red Bulleke
Legacy Member
UnderAttack zei:Deze ben ik gaan oppikken in Dilbeek, serieus toerke gedaan maar ik moest toch in Gent zijn. In zeer goede staat. Mijn 4de trouwens :applause:
Hoe? In Dilbeek? En ik weet van niks?

Mooie aankoop, box ziet er zeer goed uit!






ubstance (PS2)