Archief - Uw laatste retro-aankoop !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liverpool

Legacy Member
Tsjerno zei:
Volgende week komt Basketball nightmare binnen
nummer 148 in de collectie

Ik had daar ook op geboden denk ik... Had ik thuis geweest had ik wel iets hoger gegaan. Mja nu heb ik toch The Ninja dus ik ben al blij dat ik een game bijheb...

Grtz

vidiot

Legacy Member
Ik heb vandaag rechtstreeks uit Japan 'Samba De Amigo Ver. 2000' ontvangen, mint in plastiek. Dat is de 2e versie van Samba en het moeilijkst te vinden :p
Nu kan ik mijn armspieren terug stevig trainen!

VirToX

Legacy Member
BiZi's pretpaket is binnen gekomen:

Gauntlet 2, Monster Truck Rally, Nes cleaning kit en Metroid Prime

vidiot

Legacy Member
Vandaag N64 spel Body Harvest ontvangen, nieuw in ongeopend plastiek, 5 Euro. Ik las dat het een must-have was ;)

Stönner

Legacy Member
Vandaag men dreamcast hengel controller ontvangen. Was mint (nu ga ik hem wel gebruiken :-) )

Xazirri

Legacy Member
vidiot zei:
Vandaag N64 spel Body Harvest ontvangen, nieuw in ongeopend plastiek, 5 Euro. Ik las dat het een must-have was ;)

Bah, ik heb daar € 10 incl voor betaald (ook gesealed). Kheb mij dus in de zak laten zetten. En het is idd een leuk spelleke, maar toch niet DE must have op N64. Wel leuke aanvulling op de collectie.

N3m3s1s

Legacy Member
ik heb body harvest gekregen van iemand die em nieuw en sealed voor 1 euro had gekocht in het kruidvat in Beveren :p

vidiot

Legacy Member
Games in 't Kruidvat? Nice! Ik dacht dat die alleen PC games hadden...

Liverpool

Legacy Member
Ik heb ook weer enkele aankoopjes gedaan...

Pack: Master system 1 + 2 controllers + Wonder Boy 3 + Wonder boy in monster land + battle out run + enduro racer + thunder blade + aerial assault + monaco gp 2 + golden axe warrior voor 30€

Pack: Dreamcast controller + rayman 2 + crazy taxi + rumble unit + legacy of kain + marvel vs capcom + sega worldwide soccer 2000 + 4 wheel thunder voor 40€

Tennis ace voor master system voor 1€

The ninja voor master system voor 1€

grtz

Ik ga morgen met iemand onderhandelen voor een dreamcast over te kopen met sonic adv 1 en 2, shenmue 1 en 2, skies of arcadia en grandia 2 ofzo... Enig idee wat ik max kan geven...

Grtz

Ikarugabhytre

Legacy Member
OMG body harvest dat is zo'n toffe spel vind ik,heb echt kei veel mee gespeeld,zo zalig al die voertuigen die je kan besturen :)
Is eigenlijk zowat de eerste 3D GTA he,weliswaar in een alien omgeving.
Komt ook van DMA(rockstar nu denk ik)
Maar het was een zware flop in verkoopcijfers,had het ook voor kei weinig gekocht toen in een virgin megastore,got a lot of fun in return though :D

Xazirri

Legacy Member
Yup, is van de vroegere Rockstar. Het spel is zo een culthit geweest. Iedereen had het wel eens gespeeld en iedereen vond het wel goed, maar niemand kocht het...

En games voor € 1 nieuw in de winkels? zalig. Waarom kom ik die nooit tegen...

M@XxXimu$

Legacy Member
Samurai Showdown & Popful Mail voor de SegaCD,
Die plastieken doosje waren wel serieus "chrushed".
Ik heb er van twee nog ene goede kunnen maken :doh:

Ringo

Legacy Member
Amerikaanse Gradius III boxed met manual, nu nog een adapter vinden om die te spelen op mijn snes :)

BiZi

Legacy Member
wietstock zei:
haha same here ze, speelt ook alleen zo'n dinge, ma eens ze bezig zijn :crazy:
En competitief da vrouwe kunne zijn, maja zolang ik blijf winne :p

@ Wietstock : Cash ontvangen, pakket wordt donderdag verzonden ! (wegens exaam etc.)

@ Maka : Uw pakket wordt ook donderdag ontvangen, heb nog altijd niet die FF 9 cd te pakken gekregen, dus ge krijgt de mijne. Ik zal er ooit wel eens ene tegenkomen!


Ahja en heb nog 7 sealed NES games weten in de wacht te slepen op de hollandse ebay (waaronder NTSC tetris2, nice! )

Xazirri

Legacy Member
BiZi zei:
Ahja en heb nog 7 sealed NES games weten in de wacht te slepen op de hollandse ebay (waaronder NTSC tetris2, nice! )

En dat brengt uw totaal op ... sealed NES games en ... NES games?

M@XxXimu$

Legacy Member
vidiot zei:
hoeveel heb je betaald voor popfull mail?

$32 voor Popfull Mail & $5 Samurai Showdown...
Nadeel aan die Popfull Mail is wel,dat erveel gesproken tekst en FMV inzit,en als je dan een Pro CDX gebruikt dan 'skipt' dat spel om de zoveel seconden.
Ik zal ne keer moeten op zoek gaan een "echte" Genesis & Sega CD .

Xazirri

Legacy Member
Vandaag m'n guide voor FF VII binnengekregen. En de originele doos van een GameBoy. Nu is m'n GB dus ook boxed.

vidiot

Legacy Member
Kon ik ook maar een doos vinden voor m'n PS1 en N64, niemand die me kan helpen? De pa van m'n vriendin heeft ze weggegooid zonder ik het wist...

Metal Gear Solid op ps1 in de bus gehad en ontdekt dat er geen manual bijzit > aaargh! Wel de silenthill demo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan