Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dustar

Legacy Member
reactor zei:
Ist niet " Als je begrijpt wat ik bedoel" ?
Is ook voor mij een tekenfilm die is blijven hangen......

Het is toch al een tijdje geleden dat ze die nog uitgezonden hebben dacht ik?

Ja, juist! Als je begrijpt wat ik bedoel. 't Is ook al zo lang geleden hé...
Als kind keek ik elk jaar, maar ineens zijn ze er toen mee gestopt ja.

BiZi

Legacy Member
HOLY CRAP wat een begin van de maand zeg... kheb mij effe laten gaan... dus ik vrees dat ik het de komende maanden met een stuk minder zal moeten...

1) Net bevestiging gekregen dat Mumm-Ra statue wordt verscheept:
901343_press01-001.jpg


2) Pakketje met 50 PSX games (allen in goede staat, 0 dubbels voor persoonlijk collectie) onderweg, thx S_Kaiba!

3) Epic vintage figure lotje van RetroGameFreak (55 he-man figs / 65 gi joe figs / 25 andere figs)

4) Aanvullend He-Man setje met een aantal rares (terror claw skeletor mint, mosquitor mint, king randor, clamp champ...)

5) Gisteren 4 top rare vintage He-man in de States kunnen bemachtigen (Saurod, Blade, Faker hard & soft head versie!) Had mij voorgenomen om er nooit veel geld aan uit te geven... niet dus :) (maar het einde is bijna in zicht!)

6) Gargoyles 2 voor NES onderweg ! Thx Jungis!

7) Nog 4 MOTU classics MOC onderweg


Soit, alles is nog on the road or in the air, dus ik hou men hart vast. Pics will follow!
En nu hopen dat er geen epic retro stuff te koop wordt gezet deze maand :)

BiZi

Legacy Member
I know... ik gaan toch iets moeten opgeven probably.

Anyone interested in 300 xbox games? ^^

Claudio VO

Legacy Member
ik denk dat het zowiezo moeilijk is voor iederéén om zich te houden aan zijn voornemens .
als je een deal ruikt , is het moeilijk om er af te blijven hé :p

BiZi

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
wel in een rosebox shotgun :evil:

:)
das toch een van de laatste items dat ik zou verkopen. Ge ziet die zelfs niet op ebay verschijnen.

Laatste is geveild, bijna aan 3 keer zijn toenmalige retailprijs!


Soit, 300 xbox games up for grabs, many awesome titles, 1350 € and they are yours! ^^

BiZi

Legacy Member
xbox :)

will throw in a CIB crystal + Halo green + Black console for an apple and an egg! :)

Ringo

Legacy Member
Een mens vraagt zich af waar je dat geld toch vandaan blijft halen, is dat puur gegroeid uit kopen en verkopen?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
BiZi zei:
xbox :)

will throw in a CIB crystal + Halo green + Black console for an apple and an egg! :)

heb je een lijstje? Of moet echt alles in één keer buiten

BiZi

Legacy Member
@ Sheldon: Check PM for List :)

@ Ringo: Ik heb zelden iets aangekocht waar ik 'financieel' gezien men broek aan heb gescheurd. (buiten men toenmalige DVD collectie, nog net optijd kunnen dumpen voor BR prijsdaling en men kortstondige Magic verslaving :))

En voor de rest heb ik maar ene regel, nooit single games kopen. Shipping costs will kill you! If it's not in a lot, I won't touch it :)

Den_Hidde

Legacy Member
BiZi zei:
men kortstondige Magic verslaving :))

Haa Magic verslaving dat ken ik ook :) gelukkig was dat in de jaren 90 toen het nog 80 frank voor een boosterken was:drool:

Ringo

Legacy Member
Dacht al zoiets, 't grappige is wel dat ik aan mijn langdurige Magic-verslaving nooit mijn broek heb gescheurd, maar heb die gelukkig ook op non-actief gezet :)

Ik kan je volgen in je regel van single games maar dat houdt me niet tegen om er toch te kopen als ik weet dat ik ze terug kwijt kan aan de prijs inclusief verzendingskosten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
moest je één van die bongos en pilotwings weg doen, let me know :p

s_kaiba

Legacy Member
Heb hier al 2 paar bongo's hoor, maar heb deze voor mijn zoontje gekocht aangezien die graag klopt en smijt ;)

En de andere zijn nog seald en wil ik liever zo laten.

evo alexan

Legacy Member
BiZi zei:
I know... ik gaan toch iets moeten opgeven probably.

Anyone interested in 300 xbox games? ^^

me ! :D zou je een lijstje door kunnen sturen ! intresse ook in de green xbox !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan