Archief - Uw laatste retro-aankoop !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xazirri

Legacy Member
vidiot zei:
Kon ik ook maar een doos vinden voor m'n PS1 en N64, niemand die me kan helpen? De pa van m'n vriendin heeft ze weggegooid zonder ik het wist...

Ik wou dat ik u kon helpen. Het was ook met een gelukje dat ik er een voor de GB gevonden heb. Blijven zoeken zou ik zeggen. Vooral hier op buy&sell kijken. Gewoon eens vragen aan de verkoper en geef er hem € 5 excl ofzo voor. Hij zal wel toehappen. Ik zal je in ieder geval verwittigen als ik er 1 tegenkom.

Ik zoek ook nog de dozen vd NES en SNES. Ooit zal ik ze wel vinden.

Foose

Legacy Member
Ik heb die nog v/d N64.
In perfecte staat (u ffkes jaloers maken ;)).
Maar ik doe ze ni weg :p

Liverpool

Legacy Member
Mooi pakje gaan halen vandaag...

Dreamcast
2 contr.
2 VMU
- Crazy taxi
- Soul caliber
- Shenmue 1
- Shenmue 2
- House Of The Dead 2
- Resident Evil Code: Veronica
- Skies Of Arcadia
- Sonic Adventure
- Sonic Adventure 2
- Tokyo Highway Challenge
- Chu chu rocket
- Aerowings
- Nog 2 onbekende
- Grandia 2 NTSC met muziekcd bij in supergoede staat, als nieuw...
Enkel die grandia 2 zal ik wegdoen omdat ik enkel pal verzamel...

Grtz

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag in de post voor de master system
Wimbledon II en vooral de tectoy releases van Land of illusion starring Mickey Mouse en Gangster town. Alle drie complete, te laatste zelfs sealed :woohoo:

BiZi

Legacy Member
nog een sealed NES game ' SUPER TEAM '

kwas aant azen op meerdere games, plan is mislukt; kheb er maar 1 gewonnen. Dus fokking verzending voor 1 game uit US
:''''(

BiZi

Legacy Member
:)

euhm boven de 30 in ieder geval. Dus das nog geen 5 % van alle NES games :)
Maar tis toch al een pak. Kdenk ni dat er veel belgen zijn die er zo veel hebben.

wietstock

Legacy Member
ik en de xazire ebbe gekocht: world is not enoug, sm64, rumble en expansion pack aan 28€ incl => wat samenspannende retrogamerz al niet kunnen bereike :D

Xazirri

Legacy Member
Zoals onze vaderlandse leuze zegt he: Eendracht maakt macht !!

Laatse aanwinst (buiten dan het boekje van TWINE en de Rumble Pack) is Luigi's Mansion. Ik had hem Player's Choice, maar die heb ik verkocht en ik heb er mij de gewone versie mee gekocht. Ik kon dat dom grijs doosje niet uitstaan.

En ook een key voor de Open Beta van WoW !! Inschrijvingen zijn net opengegaan. :woohoo: Ben nu de client aant downloaden (2.5 GB), bye bye dowloadlimiet.

David Van Geert

Legacy Member
als ik al mijn NES games had gehouden had ik er zeker meer dan 50. Maar ja wat doet een mens, die verkoopt dat! Ik heb enkel ZELDA I&II gehouden en star wars I en castelvania I. Momenteel ben ik enkel op zoek naat star wars II.

Liverpool

Legacy Member
David Van Geert zei:
als ik al mijn NES games had gehouden had ik er zeker meer dan 50. Maar ja wat doet een mens, die verkoopt dat! Ik heb enkel ZELDA I&II gehouden en star wars I en castelvania I. Momenteel ben ik enkel op zoek naat star wars II.

Dat is inderdaad iets waar volgens mij veel verzamelaars spijt van hebben... Als ik het had geweten dan had ik nooit spelletjes geruild en/of verkocht. Moet wel zeggen dat ik nu al het merendeel van mijn oude games terugheb. Jammer genoeg niet de exemplaren die ik vroeger gekocht heb maja ik kan er mee leven... Ik verkoop of ruil bijna geen enkel spel (dat ik nog niet heb) meer, kwestie van er later geen spijt van te krijgen...

Grtz
T.

Mazoutjen

Legacy Member
2 Mastersystem consoles waarvan 1 in zéér goede staat met 2 controlers, alle kabels en BOXED!!!
2 mastersystem games: Teddy Boy en Back to The future Part 3

greetzzz

Foose

Legacy Member
Diddy kong racing boxed in goeie staat ontvangen :niceone:
't eerste wat ik deed om der herinneringen terug naar boven te laten komen was cruisen met da vliegkerken :')

VirToX

Legacy Member
Liverpool zei:
Dat is inderdaad iets waar volgens mij veel verzamelaars spijt van hebben... Als ik het had geweten dan had ik nooit spelletjes geruild en/of verkocht. Moet wel zeggen dat ik nu al het merendeel van mijn oude games terugheb. Jammer genoeg niet de exemplaren die ik vroeger gekocht heb maja ik kan er mee leven... Ik verkoop of ruil bijna geen enkel spel (dat ik nog niet heb) meer, kwestie van er later geen spijt van te krijgen...

Grtz
T.

Tell me about it.
Khad vroeger Ultimate MK3 op snes in perfecte staat !!! Kheb die nu terug gekocht in crappy staat met een vod van een doosje erbij :s

Foose

Legacy Member
VirToX zei:
Tell me about it.
Khad vroeger Ultimate MK3 op snes in perfecte staat !!! Kheb die nu terug gekocht in crappy staat met een vod van een doosje erbij :s

Mijne is wel nog in (zeer) goeie staat :)

Xazirri

Legacy Member
Liverpool zei:
Ik verkoop of ruil bijna geen enkel spel (dat ik nog niet heb) meer, kwestie van er later geen spijt van te krijgen...

Kan ik mij volledig bij aansluiten. De enige spellen die ik wegdoe zijn diegene die ik dubbel heb, of diegene waarvan ik een budgetversie heb (en dan alleen maar om de gewone versie te kopen) ofwel enkele spellen die ik echt rotslecht vind, en dat dan enkel bij PC spellen... Ik zou dat dus echt niet ove rmijn hart kunnen krijgen om een spel te verkopen als ik het uitgespeeld heb ofzo. Ik hou dat dan liever bij als een soort trofee.

Dragjeh zei:
Diddy kong racing boxed in goeie staat ontvangen
't eerste wat ik deed om der herinneringen terug naar boven te laten komen was cruisen met da vliegkerken :')

Zalig !! Mijn allereerste echte consolegame was Diddy Kong Racing. Echt een spelleke om u uren/dagen/weken mee bezig te houden. :bow:

red Bulleke

Legacy Member
zebow zei:
Gij hebt toch nie liggen bieden voor dien bakubaku & zo, ik heb daar vollenbak aan't snipen geweest. :D .

Jep Zebow, ik heb de prijs ewa mee de hoogte zitten injagen. 'k Had wel een bepaalde som in gedachten en heb me daaraan gehouden. :)

Stönner

Legacy Member
een US Nintendo 64

Nu kan ik eindelijk de volgende games goed spelen :) (import cartridge converters zuigen echt) : Perfect Dark, Conkers Bad Fur Day, Turok 2, Paper Mario, Duke Nukem 64, Killer Instinct Gold, Tony Hawk Pro Skater 1 en WCW vs nWo World Tour
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan