

KillingRaptor

Legacy Member
Mooi man, die Indiana Jones games! Welke wist je niet dat er bestond voor PC? Ik ken de graphic adventure maar wist niet dat die action game ook op PC was. Zijn beide ook DOS games zeker als je ze op CD koopt?

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
Zeer mooi, echt vreemd dat je die op een rommelmarkt tegen komt. Ik heb die zelf nog nooit in shops of eBay gezien hier in België. Daar heb je wel even geluk gehad!

Was een echte toevalstreffer hoor... op de 1ste mei rommelmarkt onder de brug in Ronquieres, een jaar of 7 terug. 'k Ga het nooit vergeten. 't Was een druilerige rotdag zonder finds tot ik ineens de rug van deze games onder een hoop rommel zag uitsteken. It made my day :)

Dustar

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Mooi man, die Indiana Jones games! Welke wist je niet dat er bestond voor PC? Ik ken de graphic adventure maar wist niet dat die action game ook op PC was. Zijn beide ook DOS games zeker als je ze op CD koopt?

Ik kende The Action Game van mijn Sega consoles, maar wist niet dat er ook een adventure van bestond. En aangezien Fate of Atlantis voor mij één van de beste adventures is, moest ik 'm ook hebben hé :-).

Zijn inderdaad beide DOS spellen; Last Crusade is van 1989, Fate of Atlantis van 1992. Dat wordt dus DosBox bovenhalen.

Private Joker

Legacy Member
red Bulleke zei:
Was een echte toevalstreffer hoor... op de 1ste mei rommelmarkt onder de brug in Ronquieres, een jaar of 7 terug. 'k Ga het nooit vergeten. 't Was een druilerige rotdag zonder finds tot ik ineens de rug van deze games onder een hoop rommel zag uitsteken. It made my day :)

Typefout of meerdere zeldzame titels? :)

space79

Legacy Member
Ghostbusters gaat inderdaad wel vlot weg voor 15€, ook al is het geen "rare" game...heb er ondertussen al 3 of 4 in mijn bezit gehad aan een gemiddelde prijs van €4. Kopen in lot rendeert :)...heb ondertussen ongeveer 250 spellen voor md...gemiddelde prijs per spel= 3,974€

Private Joker

Legacy Member
Damn... Waar heb je dit vandaan en voor hoeveel? SoR II is ook een mooie, maar Buggy Run is wel een zeer zeldzame... Handleidingen erbij?

junglist_clint

Legacy Member
3euro stuk de meeste compleet incl buggy run. ==> lang leven kringwinkel zeg ik dan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan