Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
3D in games werkt best wel goed vind ik. Ik snap ook niet waarom je een nieuwe console/handheld zou kopen om hem sealed te laten zitten, maar dat heb ik ook met games enzo. Zal wel aan mij liggen waarschijnlijk, als je iets koopt moet je het gebruiken vind ik. :p

red Bulleke

Legacy Member
KillingRaptor zei:
3D in games werkt best wel goed vind ik. Ik snap ook niet waarom je een nieuwe console/handheld zou kopen om hem sealed te laten zitten, maar dat heb ik ook met games enzo. Zal wel aan mij liggen waarschijnlijk, als je iets koopt moet je het gebruiken vind ik. :p

Eigenlijk zou je er gewoon twee moeten kunnen kopen he? :p
Ik zie nog wel wat er van komt :)

s_kaiba

Legacy Member
Tja dat 3D game is niet voor mij besteed aangezien ik geen dieptezicht heb :(
mijn vrouwken zegt dat het niet iedeaal is.

Zelf ging ik eigelijk wachten tot het nieuwere model volgend jaar.
Toen zag ik de zelda versie en was van gedacht veranderd.

Dan een 6 tal winkel rond gereden om er toch één te vinden.

Den_Hidde

Legacy Member
En wat als je een oud retro spel sealed hebt/vindt ? moet ge dat dan ook open doen ? :p
Ik heb juist eentje ontvangen en feitelijk wil ik dat wel open doen, maar then again... kunde dat wel maken ?
argh dilemma ! :)

Bamboebahr

Legacy Member
ik koop persoonlijk nooit iets sealed, ik ben net bezig met deze hobby OMDAT ik de games kan spelen, anders verzamelde ik wel balpennen ofzo,kwam goedkoper uit O_o

Als ik dan iets sealed zou vinden in een pakket ofzo, dan verkoop ik dat wel en koop ik een mint, maar geopend exemplaar :p

Private Joker

Legacy Member
Ik heb nu al 6 Master System games sealed gekocht voor de prijs van een gewone game en alles open gedaan.
Buiten Crash Dummies, maar die zit in een harde plastic seal dus die blijft gesloten.

Dustar

Legacy Member
Nightfall zei:
Met kerst gekregen:

Sega Mega Drive I + 2 controllers
Sonic & knuckles
Snooker

Boxed Atari 2600 Junior met handleiding + 2 controllers (helaas zonder stroomkabel)
games (cart only): 32in1, space invaders, millipede, joust, battlezone, phoenix, kangaroo, galaxian, jungle hunt, fatal run, radar lock, defender 2, moon patrol, dig dug, asteroids, realsports soccer, midnight magic, off the wall, rak chambers, jr pac man, road runner, klax, realsoports boxing, desert falcon

*fingers crossed* dat hij nog werkt

http://img193.imageshack.us/img193/8099/img20111226114403.jpg

Die Atari is wel netjes, hoop voor jou dat 'm inderdaad nog werkt.

vidiot

Legacy Member
Claudio VO zei:
Mobile light force 2 voor de PS2. leuke Shump :p voor 5€ incl.

Da's Shikigami No Shiro/Castle Shikigami.
Eén van de beterkope shmups, leuke shooter!
Shikigami 2 kan je ook kopen, bv op Dreamcast.

Mobile Light Force kan je op PS1 kopen, da' dan weer hetzelfde als 'Gunbird'.
Confuus hé...:p

KillingRaptor

Legacy Member
Damn, inderdaad verwarrend. Heb zelf Castle Shikigami 2 op PS2, waarom die dan wel de gewone naam heeft... :p

Claudio VO

Legacy Member
Och , je hebt zelfs MLF 2 om het nog wat debieler te maken :p

Mobile light force op de PSX heeft dan net dezelfde cover als Mobile light force 2 op de PS2.

trange marketing.

mazonemayu

Legacy Member
DC fatal fury mark of the wolves US

edit: juist nog Hoyle Casino erbij gedaan

2

Den_Hidde

Legacy Member
Doosjes ! :D 20€ daar ben ik best tevreden mee! Mooi afsluiter van 2011 !
T1ekN.jpg

s_kaiba

Legacy Member
Mijn laatste aankopen 2011

MArio Advanced 2 super mario world (compleet)

ps1 games:

1. Counter Strike – Special Forces
2. Driver
3. Street skater 2
4. Rayman
5. Alone in the dark – The new nightmare
6. Crash Bandicoot
7. Disney’s Action Game met Hercules
8. Star wars – Episode 1 – The Phantom Menace
9. Tom Clancy’s Rainbow Six – Lone Wolf
10. Harry Potter en de steen der wijzen
11. UEFA Champions League – Seizoen 98/99
12. Heart of Darkness
13. 24 uren van Le mans
14. Gran turismo
15. Capcom Generations ‘4 discs)
16. Final Fantasy 7
17. Final Fantasy 8
18. Spyro The Dragon
19. Tomb Raider 2
20. Dead Ball Zone
21. All Star Tennis 99’
22. Tomb Raider
23.Final Fantasy VII
24.Resident Evil 3
25.Parasite Eve II
26.Final Fantasy VIII
27.Jade Cocoon story of the tamamayu

Snes carts:

1. Starwing
2. Whizz
3. F-zero
4. Super-mario – All stars
5. Super-mario Kart
6. Worms
7. Super Game boy

GBC

The Legend of Zelda – Oracle of Seasons (alleen spel)

3Ds

Mario 3D :p

Dustar

Legacy Member
Vandaag deze binnengekregen:

The LucasArts Archives IV: Star Wars Collection 2. Een eerder zeldzamere box; de eerste SW Collection ( Lucas>Arts Archives II ) kom je vaker tegen.

6602473027_a35e9edc37.jpg


In vrij goede staat; zeker als je de doos, waarin het spel opgestuurd is, bekijkt:

6602456677_62f095012b.jpg


Postbode had 'm achter het huis op de grond egzet, in de stromende regen. Gelukkig had de verkoper alles heel goed ingepakt en heeft de LucasArts box geen waterschade opgelopen.

mazonemayu

Legacy Member
DC Giga Wing 2

en de laatste fucking game die ik nodig heb om het zooitje te vervolledigen, staat natuurlijk momenteel ni op ebay...grrr...had ne schone afsluiter van het jaar geweest. enfin, ben daarstraks langs den tattooeeder geweest, das ook al ne goeien bonus ;)

mazonemayu

Legacy Member
US versie van Sports Jam, daarna kan ik me volledig toeleggen op japanse shit

mazonemayu

Legacy Member
bij deze: juist Sports Jam gevonden. alles wat in het westen is gereleased is now mine ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan