Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foxxer

Legacy Member
Derstrak pakketje gaan ophalen.

Lag alles klaar op een stapeltje, liet de doos zien van de snes en dan één voor één de games.
Uiteraard zag ik dat Starwing competition er niet bij lag.

Dus em zegt voila se da ist. En ik dan ahja en Starwing Competition?

Oh ja, die ligt nog boven, kzal em gaan halen.
Komt em naar beneden me 3 starwin competitions :p

Hem heeft vroeger voor Nintendo gewerkt en had er dus een paar liggen, maar door de redelijke boden die hij heeft gekregen had em ondertussen uitgevogeld da die starwing competition wel wa waard was. Uiteraard gewoon mijn exemplaartje gekregen. De andere 2 ging hij op kapaza of ebay zetten.

Leuke babbel gehad, en wel grappig da hij volgens mij wel bewust probeerde 175€ te vangen en toevallig starwing competition vergeten mee te geven hopend da ik het ni zou merken/ni zou weten wat het waard was :p

picasso123

Legacy Member
:D hij kon proberen :)
Daarnet burnout revenge voor 3 euro van mijn neef gekocht :cool:

Nirron

Legacy Member
Private Joker zei:
Dat ge daar nog langs gaat man... Ik krijg het echt op m'n heupen van die markt. PSX'n a volonté zonder kabels of controllers aan 20 Euro 't stuk en dan nog zo vuil als de markt na sluitingsuur...

Soms vind je er wel nog eens iets, maar dat komt weinig voor.

Moet eerlijk zeggen dat ik er ongeveer al een half jaar elke zondag naartoe ga en het is misschien de 2de keer dat ik er iets koop dat met videogame's te maken heeft.

Wel nog andere dingen gekocht zoals wat art deco, art nouveau en dingen die met de stad waar ik woon (Aalst) te maken hebben zoals boeken, glazen van Bergenbier, enz..

Vind het wel nog gezellig om daar rustig eens rond te lopen om dan achteraf iets te gaan drinken in La Brocante.
Tegenover andere rommelmarkten waar ik bij wijze van spreken door loop op zoek naar videogame's.

En euh in La Brocante werkt er een héél mooi meisje :p

Jalliuz

Legacy Member
Foxxer zei:
Derstrak pakketje gaan ophalen.

Lag alles klaar op een stapeltje, liet de doos zien van de snes en dan één voor één de games.
Uiteraard zag ik dat Starwing competition er niet bij lag.

Dus em zegt voila se da ist. En ik dan ahja en Starwing Competition?

Oh ja, die ligt nog boven, kzal em gaan halen.
Komt em naar beneden me 3 starwin competitions :p

Hem heeft vroeger voor Nintendo gewerkt en had er dus een paar liggen, maar door de redelijke boden die hij heeft gekregen had em ondertussen uitgevogeld da die starwing competition wel wa waard was. Uiteraard gewoon mijn exemplaartje gekregen. De andere 2 ging hij op kapaza of ebay zetten.

Leuke babbel gehad, en wel grappig da hij volgens mij wel bewust probeerde 175€ te vangen en toevallig starwing competition vergeten mee te geven hopend da ik het ni zou merken/ni zou weten wat het waard was :p
hahaha grappig, tegen mij zegt 'm in mail dat zijn kleine neefje alles is komen halen en dat hij het daar aan moest verkopen van zijn vrouw.
Mensen hebben soms echt problemen met gewoon eerlijk te zijn. Zegt dan gewoon dat er al iemand anders om gekomen is of verzin helemaal geen verhaal he. Tsss

junglist_clint

Legacy Member
Daarnet nog gaan ophalen bij kiala :) Ben er zeer tevreden mee!

ot27uc.jpg

Private Joker

Legacy Member
Toffe pack! Ook zeer nette conditie precies.

OT: Vandaag notificatie van een internationaal aangetekende zending :D
Morgenochtend afhalen en na het werk post ik wel wat foto's ;)

junglist_clint

Legacy Member
thanks ;-)

@PJ: Welke game gaat er nu aankomen of mogen we het niet weten? :)

Foxxer

Legacy Member
Jalliuz zei:
hahaha grappig, tegen mij zegt 'm in mail dat zijn kleine neefje alles is komen halen en dat hij het daar aan moest verkopen van zijn vrouw.
Mensen hebben soms echt problemen met gewoon eerlijk te zijn. Zegt dan gewoon dat er al iemand anders om gekomen is of verzin helemaal geen verhaal he. Tsss

Ja had em gezeg tege mij dat em iets zei over een neefje.
Er waren veel mensen die hem hadden gemaild en dan wachte hij nog op reacties terug van mensen dus normaal was het praktisch verkocht.

Maar ik ben de enige die zijn telefoonnummer had gevonden en heb hem gewoon gebeld, prijs afgesproken en datum om af te halen.

T'is gemakkelijker tegen iedereen te zeggen dat zen neefje het heeft gekocht dan tegen mensen te zeggen ja er was iemand met een hoger bod.
Dan gaan der veel vies zijn van ja waarom hebde mij niks laten weten dan had ik nog meer geboden etc...

Die kerel had 7 zoekertjes en bij één van zijn zoekertjes was een telefoonnummer bij, dat van dwergkonijnen :)

Voor zo'n loten moet je gewoon zien die persoon rechtstreeks vast te krijgen, al is het via een nummer in zijn andere zoekertjes, al is het via 1207 als je zijn naam kent...


@ junglist, hoeveel betaald?

Ingis

Legacy Member
vandaag ontvangen van Krueger hier opt forum:
- Kid Klown in Crazy Chase
- Cannon Fodder
- Pop 'n TwinBee

snes aankopen beginnen terug wat op gang te komen :D

KillingRaptor

Legacy Member
Pop 'n Twinbee is ook coole game ja, heb die hier ook liggen!
Die Kid Klown in Crazy Chase vind ik ook heel tof, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik die vroeger al had toen de SNES nog nieuw was. :p

Ingis

Legacy Member
awel, dat is ook het geval met haar met Pop 'n Twinbee :) ze wilde die al langer terug compleet hebben...
die kid clown wilde ze ook hebben na er video's van gezien te hebben :p ze wil zoveel :( :p

PHOBIAS

Legacy Member
Oh god yes:
Legend of ZELDA : The Wind Waker
Legend of ZELDA : Four Swords Adventures
Legend of ZELDA : Twilight Princess (NGC)

Yuri

Legacy Member
Zelda The Minish Cap. Was verzonden vanuit Thailand, dus ik voelde al nattigheid...

En... het is gvd een kopie. :sad:

Sucks... :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan