Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ringo

Legacy Member
Ah, dat zijn deze die vertaald zijn door Junior Press dan? Wist niet dat die ook al verzameld waren in een omnibus.

KillingRaptor

Legacy Member
Ringo zei:
Ah, dat zijn deze die vertaald zijn door Junior Press dan? Wist niet dat die ook al verzameld waren in een omnibus.

Niks vertaald, originele Engelstalige versies zoals het hoort met comics! Gepubliceerd door IDW blijkbaar.

Krueger F

Legacy Member
Vandaag toegekomen:

New%20017%20%28Small%29.jpg


Daarstaks gaan ophalen in Nederland:

New%20018%20%28Small%29.jpg

Ringo

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Niks vertaald, originele Engelstalige versies zoals het hoort met comics! Gepubliceerd door IDW blijkbaar.

Ik bedoelde of het de reeks is die in de jaren 80 vertaald is geweest door Junior Press in het Nederlands...Gezien het IDW is die het uitgeeft zullen het wel de reboots zijn van de jaren 2000?

sluysen

Legacy Member
Goddamn nu ik die foto zie van krueger, m'n neef had vroeger 1 of 2 van die kistjes van Mario

eens zien of ze die nog hebben :p

KillingRaptor

Legacy Member
Ringo zei:
Ik bedoelde of het de reeks is die in de jaren 80 vertaald is geweest door Junior Press in het Nederlands...Gezien het IDW is die het uitgeeft zullen het wel de reboots zijn van de jaren 2000?

Ah op die manier. Aan de tekenstijl te zien zijn het wel die van de jaren '80. Dit staat op de achterkant van de cover:

The historic comic book roots of The Transformers are re-presented for maximum Cybertronian enjoyment. Collecting issues from the original run, rejoin Optimus Prime and Megatron and their competing factions as their war stretches across the cosmos. Freshly re-mastered and re-colored, these stories are accompanied by an in-depth introduction as well as select issue notes by Mark W. Bellomo.

Den_Hidde

Legacy Member
Eens begonnen aan nieuw hoofdstuk verzamelen. Het worden games op bepaalde consoles (psx, SMS voorlopig) enkel wel games die de moeite waardt zijn, nu al plaats te kort. Al vast begonnen met een paar toppers voor de psx (zullen voornamelijk rpg games worden)
dO9Zr.jpg

Krueger F

Legacy Member
sluysen zei:
Goddamn nu ik die foto zie van krueger, m'n neef had vroeger 1 of 2 van die kistjes van Mario

eens zien of ze die nog hebben :p
Ik ben allang op zoek naar dergelijke koffertjes, maar meestal (lees: bijna altijd) zijn ze in erbarmelijke staat en mist het binnenstuk, zo ook bij deze maar zat bij in een lot dus hou ik hem voorlopig maar bij tot een beter exemplaar tegenkom...

Dus de 2de van je neef wil ik wel overnemen indien in goede staat ;)

sluysen

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Eens begonnen aan nieuw hoofdstuk verzamelen. Het worden games op bepaalde consoles (psx, SMS voorlopig) enkel wel games die de moeite waardt zijn, nu al plaats te kort. Al vast begonnen met een paar toppers voor de psx (zullen voornamelijk rpg games worden)
dO9Zr.jpg

Veel voor betaald? Heb ze hier alle 3 ook liggen (wss heeft het me 5€ int totaal gekost) maar ik weet niet echt hoe rare legends bv is, als ik ebay prijzen zie redelijk rare maarja is dat wel zo? :p

@krueger

grote kans dat ze al lang weg gegooid zijn ook :(

Den_Hidde

Legacy Member
sluysen zei:
Veel voor betaald? Heb ze hier alle 3 ook liggen (wss heeft het me 5€ int totaal gekost) maar ik weet niet echt hoe rare legends bv is, als ik ebay prijzen zie redelijk rare maarja is dat wel zo? :p

(

Niet zo veel voor betaald, wel geen 5€ als gij, zal in totaal met verzending enal 30€ zijn wat nog ver onder de retail prijs ligt van 120€.
Legend is nu niet super super rare, maar toch bij de rare games te rekennen, geziet dat vaker op ebay die titels, om dat die geld opbrengen. Wou dat al lang maar de laatste die ik volgde ging voor 85€ de deur uit :s. Het is wel een top game ! Ik verkies dat boven al de final fantasy games, Yeah I said it :D

Foxxer

Legacy Member
Boxed Super Nintendo Super Mario World set (SM World en 2 controllers)

Super Tennis CIB
Star Wing CIB
Bubsy CIB
Nigel Mansell's World Championship CIB
SM All Stars CIB

SM World (uit de box set)
Starwing Competition

175€ :)

Krueger F

Legacy Member
Nice one, ik had die ook zien staan maar heb al die spellen al in de collectie ;)
Wel een mooie prijs gezien die competition erbij zit.

Foxxer

Legacy Member
Yup daar is het me ook voor te doen :)

De rest heb ik ook al en vliegt toch hier opt forum en op 2dehands :p

Kheb al een boxed DK country snes set, dus een 2e set is daarom ni echt noodzakelijk.
Heb al veel te veel liggen hier :p

(+- 100 snes games)

redostrike

Legacy Member
Ook al even niks meer gevonden tot vandaag.

AnoZETTCMAEmCDF.jpg


Snes:
- Killer Instinct
- Ultimate Mortal Kombat
Beide compleet

Nes:
- Zelda II (Manual)
- Mega Man
- The Flinstones
- Bayou Billy (Manual)

Krueger F

Legacy Member
Nice!

Jaloers op MM!

Trouwens bizar, die seal of quality op zelda is een Amerikaanse (ovaal) maar de handleiding in (oa) het Nederlands...

KillingRaptor

Legacy Member
Niet echt bizar eigenlijk, vroeger hadden ook Europese games een ovale seal. Later werd dat veranderd naar de ronde die nu nog steeds wordt gebruikt.

Krueger F

Legacy Member
Hmm, dat betwijfel ik eigenlijk, ik "volg" nintendo toch al een tijdje en heb dat nooit geweten/gezien...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan