Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PHOBIAS

Legacy Member
Krueger F zei:
Secret of Evermore boxed en compleet :D

SoE%20%28Small%29.jpg


Thanks Foxxer ;)

Haha, zeer coole game.
Die heb ik 10 jaar geleden heel goedkoop gloednieuw gekocht :D.

Yuri

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Wat is die Animal Crossing voor Cube eigenlijk waard ?

Eigenlijk geen gedacht van, maar ik denk dat de meeste waarde wss komt door die memory card die erbij zat normaal gezien, want die ontbreekt in de meeste exemplaren. En ik had geluk dat deze nog aanwezig was. :D

Yuri

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Is dat een speciale mem card? :p

Er staan daar items op voor Animal Crossing waar je anders niet aangeraakt zonder cheat device.

En grappig genoeg heb ik een action replay voor game cube, dus ik kan 15 NES games unlocken en spelen ook. :p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Haha, nice. Heb die game ook maar met een gewone mem card denk ik. Stond 2 maand geleden voor 7 euro bij GM 2dehands :p

bossi

Legacy Member
ah de eerste nes box variant is aangekomen

0803201218511.jpg


de deluxe set nog altijd niet aangekregen :s

space79

Legacy Member
das het nes pakket hoe ik het toen destijds heb gekregen voor men verjaardag...woonde toen nog in Duitsland. Als ik is ene vind, gaan ik em ook kopen

Yuri

Legacy Member
Yepla, de voorlaatste GBA games zijn toegekomen. :D


F-Zero is zelfs nog sealed. Nu twijfel ik toch voor hem te openen...

Nu enkel nog Donkey Kong Country en Zelda: The Minish Cap...

noobie

Legacy Member
Gevonden op 2de Hands en ondertussen al ontvangen :p
Ook niet zo makkelijk meer te vinden ^^

duke%20muispad.jpg

Yuri

Legacy Member

Wandering

Legacy Member
Linkje? Want ik weet dat er iemand spellen verkoopt die rechtstreeks worden ingevoerd en fakes zijn.

Yuri

Legacy Member
Wandering zei:
Linkje? Want ik weet dat er iemand spellen verkoopt die rechtstreeks worden ingevoerd en fakes zijn.

Ik heb ze van deze verkoper http://www.2dehands.be/winkel/lunagames, maar de GBA titels staan er niet meer bij. Was een groot lot, maar ze verkocht ze ook apart. Ik wou enkel die twee.

F-Zero zou dan heel goed nagemaakt zijn met dat Nintendo Seal.

bossi

Legacy Member
090320121920.jpg


net aangekomen

en dankzij yuri waar hij de gba heeft gekocht heb ik al zijn boxed gameboy classics gekocht raar maar waar ik had er geen enkele van

nog altijd geen zicht op rob :s volgens tracking staat men set van verleden week vrijdag op de doane . GASTEN stop met me rob te spelen

Krueger F

Legacy Member
bossi zei:
en dankzij yuri waar hij de gba heeft gekocht heb ik al zijn boxed gameboy classics gekocht raar maar waar ik had er geen enkele van
Je bent me dus voor daarmee :ironic:
Ik had er ook nog geen enkele van...

Veel voor betaald?

bossi

Legacy Member
gewoon de prijs 90 euro voor alle 15 met verzending bij maar als ze er zo goed uitzien als op de foto

binnekort moet ik echt dubbels en van andere consoles verkopen geen hoog gerief maar het staat in de weg :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan