Foxxer
Legacy Member
Derstrak pakketje gaan ophalen.
Lag alles klaar op een stapeltje, liet de doos zien van de snes en dan één voor één de games.
Uiteraard zag ik dat Starwing competition er niet bij lag.
Dus em zegt voila se da ist. En ik dan ahja en Starwing Competition?
Oh ja, die ligt nog boven, kzal em gaan halen.
Komt em naar beneden me 3 starwin competitions
Hem heeft vroeger voor Nintendo gewerkt en had er dus een paar liggen, maar door de redelijke boden die hij heeft gekregen had em ondertussen uitgevogeld da die starwing competition wel wa waard was. Uiteraard gewoon mijn exemplaartje gekregen. De andere 2 ging hij op kapaza of ebay zetten.
Leuke babbel gehad, en wel grappig da hij volgens mij wel bewust probeerde 175€ te vangen en toevallig starwing competition vergeten mee te geven hopend da ik het ni zou merken/ni zou weten wat het waard was
Lag alles klaar op een stapeltje, liet de doos zien van de snes en dan één voor één de games.
Uiteraard zag ik dat Starwing competition er niet bij lag.
Dus em zegt voila se da ist. En ik dan ahja en Starwing Competition?
Oh ja, die ligt nog boven, kzal em gaan halen.
Komt em naar beneden me 3 starwin competitions

Hem heeft vroeger voor Nintendo gewerkt en had er dus een paar liggen, maar door de redelijke boden die hij heeft gekregen had em ondertussen uitgevogeld da die starwing competition wel wa waard was. Uiteraard gewoon mijn exemplaartje gekregen. De andere 2 ging hij op kapaza of ebay zetten.
Leuke babbel gehad, en wel grappig da hij volgens mij wel bewust probeerde 175€ te vangen en toevallig starwing competition vergeten mee te geven hopend da ik het ni zou merken/ni zou weten wat het waard was

hij kon proberen 


ad: