Kunnen we geen nieuw topic openen want we zitten ondertussen al zwaar boven de 7000 posts en mijn mac kan dit topic bijna niet meer aan
Edit: bij het maken van het Koopje van de week topic is dit dus een hel
Maar we kunnen uiteraard wachten tot het eindejaar om een nieuwtje te starten vanaf Januari met alle Kerst- en Nieuwjaar geschenken.