Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
Amaaj PJ voor die boxed MD moet ge al meer betalen dan 35 tegenwoordig :D goeie deal gedaan !

red Bulleke

Legacy Member
Nice set PJ!

Mijn laatste aankopen (compleet uiteraard):
MD: Mega Swiv
GBA: Pac-Man (Nes Classics)

space79

Legacy Member
Retro beurs Deurne (NL) :woohoo: :
Alles compleet behalve mega turrican (maar voor €10 kon ik hem niet laten liggen) en ook allemaal in zeer goede tot mint staat...enkel skeleton crew heeft een nieuwe cover nodig wegens verbleekt
IMG_4648.jpg

Ben enorm blij met dit pakketje vooral omdat ik dacht dat het allemaal wel aan de dure kant zou zijn. Hier en daar was er inderdaad wel een dure reseller :puke:, maar het viel heel goed mee. Mits onderhandelen dus toch een paar koopjes kunnen doen. :applause:

KillingRaptor

Legacy Member
Rommelmarktbuit uit Brugge. Heel blij dat ik eindelijk Magic Fly van Space op vinyl heb gevonden!

2itoke8.jpg


Ja ik weet het, het zijn geen games. :p
Maar dit is het enige gedeelte van het forum waar ik opzit en het is toch wel retro dusja. :D

sluysen

Legacy Member
@KR, was er eigenlijk IETS van retro te vinden? ben deze keer niet geweest, geen zin om vroeg op te staan :p

KillingRaptor

Legacy Member
@Private Joker: ja die kon ik inderdaad ook niet laten liggen! Geweldige film ook trouwens!

@sluysen: 3 SNES games gezien waarvan ik er eentje al had (Aladdin), de andere was een Japanse kookgame en overpricede Mario Paint. :p
De rest vooral PS2, en niet veel soeps ook. Moet wel zeggen dat ik pas deze namiddag rond 14u00 ben toegekomen. Gelukkig ga ik niet enkel voor games naar een rommelmarkt, of 't ging noppes zijn qua aankopen. :p

Exasephiroth

Legacy Member
KillingRaptor zei:
De rest vooral PS2, en niet veel soeps ook. Moet wel zeggen dat ik pas deze namiddag rond 14u00 ben toegekomen. Gelukkig ga ik niet enkel voor games naar een rommelmarkt, of 't ging noppes zijn qua aankopen. :p

Rommelmarkt in 't Beursplein is nog nooit de moeite geweest (toch voor retro)+ je moet inkom betalen o.0

KillingRaptor

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Rommelmarkt in 't Beursplein is nog nooit de moeite geweest (toch voor retro)+ je moet inkom betalen o.0

Ow niet voor mij, al aardig wat gevonden daar eigenlijk! Al Mystical Ninja starring Goemon op N64 in nieuwstaat voor €5 gekocht en ook Mega Man X op SNES in box met boekje voor €5. Ook nog wat andere games gekocht in de afgelopen jaren, was nu eerste jaar dat ik er geen vond die ik wou. Maarja, dan vind ik weer andere dingen. :p

Private Joker

Legacy Member
@junglist: mooie aankoop! Ik heb die al voor meer zien verkocht worden alleszinds. Master System heeft ook zo'n soort van double packs maar daarvan heb ik er nog geen enkele in veiling meegemaakt :(
Telstar double packs zijn die in PAL Euro formaat en dan heb je de PAL Aus double packs ook.

dpack.jpg


Zou er wel ééntje van willen binnenhalen ooit.

_keeny_

Legacy Member
12 games meegebracht van de Retro Games beurs in Deurne (NL):

voor N64:
-Turok Dinosaur Hunter
-Turok 2: Seeds Of Evil
-Turok 3: Shadow Of Oblivion
( had deze vorige week ook al gekocht, maar voor 7 euro kon ik deze niet laten liggen :p)
-Turok: Rage Wars
-Pokémon Stadium 2
-Kirby 64: The Crystal Shards

Snes:
-The Lost Vikings (US versie)
-Super Ghouls 'n Ghosts (US versie)
-Legend

GBA:
-Pokémon Emerald
-Pokémon Fire Red

DC:
-Timestalkers

En dan nog 2 Mortal Kombat 3 controllers voor de Megadrive (die waren hier deze week al toegekomen)

http://i653.photobucket.com/albums/uu251/_keeny_1/DSC01940.jpg
http://i653.photobucket.com/albums/uu251/_keeny_1/DSC01941.jpg
http://i653.photobucket.com/albums/uu251/_keeny_1/DSC01942.jpg
http://i653.photobucket.com/albums/uu251/_keeny_1/DSC01943.jpg

Allemaal compleet uiteraard :p

junglist_clint

Legacy Member
@pj: ik wist niet dat sega ze ook had, zien er zelfs bijna leuker uit als die van nintendo ;).

Private Joker

Legacy Member
RtkbU.jpg


Kwam op 5 Euro/spel. Ik heb de neiging ietsje meer per spel te betalen als ik in levende lijve onderhandel (of toch een poging tot). Nog steeds niet overbetaald voor die titels, maar toch. Klinkt veel voor een MD spel.

junglist_clint

Legacy Member
amaai pj: zijn uw wintervoorraad aan het aanleggen? Wat een mooie aankopen al.

Private Joker

Legacy Member
We zijn begonnen met Mega Drive hé. Heb nu ook werk ipv studentje te spelen dus we mogen er wel eens van profiteren, niet waar?! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan