Archief - Uw laatste retro-aankoop !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liverpool

Legacy Member
En die drie dreamcastgames zijn...
- Quake 3 Arena (niet echt mijn ding maar staat mooi in de verzameling)
- Nightmare Creatures 2 (beeeeeeestig goe gewoon)
- Re Volt (Heb sinds ik het heb nog niks anders gedaan, zaaaalig spelleke)

Thx Jan :niceone:

Grtz
Tom

eldec

Legacy Member
laatst besteld op eBay

Driver 2

nu maar hopen dat hij net zo goed is als Driver

BiZi

Legacy Member
Vandaag aangekregen originele GAMEBOY CLASSIC PROMO STAND !!! wh00t

Zal binnekort pics nemen, zooooo vet !

red Bulleke

Legacy Member
Robin hood en star trek 25th anniversary, beiden complete en boxed voor nes
Philips videopac game n°1 (Race, spinout, cryptogram)

En ni echt retro maar toch nice, Resident evil voor de cube

Liverpool

Legacy Member
Weer enkele zaken toegevoegd...

Meagadrive: Desert strike, urban strike en out run
Ps1: Inspectot gadget sealed en khoop sebiet planet of the apes nog te winnen ook sealed
Saturn: Independence day
dreamcast: nba hoopz en virtua athlete
game gear: klax en chuck rock boxed + manual

Ik ga me er stillekes aanzetten om beginnen te zoeken naar volgende reeksen...
- Tomb Raider
- Silent Hill
- Syphon Filter
- Crash bandicoot

Als er hier iemand spellen van heeft in goede staat en u doet ze weg stuur maar pm eke...

Grtz

red Bulleke

Legacy Member
Paperboy, Terminator 2 - Judgement day, Nintendo World Cup, Tetris, SHadow Warriors, Mega Man II en Top Gun second mission voor de nes, allemaal boxed met manual

Eigenlijk had ik deze games bijna allemaal al, maar zonder box enzo... dus ff opnieuw op de kop getikt...

128MB

Legacy Member
@168: cool! heb je ff mogen solderen :) had je geen ander plastiekje gevonden voor op die doos?

Ikarugabhytre

Legacy Member
128MB zei:
@168: cool! heb je ff mogen solderen :) had je geen ander plastiekje gevonden voor op die doos?
Tja dat is voor mijn volgende stick,moest gewoon zo snel mogelijk een simpele finish hebben sinds dit mijn eerste is die ik heb gemaakt :)
Dus gewoon wat marmer plakpapier genomen uit men kelder :D
Volgende zal met echte art worden :p En een betere box want dit was van een oude speaker box ^^

128MB

Legacy Member
toch nice dat je zoiets zelf inelkaar kunt steken, dat marmer plakwerk heb ik op de koeltoog :D ma das nu al versleten

Arohk

Legacy Member
Overlaatst een Zelda link to the past voor sness gewonnen ^-^
moet zeggen best leuk :p

red Bulleke

Legacy Member
Hmm ik heb weer vanalles en nog wat gevonden

Sonic Adventure, Resident evil III: Nemesis en Resident Evil: code veronica voor de dc
Pilot wings voor de snes, F1 pole position 64 voor N64.
Decap Attack, Double Dragon 3, Skitchin', zero wing, micro machines, bimini run, dracula, superman en Marsupilami voor megadrive.
lord of the sword, great football en out run 3D voor master system.

De kaap van 900 games komt stilaan dichter :woohoo:

vidiot

Legacy Member
Hey redbull, DD3 MD, nice!

Ook ik heb ook weer wat geweldige collectoritems bij...

PS1 pakketje uit Duitsland voor 5,50 Euro: Blam!Machinehead, Wipeout, Doom, True Pinball en Philosoma. Natuurlijk was het mij om Philosoma te doen. Zeer aardige shmup in alle genres: horizontaal, verticaal, in de diepte, zaxxon-perspectief, ... jeej!

Ook voor PS1: ET Interplanetary Mission

Uit Japan voor PS1: Xevious 3D/G+

En last but not least, dit:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5189097401&rd=1&sspagename=STRK:MEWN:IT&rd=1
Momenteel het mooiste item uit mijn collectie, het ziet er echt nieuw (mint) uit, fantastisch! Ik heb wat foto's genomen, die kan je zien op m'n site onder de link 'pictures'.

:love:

red Bulleke

Legacy Member
vidiot zei:
En last but not least, dit:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5189097401&rd=1&sspagename=STRK:MEWN:IT&rd=1
Momenteel het mooiste item uit mijn collectie, het ziet er echt nieuw (mint) uit, fantastisch! Ik heb wat foto's genomen, die kan je zien op m'n site onder de link 'pictures'.

:love:

Eey de vidiot. Ik heb nog willen snipen op de light sign maar heb me op het laatste moment bedacht :p Draag er maar goed zorg voor!

Ben toch fameus content met mijn Double dragon voor amper 4 euro

Liverpool

Legacy Member
Zalig dagske vandaag:

- Virtua tennis (DC)
- Destruction Derby RAW (PS1)
- Vigilante 8 2nd Offense (PS1)
- Robo Aleste (Mega CD)
- G-Loc (Game gear)
- Super monaco GP 2 (Game Gear)
- The Ninja (MS)
- basketball nightmare (MS)

En dan nog een md2 + alles erbij en een hoopje games...
(Flashback, mk3, sonic (nr 17), jurassic park, fifa soccer, mickey mania, le roi lion, the ottifants, asterix, f1, moonwalker, SEPARATION ANXIETY, la livre de la jungle, The Adventures of batman & robin)

Grtz

T

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag een viertal megadrive games op de kop kunnen tikken:
Mario Lemieux hockey, Bulls vs lakers and the NBA playoffs, The jungle book en Batman Returns

Daarnaast een boxed US Super NES Super set voor een belachelijk prijsje :woohoo:

Liverpool

Legacy Member
Vandaag rommelmarktje geweest met de Vidiot en was wel een leuk uitstapje eigenlijk...

- Empire Of Steel (MD)
- Eswat (MD)
- Indiana Jones and the last crusade (MD)
- Predator 2 (MD)
- Resident Evil 2 (Ps1)
- Dead Ball Zone (Ps1)
- Grandia (Ps1)
- Dino Crisis (Ps1)
- Dodgem Arena (Ps1)
- Galerians (Ps1)

Allen in goede tot zeer goede staat en voor schappelijke prijsjes...

Grtz
T

vidiot

Legacy Member
Ik heb wat PS1 spellen bij:

Abe's Exoddus
retroforce
moorhen 3
Strikers 1945 II
Tomorrow Never Dies
Pandemonium
sanvein

Retroforce en moorhen gisteren met de liverpool op een rommelmet gevonden.
Dan ook Knife Edge voor N64 en Pac-Mania voor Megadrive gekocht.
Ik heb ook wat handleidingen erbij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan