Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foxxer

Legacy Member
Nja, wil hem nog even in mijn collectie hebben hoor.

Is ook gewoon enorm nice :p ^^

Over een jaartje of 5 zal die wel wat waard zijn :p

Drakenjager

Legacy Member
Enkele middle-earth games:
War in middle earth (Amstrad)
Shadows of mordor (c64)
Lord of the rings (amstrad + boek deel 1)
Tolkien trilogy (Amstrad)

picasso123

Legacy Member
Lord of the rings :love: Kent er iemand nog een paar deftige lotr titels voor gc / ps2?

Private Joker

Legacy Member
@junglist: ziet er slick uit die versie. Ik zie wat schade aan het hout of is dat glare van de lens/het licht? Indien niet, kan je het herstellen?

Drakenjager

Legacy Member
picasso123 zei:
Lord of the rings :love: Kent er iemand nog een paar deftige lotr titels voor gc / ps2?

De gewoon lord of the rings trilogy zijn goed, maar ik heb me ook enorm vermaakt met the third age (een turn-based lord of the rings game)

junglist_clint

Legacy Member
Het is lakschade van telkens te vervoeren. Een likje verf hier en daar en hij is nieuw. Maar dat is pas als ik mijn eigen stekje heb en ze ook effectief thuis staan ;)

Foxxer

Legacy Member
6nzi4h.png
[/IMG]

Plan was eigenlijk enkel Zelda te pakken maar ik ontbreek blijkbaar de manuals van de Scope en Scope 6 dus erbij genomen voor ong 2,5€ extra.
Zie ik net dat de verzendingskosten opeens stijgen naar 20€, van 7€ naar 20€ terwijl ik ochot 2 manuals had toegevoegd :p

Ach, dan maar eens zot gedaan en wat games erbij gedaan :p

Wing Commander ben ik niet zeker over, schijnt een episch spel te zijn maar het is wel oud... Achja, voor die prijs ben ik da direct weer kwijt alst ni leuk is...
Idem Jurassic Park, reviews vertelden me dat het een redelijk game was.
Push-Over is een verassing voor mijn pa, die speelde dat vroeger op de computer, geen idee dat dat ook bestond op Snes :p Die gaat verschieten ^^

R-type en Choplifter heb ik vroeger nog gespeeld op Sega dus dat zijn good memories :)

Ahja, en T2 arcade leek me wel eens leuk te spelen op de Scope :p


Heb wel kunnen bedingen met Jeroen dat het verzekerd wordt opgestuurd, want ik zie het al gebeuren dat zo'n TNT jood dat gewoon aan de deur legt, en hier woon ik int stad in een rijhuis... Is al een keer gebeurd met Jaguar spullen, de bel gaat maar kzat in de douche, ik asap badjas aan en naar beneden, niemand te zien maar gewoon op het voetpad het pakje :doh:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Wing Commander is super. Jurassic Park vind ik maar kut :unsure:
Nee supergame, enkel spijtig dat je niet kunt saven en dus eigenlijk de game in één ruk moet uitspelen :(

space79

Legacy Member
Foxxer zei:
6nzi4h.png
[/IMG]

Plan was eigenlijk enkel Zelda te pakken maar ik ontbreek blijkbaar de manuals van de Scope en Scope 6 dus erbij genomen voor ong 2,5€ extra.
Zie ik net dat de verzendingskosten opeens stijgen naar 20€, van 7€ naar 20€ terwijl ik ochot 2 manuals had toegevoegd :p

Heb hetzelfde gehad bij retrogamefreak...een paar megadrive games...7€...1 manual erbij...€20...wtf! Ik mail hun dus met de vraag of dat wel juist is (even gekeken bij de prijzen van nl post en €7 was meeeeer dan genoeg voor het totale gewicht)..."ja €20". Sorry maar dan haak ik af...afzetters.

Foxxer

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Wing Commander is super. Jurassic Park vind ik maar kut :unsure:
Nee supergame, enkel spijtig dat je niet kunt saven en dus eigenlijk de game in één ruk moet uitspelen :(

Hehe inderdaad. Achja, met Lufia doe ik ook vaak overnights ze...
Voor de Ancient cave :p

Hem heeft net 3 dagen aan één stuk aangestaan, zit ik in verdiep 87 uit het niets verslagen door gold dragons :cry::cry::doh::doh:
Ik wist dat ze gevaarlijk waren maar ik was nogtans goed voorbereid :cry:

Op die moment gaat er wel ff een rage door u heen :p

Ik moet en zal die kutgrot uitspelen :p

Yuri

Legacy Member
space79 zei:
Heb hetzelfde gehad bij retrogamefreak...een paar megadrive games...7€...1 manual erbij...€20...wtf! Ik mail hun dus met de vraag of dat wel juist is (even gekeken bij de prijzen van nl post en €7 was meeeeer dan genoeg voor het totale gewicht)..."ja €20". Sorry maar dan haak ik af...afzetters.

Doen dat wss express zodat je wss meer gaat kopen.

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag opgehaald bij Kiala (met dank aan Foxxer):
Donkey Kong 64
Banjo Tooie

Beide uiteraard compleet :)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Yuri zei:
Lol, familie van crazyjoker? :p is nog een eind rijden van bij mij, damn. :p

Ja, idd. Is mijn kleine broer. Had ge het gevraagd, ik studeer in Gent en ben er iedere dag ^^

Foxxer

Legacy Member
red Bulleke zei:
Vandaag opgehaald bij Kiala (met dank aan Foxxer):
Donkey Kong 64
Banjo Tooie

Beide uiteraard compleet :)

Va pas tijd gevonden of vandaag pas toegekomen? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan