Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorstein

Legacy Member
Niet echt retro maar toch wel ferm related
Bit trip complete voor WII met limited audio cd.
30€ alleen bij FNAC hadden ze hem binnen andere winkels kende die game niet.

KillingRaptor

Legacy Member
Nice, heb zelf Bit.Trip Runner als WiiWare game! Inderdaad sterk retro related!

sluysen

Legacy Member
Rommelmarkt in St Lodewijks in Brugge

Mega gefrustreerd nu, maar das deels m'n eigen schuld. Was van plan om daar tegen 8.30 te zijn, terug in slaap gevallen tot iets voor 9 en dus maar rond 9.30 daar.

Binnenkomen, beslissen van we gaan naar rechts.

De loot van het rechtse deel:
Mario Paint (muis, cart, muispad, boekjes 8€)
Super Smash Bros Melee (compleet 3€)
Super Mario Sunshine (blijkbaar geen boekje 3€)
Pinball Game & Watch (mist batterijklep en enkele stickers, maar voor 1€ :p)

Daarna gaan we naar het linkse stuk, we worden extreem hard tegengehouden door mensen die in het midden van de smalle gangetjes staan. Plots zie ik iemand aan een kraam stoppen en een cd map openen. Rarara wat haalt hij daar meteen uit -> Tombi en Mega Man, beiden voor psx, boekje en cd. Nog beter dat hij maar 5€ betaald..

Nu ben ik dus mega bummed, had ik iets rapper door de gangen gelopen :sad:
Hopelijk is het een verzamelaar en vliegt het niet meteen op 2ehands voor het 5 dubbele..

Dan weet ik liever niet dat het spel daar lag ipv iemand die het net voor je neus koopt.
Damn :D

KillingRaptor

Legacy Member
Was het verder nog de moeite? Was aan het twijfelen om deze namiddag eens te gaan.
Dus mijn vraag: nog andere games gezien? Vinyl? Blu-ray? :p

sluysen

Legacy Member
ps2/xbox met hopen, dvd's ook en hier en daar wel stapel bluray.. Vinyl ook wel wat.

Blijkbaar waren er ook al 2 game & watches verkocht (prolly ook 1€ stuk) en bleef die pinball over (bovenste sticker is weg & 1tje aan binnenkant + batterijklepje)

Nu hoop ik maar dat die tombi & mega man naar een verzamelaar gaan :p

evo alexan

Legacy Member
Ook de rommelmarkt gedaan in sint lodewijks, 2 playstation1 gekocht voor 8 euro samen, de kleine en grote versie. Die waar ik het gekocht had, had ook een nes pakket, losse nes,gun en 12 games vroeg ze 35 euro. Maar toch getwijfeld en jah was dan weg hé. De playstation map met games had ik ook gezien, maar niet ingekeken nu dat ik lees dat Tombi erin zat toch beter gedaan hehe. En dan om heel me dag te verkloten won Club de derby !

Nirron

Legacy Member
evo alexan zei:
Ook de rommelmarkt gedaan in sint lodewijks, 2 playstation1 gekocht voor 8 euro samen, de kleine en grote versie. Die waar ik het gekocht had, had ook een nes pakket, losse nes,gun en 12 games vroeg ze 35 euro. Maar toch getwijfeld en jah was dan weg hé. De playstation map met games had ik ook gezien, maar niet ingekeken nu dat ik lees dat Tombi erin zat toch beter gedaan hehe. En dan om heel me dag te verkloten won Club de derby !

Waarom twijfelen over dat NES pakket? Het is een koopje.
Tenzij al de titels crappy zijn, maar dan nog!

KillingRaptor

Legacy Member
Retro games: nee.
Retro related: hell yeah! :D

Kon deze twee aardig goedkoop krijgen en had nog een leeg gedeelte in m'n kast. Ze zijn mooi afgewerkt ook!

DSC01937.jpg

Private Joker

Legacy Member
Toki en MMPR The Movie gaan afhalen in het postpunt voor Mega Drive.
Thanks Hidde!

En ga eens naar de colruyt om wat dozen te sjoemelen. Die BPost verdient uw geld niet voor hun doosjes... :p

En ge vuile cheater :p Zit er gewoon een immortality cheat code bij voor Toki :D

Drakenjager

Legacy Member
Lord of the rings: Two towers en return of the king voor de gba en nog enkele boardgames
+
VHS Lord of the rings animated movie

Den_Hidde

Legacy Member
Private Joker zei:
Toki en MMPR The Movie gaan afhalen in het postpunt voor Mega Drive.
Thanks Hidde!

En ga eens naar de colruyt om wat dozen te sjoemelen. Die BPost verdient uw geld niet voor hun doosjes... :p

En ge vuile cheater :p Zit er gewoon een immortality cheat code bij voor Toki :D

Haha, ik had nog een dozeken liggen van de post, mijn laatste, ik zweer het :D dacht die stuur ik na PJ :woohoo:

Ah en diene cheat, ik dacht: ik geef diene sega player wat hulp, want die zijn niet zo die hard als de nintendo'ers :D haha nee ik wist niet dat die code er bij zat :D

KillingRaptor

Legacy Member
Private Joker zei:
Toki en MMPR The Movie gaan afhalen in het postpunt voor Mega Drive.
Thanks Hidde!

En ga eens naar de colruyt om wat dozen te sjoemelen. Die BPost verdient uw geld niet voor hun doosjes... :p

En ge vuile cheater :p Zit er gewoon een immortality cheat code bij voor Toki :D

Die MMPR The Movie ziet er nog goed uit, net eens gekeken op Youtube. De oude Power Rangers liefhebber in mij zegt: zoeken die handel! :p
Wel vet dat ze ook de muziek uit de serie hebben gebruikt! Had een geweldige soundtrack, heb die hier op CD liggen. :love:

Private Joker

Legacy Member
Ja, die ga ik vanavond eens proberen te spelen. De cover ziet er alvast super uit. Doet me echt denken aan die dubbele aflevering waar de groene ranger in de kelder bij Alpha wordt "omgebouwd" in de witte ranger.

Good old times!! :love:

KillingRaptor

Legacy Member
De cover is toch gewoon de poster van de film? Of één van de posters tenminste. :p

JimmyPatterson

Legacy Member
Shin Megami Tensei; Digital Devil Saga (PS2)

Al veel over gelezen en ik wou deze dan wel eens een kans geven; een kleine 9 euro voor betaalt op eBay.

Yuri

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Shin Megami Tensei; Digital Devil Saga (PS2)

Al veel over gelezen en ik wou deze dan wel eens een kans geven; een kleine 9 euro voor betaalt op eBay.

Je hebt ook een tweede deel. :p En het is het SMT, can't go wrong. :)

Private Joker

Legacy Member
KillingRaptor zei:
De cover is toch gewoon de poster van de film? Of één van de posters tenminste. :p

Was dat dan de film, die transitie? Ik dacht dat ik die op VHS had, maar dacht gewoon dat het een dubbelaflevering was.
Of is de film over gans iets anders? Ik kan me niet goed herinneren waarover de film ging, maar de VHS had een witte cover met dezelfde tekening ipv zwart.

@Jimmy, tof spel! Heb hier een kleine 10 games liggen van PS2 en 2 daarvan zijn de SMT DDS games.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan