Archief - Uw laatste retro-aankoop !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M@XxXimu$

Legacy Member
Ik ben nog vlug wat 'inkopen' aan het doen!
Want binnen een dikke maand is gedaan met 'geld over den balk te smijten'?
Dan moet ik hier in en aan mijn 'kot' beginnen te werken :)

Saturn : Iron storm (working Designs!)

Nintendo 64 : Ogre Battle 64

Dreamcast : Draconus-Cult of the Wyrm(us)
Rippin Riders(us)
Hundred swords(Jap)
Evil twin(eur)
Dragonriders(eur)

Genesis : Devilish,
Rampart,
Subterrania,
Gaiares.

MegaDrive : Bloodshot,
Buck Rogers,
Zany Golf,
Ishido,
Paperboy 2,
Chuck Rock 2,
Arcade Classics,
JP rampage edition,
Donald in Maui Mallard.

Ik ben nu aan het kijken naar die Nippon Ichi trilogy op PS2,(La Pucelle,Disgaea & Phantom Brave!) iets zegt me dat die later ook gegeerd gaan zijn ?

zebow

Legacy Member
Ik koop geen tectoy's meer, als ze uit america of UK komen zijn het meestal genuine COPIES. Ge moet de kleinen tekst eens lezen. Als dien speedtrap den diene is van onlangs op ebay.be hebt ge ook een copie. Sorry om de sfeer te drukken. Maar mijne sonic blast, MK3, SF2, Earthworm Jim van Tectoy zijn ook copies. Als je héél goed naar de details van de cover kijkt ziet ge dat het niet al te goeie kwali is meestal.

enfin

red Bulleke

Legacy Member
Euhm zebow ff off topic

Hoe herken je dan de real tectoy games ? bij mijn tectoy games staat onderaan overal dezelfde tekst

Produzido sob licença de Sega enteprises Ltd. Japan
en dan 't adres in Brazilië enzo...

red Bulleke

Legacy Member
Lemmings en Assault city voor master system (complete)
Bubsy en Iron Soldier voor atari jaguar (complete, mind condition)

WarBlade

Legacy Member
Sega Saturn: Saturn Bomberman (EUR) & Official Saturn Bomberman Multitap (JAP), Guardian Heroes (EUR), ...

K'heb Saturn Bomberman nu dus tweemaal, aangezien dat die tesamen kwam met de Bomberman Multitap... Misschien is er iemand in geïntresseerd ?

Dreamcast: Disney's Dinosaur (EUR), ...

Liverpool

Legacy Member
WarBlade zei:
Sega Saturn: Saturn Bomberman (EUR) & Official Saturn Bomberman Multitap (JAP), Guardian Heroes (EUR), ...

K'heb Saturn Bomberman nu dus tweemaal, aangezien dat die tesamen kwam met de Bomberman Multitap... Misschien is er iemand in geïntresseerd ?

Dreamcast: Disney's Dinosaur (EUR), ...

Hey ik heb wel interesse in die Bomberman...

Grtz

red Bulleke

Legacy Member
Menacer voor megadrive (boxed en complete). U know, da lelijk light phaser spul hehe.
Master system converter (boxed en complete)
Megadrive four player adaptor (boxed en complete)

Verder nog enkele games voor megadrive
Lemmings, Peter sampras tennis, NBA jam, the flintstones en een complete sonic spinball om de mijne te vervangen die zonder manual was.

Toch wel een goe weekendje dus :woohoo:

VirToX

Legacy Member
Kheb EINDELIJK een N64 gekocht :woohoo:

In box met Goldeneye en Topgear Rally. Wel geen box bij de N64 :sad:

Nu nog Cruisin USA, killer instinct en een stuk of 3 controllers vinden :)

maximus3678

Legacy Member
Kon het niet laten om opnieuw een Dreamcast aan te kopen via Ebay.
Ik heb onlangs veel info gevonden rond alle Arcade games die op de Dreamcast zijn uitgekomen (lang nadat ik mijn 1ste DC heb verkocht) and i like it.
Ik heb deze week een bieding gewonnen op Ebay voor Marvel vs.Capcom 2 (JAP,2de hands) voor 14,95 euro (incl.verz.)
Voor zo'n games heb ik toch een zwak en op gebied van arcade fighters was de kwaliteit van grafix en gameplay de absolute top van Capcom.
Gelukkig is er nog een Dreamcast om die tijden opnieuw te beleven.

Ikarugabhytre

Legacy Member
maximus3678 zei:
Kon het niet laten om opnieuw een Dreamcast aan te kopen via Ebay.
Ik heb onlangs veel info gevonden rond alle Arcade games die op de Dreamcast zijn uitgekomen (lang nadat ik mijn 1ste DC heb verkocht) and i like it.
Ik heb deze week een bieding gewonnen op Ebay voor Marvel vs.Capcom 2 (JAP,2de hands) voor 14,95 euro (incl.verz.)
Voor zo'n games heb ik toch een zwak en op gebied van arcade fighters was de kwaliteit van grafix en gameplay de absolute top van Capcom.
Gelukkig is er nog een Dreamcast om die tijden opnieuw te beleven.
Zeer goede keuze imo :)
Als je kan importeren dan zijn er echt mega veel 2D beat'em-ups voor de dreamcast en bijna altijd arcade perfect.
Meestal als ik zo'n dreamcasts op ebay zie verkopen dan is dat bijna altijd met de stomste spellen die er zijn,als je wat aandacht geeft ga je echt veel zalige games vinden.
Hell,ik was vroeger altijd een nintendo fan(nog altijd) maar voor de dreamcast heb ik de meeste games nu :D

joeylee

Legacy Member
Bandai WonderSwan Color (boxed) *MINT* (original battery -never used & still SEALED- included) + 5 games: Swan Colosseum (vechtspel waarvoor geen kennis van de Japanse taal nodig is), Digital Monster, Final Fantasy I, Final Fantasy IV, xx game Japanse RPG.

gekocht voor 55euro incl van een hollander

wonderswan pic

maar verkoper heeft zich vergist met namen van titels van de spellen
tis duidelijk dat eerste game one piece is en ander inu yasha

vidiot

Legacy Member
Na een maand werken in het buitenland vond ik bij mijn thuiskomst een hallucinante stapel pakjes.

PS1 PAL: R-Type Delta/Ray Crisis/Ray Storm > 3 straffe shmups

PS1 PAL: Rayman

SEGA MEGACD PAL: Time Gal

DREAMCAST PAL: Millenium Soldier/MDK2/Tech Romancer/Plasma Sword

MEGADRIVE JAP (allemaal mint):
Panorama Cotton (shmup, top 5 duurste MD items, waanzinnig straffe grafx!)
Curse (zalige shmup)
Thunder Force II/III/IV (de reeks, klassiekers hé, schitterend!)
Super Mario Bros (inderdaad, zeer rare, Mario op MD!)
Donkey Kong 99 (ook inderdaad, DK op MD, rare, hehe)

MEGADRIVE PAL:
Star Trek Deep Space Nine: Crossroads of Time
Worms
Desert Strike
Red Zone
2 in 1 Quackshot+Castle of Illusion

Ook een import reader voor PS1, zo'n cart ding met een veertje. Vraag me af of dat werkt...


Dat was het zowat, veel ervan gekocht door m'n vriendin als surprise, tof hé!
Ik heb ook nog wat te koop, maar dat komt later wel. Nu ga ik wat bijslapen van de zware reis.


Groets




:niceone:

den_thues

Legacy Member
Die Mario en donkey kong op megadrive, dat zijn toch bootlegs ? Of niet soms ?

vidiot

Legacy Member
den_thues zei:
Die Mario en donkey kong op megadrive, dat zijn toch bootlegs ? Of niet soms ?

Geen officiele releases, neen. Nintendo zat serieus verveeld met deze spellen.
Ook de carts zijn van vorm een compromis tsn Jap en Euro model.
Mario is echt een absurde kloon, je lacht je kapot. Toch komen alle karakters erin, zoals de schildpadden, Bowser etc. DK is niet slecht gedaan, alsof ze de sprites van de snes gepikt hebben en een nieuw spel mee gemaakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan