Xazirri
Legacy Member
vidiot zei:Kon ik ook maar een doos vinden voor m'n PS1 en N64, niemand die me kan helpen? De pa van m'n vriendin heeft ze weggegooid zonder ik het wist...
Ik wou dat ik u kon helpen. Het was ook met een gelukje dat ik er een voor de GB gevonden heb. Blijven zoeken zou ik zeggen. Vooral hier op buy&sell kijken. Gewoon eens vragen aan de verkoper en geef er hem € 5 excl ofzo voor. Hij zal wel toehappen. Ik zal je in ieder geval verwittigen als ik er 1 tegenkom.
Ik zoek ook nog de dozen vd NES en SNES. Ooit zal ik ze wel vinden.
).




