Archief - Uw laatste retro-aankoop !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liverpool

Legacy Member
Op ebay Donkey Kong country voor snes box + manual voor 8€

Ook nog enkele saturn en megadrive games ...
Megadrive
Sunset Riders
Eternal Champions
Alien Soldier

Saturn
Space Jam

Grtz

red Bulleke

Legacy Member
Tijd om is te updaten :)

5 master system games : Sonic spinball, Miracle warrios, Spy vs spy, Space harrier 3d en enduro racer (de laatste om de mijne te vervangen)
3 Megadrive games : Hard drivin', street racer en world cup usa 94 (laatste ook om de mijne te vervangen)
1 psx game : chase the express

22 dreamcast games : midway's greatest arcade hits vol 1, dynamite cop, 4 wheel thunder, toy story II, MDK II, red dog, NBA 2k, F1 world grand prix, Slave zero, sega worldwide soccer 2000, virtua athlete 2K, wild metal, urban chaos, hydro thunder, Disney's dinosaur, the nomad soul, monaco gp racing sim II, fighting force II, 2012, psychic force 2012 en south park: chef's luv shack.

Liverpool

Legacy Member
red Bulleke zei:
Tijd om is te updaten :)

5 master system games : Sonic spinball, Miracle warrios, Spy vs spy, Space harrier 3d en enduro racer (de laatste om de mijne te vervangen)
3 Megadrive games : Hard drivin', street racer en world cup usa 94 (laatste ook om de mijne te vervangen)
1 psx game : chase the express

22 dreamcast games : midway's greatest arcade hits vol 1, dynamite cop, 4 wheel thunder, toy story II, MDK II, red dog, NBA 2k, F1 world grand prix, Slave zero, sega worldwide soccer 2000, virtua athlete 2K, wild metal, urban chaos, hydro thunder, Disney's dinosaur, the nomad soul, monaco gp racing sim II, fighting force II, 2012, psychic force 2012 en south park: chef's luv shack.

:) Dan was jij me juist voor met die master system games...
Die 22 dreamcast games heb ik ook gevolgd, is wel een koopje.

OT: IK heb spiderman voor megadrive mogen ontvangen in perfecte staat...

Ikarugabhytre

Legacy Member
Deze morgent ontvangen,illusion of time voor de snes,splinternieuw :woohoo:

red Bulleke

Legacy Member
De vangst van het paasweekend:
Realm en Musya voor de snes (complete us games)
Asterix, probotector, Bad dudes vs dragonninja en megaman voor de nes (allemaal boxed)

Heeft voor de rest iedereen zijn/haar eitjes gevonden (die van chocolade eh ;) )

vidiot

Legacy Member
Nog wat recente aanwinsten:

Megadrive: Eternal Champions, F1, Kawasaki Super Bikes en Super Kick Off

Dreamcast :bow: : Rayman 2, Incoming, Dynamite Cop

PS1: Raystorm & G-Darius (2 fijne shmups), Klonoa Beach Volleyball en No One Can Stop Mr. Domino


Ik ben tegenwoordig echt wild van m'n PS1, vooral de shootemups!

Ikarugabhytre

Legacy Member
shumps zijn gewoon de beste games in existance :D
Ben nu zelf parodius aan het spelen voor de snes,sexy parodius op de saturn,zero gunner 2 DC en ikaruga natuurlijk,voel mij miezerig als ik dat niet elke dag wat kan spele.Mijn manier om wat stoom af te blazen en genieten at the same time :)
Nog een paar dagen trizeal voor de DC :applause:

vidiot

Legacy Member
Inderdaad, mijn Trizeal is ook al een tijdje gereserveerd bij PlayAsia, samen met enkele andere shmups: Gradius Gaiden, Night Raid, Donpachi en Twinbee.

Tof dat hier toch nog een shmupfan zit, ik speel haast niets anders.
Als je geinteresseerd bent in PS1 shmups, ik heb GDarius, Raystorm en Raycrisis dubbel, en voor een ware fan zou ik ze wel wegdoen... ;)

DC is een zalig shooterplatform: ZeroGunner 2 woehoe, of Mars Matrix die is gewoon de beste!

Liverpool

Legacy Member
Nieuwste aanwinsten:

* Een nieuwe pal game gear
* Yumemi Mytery Mansion voor Mega CD
* WWF Attitude voor dreamcast
* PGR2 en LOTR TTT xbox (Om mijn collectie van lord of the rings wat aan te vullen )

Verder op ebay.nl enkele dreamcast games gekocht voor 1 euro: Hydro Thunder, Who wants to be a mil.... , Uefa striker, ... en nog een paar. Kheb deze zelfs direct dubbel gekocht om mijn slechte doosjes te vervangen...

Ik ga nu beginnen azen op boxed game gear spelletjes want voor game gear heb ik slechts 1 spel en das Jungle Book :D

Grtz

pieterm

Legacy Member
Heb vandaag ontvangen :

Prince of Persia (Sega Master System) (Compleet)
Paper Boy (Sega Master System) (Compleet)
Jurassic Park (Sega Megadrive) (Cartridge)

Nu ook nog wat ebays aflopen voor wat koopjes :D

vidiot

Legacy Member
Liverpool zei:
Nieuwste aanwinsten:

Verder op ebay.nl enkele dreamcast games gekocht voor 1 euro: Hydro Thunder, Who wants to be a mil.... , Uefa striker, ... en nog een paar. Kheb deze zelfs direct dubbel gekocht om mijn slechte doosjes te vervangen...

Grtz

Het bekende pakketje van BlackRhythmRecords? Heb ik 2 jr geleden ook al gekocht :p
Sommige spellen zijn in't Spaans zonder handleiding, UEFA Striker bv. Ook zijn Worms heeft geen handleiding... Who wants to be a millionaire is natuurlijk lachen/brullen/gieren, met die tune tedetedetedetedeueueue...


:niceone:

Liverpool

Legacy Member
Weer enkele saturn games aan mijn lijstje toegevoegd...

* Christmas Nights into dreams
* Bust a move 2
* Sega WWS 97
* Baku baku
* Athlete Kings
* Ultimate MK 3
* Virtua Cop 2
* Die Hard Arcade
* Sonic R


Grrtz

vidiot

Legacy Member
Trizeal op Dreamcast in de bus gehad! Woehoe! Er zit zelfs een sjaaltje met Trizeal erop bij en een CD met bonus tracks! Dreamcast leeft nog!

Ook andere PS1 shooters ontvangen: Twinbee, Gradius Gaiden, Night Raid en Donpachi.

edit: ook moeilijk te vinden spel 'Gods' op Megadrive heb ik ontvangen, van 'The Bitmap Brothers/Accolade', zo'n vierkante cart. Alleen al de coverart is een lust voor het oog, het spel zelf een ware culthit!

maximus3678

Legacy Member
D2 voor Dreamcast.....(JP ntsc)
Een soort survival horro game maar in first person.
Zeldzaam en volgens mij niet uitgekomen in Europa.(alleen JP en USA ntsc)

Ikarugabhytre

Legacy Member
maximus3678 zei:
D2 voor Dreamcast.....(JP ntsc)
Een soort survival horror game maar in first person.
Zeldzaam en volgens mij niet uitgekomen in Europa.(alleen JP en USA ntsc)
Ik heb de USA versie,imo 1 van de meest onderschatte games op de DC ooit :)
Maja ik denk dat je veel gaat missen als je het verhaal niet kan verstaan,die is subliem uitgewerkt :)

maximus3678

Legacy Member
Ikarugabhytre zei:
Ik heb de USA versie,imo 1 van de meest onderschatte games op de DC ooit :)
Maja ik denk dat je veel gaat missen als je het verhaal niet kan verstaan,die is subliem uitgewerkt :)

Klopt....ik denk eraan om ooit de US ntsc versie te kopen en het is idd één van de meest onderschatte games op DC.

vidiot

Legacy Member
Eindelijk een deftige 32X-in-de-doos gevonden met alle stukskes en kabelkes erbij, ook het spel Virtua Racing Deluxe 32X.

Nog enkele Megadrive spellen:

Gods (eindelijk, zalig spel, knappe boxart en zo moeilijk te vinden)
Streets of Rage 3 (met manual in nieuwstaat)
Splatterhouse 2 (oef eindelijk)
Captain Planet
Fifa 95
Fifa Soccer
NHL '95
NBA '96

De laatste 4 uit de 'witte reeks' van Electronic Arts.

Hoewel Trizeal op het web wordt afgedaan als oubollige shooter vind ik het een zeer fijne shmup, zeker voor shmupfans. De uitgave inclusief sjaaltje en muziekCD gaat vrij zeldzaam worden. Er is sowieso de kleine oplage van het spel en alleen de eerste druk krijgt het sjaaltje en de muziekCD erbij! :p



:niceone: Jan

red Bulleke

Legacy Member
3 Megadrive games erbij
- Back to the future III
- Forgotten worlds
- Aladdin

Alle drie complete natuurlijk

Oh en ook nog een game boy game
Hollywood Pinball

vidiot

Legacy Member
3 DC spellen geruild met Liverpool voor 3 PS1 spellen:

Lucky Luke
De Smurfen
Final Fantasy Anthology

Voor DC ook Toy Story 2: Buzz Lightyear to the rescue (2e Toy Story spel, het andere is Buzz Lightyear of Star Command en gaat over de Buzz cartoonreeks)

Voor PS1 ook nog Rayman 2 en Crash Bandicoot 2 & 3

Voor N64 Paper Mario gekocht op eBay.be (18 Euro, het is de PAL versie en in quasi niewstaat!)


Gestaag verzamelen we verder... :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan