Archief - Uw laatste retro-aankoop !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
UnderAttack zei:
Deze ben ik gaan oppikken in Dilbeek, serieus toerke gedaan maar ik moest toch in Gent zijn. In zeer goede staat. Mijn 4de trouwens :applause:

Hoe? In Dilbeek? En ik weet van niks? :p
Mooie aankoop, box ziet er zeer goed uit!

Dennoman

Legacy Member
Nog een fijne aankoop uit de UK voor het slapengaan :)

Saturn (region modded) met 2 controllers, werk aan, hopelijk ook los contactje zoals mijn vorige ;)
Action Replay
RAM cart
Paar games en wat hij nog allemaal kan vinden

£37 (€45). Niet slecht me dunkt :)

hardstyle lover

Legacy Member
noobie zei:
rommelmarkt in zwevezele(tegen wingene) ^^

De common boxes dus....toch 2 sealed ertussen :) O.D.T (or die trying) en Gnome.Zou liever es een doos met echt Rare stuff tegenkomen.

Ook retrorelated dus !!

Illusion Alpha Edition :) Collectorsitem gevonden voor 1 pleuro :)
New Beat all the way ^^lol^^Woohoo^^
btw als iemand nog new beat cds/platen liggen heeft of zo laat ma iets weten :)

Noobie waar was die rommelmarkt , ik ben van zwevezele en wist er niet van :confused:

Was dat die in fabriekspand den eikel misschien?

UnderAttack

Legacy Member
red Bulleke zei:
Hoe? In Dilbeek? En ik weet van niks? :p
Mooie aankoop, box ziet er zeer goed uit!
Twas in de Baron de Vironlaan, eer ik daar mijn auto kon kwijt geraken:angry:

UnderAttack

Legacy Member
Dit zat vandaag trouwens in de post. Boekje is wat aan de mindere kant, but me is happy.:lol:
Nu enkel nog het eerste deel en ik ben rond met Zelda.
img7373m.jpg

evo alexan

Legacy Member
Star Wars Arcade Sega 32X ( complete) weer eentje voor bij de Star-Wars collectie !!
en Starwing Snes (complete)

laat de feestdagen maar beginnen hehe

Wandering

Legacy Member
Vandaag een zeer mooi sega lotje gekocht. 34 megadrive spellen, 4 megacd spellen, megadrive I, megadrive II, megaCD II, 4 controllers, arcadestick.

Alle spellen compleet op 7 stuks na. Zitten ook enkele toppers tussen zoals Castlevania, Turtles en nog een paar.

Voor foto's: Picasa Web Albums - Sega

evo alexan

Legacy Member
Hoeveel heeft dat sega lotje wel niet gekost nice koopje btw !!!!
nice collectie btw: gene xbox fan zie ik :D

Serpico6

Legacy Member
Wandering zei:
Vandaag een zeer mooi sega lotje gekocht. 34 megadrive spellen, 4 megacd spellen, megadrive I, megadrive II, megaCD II, 4 controllers, arcadestick.

Alle spellen compleet op 7 stuks na. Zitten ook enkele toppers tussen zoals Castlevania, Turtles en nog een paar.

Voor foto's: Picasa Web Albums - Sega
Turtles Tournement Fighters heb ik enkele weken geleden in de kringwinkel gevonden voor €2, boxed maar zonder manual. :)

Claudio VO

Legacy Member
Dustar zei:
Je hebt wel niet veel Sega meer te koop staan hé :-)

klopt .
groot deel is bij Private Joker terecht gekomen. rest verkocht op Ebay.
er komen games , en er gaan er hé ;)

laatste maanden geen rommelmarkten gedaan of lotjes opgekocht, en den boel geraak leeg :p

juist nog een hoopje Game Gear games....

Wandering

Legacy Member
evo alexan zei:
Hoeveel heeft dat sega lotje wel niet gekost nice koopje btw !!!!
nice collectie btw: gene xbox fan zie ik :D

De volle 50 euro :) (+ 120km LPG)
Normaal hadden we 70 euro afgesproken. Toen ik aankwam had hij de consoles net getest. Helaas was zijn hond over de kabel gelopen - MD2 gaf geen beeld meer. Hij dacht dat er een knik in de adapterkabel was gekomen (nog even nakijken dus). Als tegemoetkoming maakte hij er meteen 50 euro van. Mij hoorde je dus niet klagen. Daar bovenop kreeg ik nog eens 2 pakken wafels die hij van de scouts had gekocht :woohoo:

Inderdaad, geen Xbox fan. Heeft me nooit aangesproken. Misschien dat ik er ooit nog voor zwicht...

evo alexan

Legacy Member
Amai mooie prijs !!! op rommelmarkten vind je dat nog nie voor zo'n prijs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan