Archief - Uw laatste retro-aankoop !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wietstock

Legacy Member
*tomb raider 1 en megaman 2(van bizi)
*mario paint voor snes volledig
*starfox voor ngc
vandaag ontvangen

M@XxXimu$

Legacy Member
House o/t Dead II Gun boxset (DC)
Shining Wisdom US (Saturn) voor in Working Designs coll.

Ik weet niet dat dit echt retro is ?
Strider 2 voor PSone,uitgebracht in de US door Capcom.
Nooit geweten dat dit bestond?(er zit als bonus strider 1 bij)

Liverpool

Legacy Member
Sega Rally 2 & Blue Stinger voor dreamcast met dank aan Vidiot ;)

vidiot

Legacy Member
Sega Mega CD Arcade Collection en een nieuw coverke voor mijn Zero Wing MD met dank aan Liverpool!

:niceone:

oja, ook nog Muppet Monster Adventure, Rayman, Starblade Alpha en Metal Gear Solid (en Special Missions) op PS1, Speed Devils en Tokyo Highway Challenge op Dreamcast en B.O.B. op Megadrive...

BiZi

Legacy Member
Nieuw kaskes voor mijn collectie uit den Ikea ;)

Nog 3 complete jaargangen van PU en xx-aantal GB games

M@XxXimu$

Legacy Member
De "Liverpool" zijne Game Genie & Saint Sword zijn aangekomen,bedankt ;)

Verder nog wat MD spellen aangeschaft,Hook,Mighty Max & the Hulk,Bonanza Bros + Y's3(Genesis).
2 PC games (oldies?) Redneck & Sin.
2 Game Gear Games,Outrun & NHL 95.

wietstock

Legacy Member
een nes volledig in doos(perfecte staat nog), ma wel zonder manuals zie ik nu (heeft iemand die nog en wil die ze wegdoen mss?)
en u volop megaman 2 aant spele, damn the satisfaction you get from defeating a boss! :bow:

JaPpEzZz

Legacy Member
Syphon Filter 3

Had 2 al en is echt super spel (voor playstation 1 toch :scream: )

Denk da da 1 van de beste PS1 spel is ...

Liverpool

Legacy Member
California Games, Sonic 2 (enkel voor manual) en Jungle Book voor master system...

Super Runabout en Hydro Tunder voor dreamcast...

:sad: Mijn kast wordt te klein maaaaaar heb net een huis gekocht en heb samen met mijn vriendin beslist om een gameroom te maken waar ik alles kan plaatsen... I can't wait :applause:

Grtz

BiZi

Legacy Member
Ik heb een pakketje aangekregen met iets VERY nice, kgaan nog ni verklappen wat het is :)

Ikarugabhytre

Legacy Member
Vandaag ontvangen:
parodius snes (3 euro hehe :p )
street fighter 2 turbo
Eindelijk heb ik parodius terug,sebiet eens spelen :love:

Xazirri

Legacy Member
Mijn laatste aanwinst: een nichtje genaamd Julie !!! /me ish nonkel geworden.
+ een draaiend hoofd van een overdosis champagne....

En meer on topic: Snowboard Kids voor de N64 en Eternal Darkness voor de NGC.

red Bulleke

Legacy Member
Ok, laatste nieuwe aanwinsten

Thunderforce II op megadrive (zalige shoot 'em up)
Mission impossible op nintendo 64
E-swat voor master system
Philisoma op psx (eveneens shoot'em up, een release title)
Speedster op psx (een topdown racerke, in de genre van micro machines)
Pinball, section Z, terminator II, Kickle Cubicle, Hogan's alley en Captain Skyhawk op de nes (enkel captain skyhawk was nog complete)
Medal of honor allied assault deluxe edition op de pc

En dan niet echt retro, eindelijk ne gamecube platinum edition met mario kart.

Bobby.Digital

Legacy Member
Atari
Commodore
NES
SNES
N64
Gameboy
Dreamcast
Playstation

Op elke console heb ik minstens 15 spellen (behalve de atari en commodore, daar weet ik het niet juist meer van)
Alle dozen heb ik nog, behalve van een paar NES-spellen (door een klein neefje aan wie ik het eens heb uitgeleend)
Verzamelen doe ik niet, ik ben/was gewoon een fervente gamer.

mikesteven

Legacy Member
hoi hoi hoi ben nieuw hier
ik zoek al een tijdje hamsterball met serial enz kan hem nergens vinden
wie kan mij helpen

Liverpool

Legacy Member
Heb ook nog wat nieuws... Sommige reeds aangekomen, sommigen nog niet...

Dreamcast
* Super Runabout (sealed)
* Hydro Thunder (sealed)

Mega CD
* Batman Returns
* Spiderman

32X
* 36 great holes

Megadrive
* Mickey Mania

Master System
* Galaxy Force
* Strider
* batman returns
* dragon crystal
* California games
* ... nog enkele

Verwacht dezer dagen een update van men website...

Grtz
Tom

pieterm

Legacy Member
Hier ook veel dingen binnengekomen, of moet nog binnenkomen ...

SEGA DREAMCAST : FIGHTING FORCE 2! (SEALED)
SEGA DREAMCAST : NBA HOOPZ! (SEALED)
SEGA DREAMCAST : LOONEY TUNES SPACE RACE! (SEALED)

Sega Mega Drive : Mortal Kombat 2 FACTORY SEALED

jeu sega mega drive ( streets of rage 2 )
jeu sega master system ( streets of rage )

Atari 2600 - Star Raiders *New* With Video Touch pad !!

Jeux NES, BATMAN
Jeux NES, DOUBLE DRAGON III

Men of Valor Vietnam XBOX
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan