Archief - Uw laatste retro-aankoop !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Makaveli

Legacy Member
vidiot zei:
:niceone:

Haar 1e reply op Telenet, proficiat!
Misschien moeten we beginnen met foto's van gamende vrouwen en meisjes, aangezien dat zo'n zeldzame soort is ;)

en laten registreren als bedreigde soort :unsure:
die van mij speelt enkel crash bandicoot & chu chu rocket :cry:

wietstock

Legacy Member
haha same here ze, speelt ook alleen zo'n dinge, ma eens ze bezig zijn :crazy:
En competitief da vrouwe kunne zijn, maja zolang ik blijf winne :p

Archangel_wes

Legacy Member
Lap er zijn weer meisjes/vrouwen in't spel en ze willen al direct foto's :p
goe bezig ja :)
Ennerm, gaming vriendin is mooi meegenomen, ma daarvoor zoekt/hebt ge geen vriendin eh ;)
Als de mijn nie klaagt als'k speel is't goed :D

OT:
Final fantasy: Anthology (toch's uitspelen, bijna nie gespeeld,en dan kom Tales of Symphonia dees week binnen >:[

Makaveli

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Ennerm, gaming vriendin is mooi meegenomen, ma daarvoor zoekt/hebt ge geen vriendin eh ;)[

tuurlijk wel; waarom anders :unsure: :D

ontopic:
psx:
ff 6,9 & origins

mega drive:
global gladiators
landstalker

Liverpool

Legacy Member
Makaveli zei:
us versie, normaal heb ik hem morgen in mijn bus.

Of vandaag?? Kheb ze maandag op de post laten doen... Kheb het doosje van landstalker vervangen en in dat zelfde doosje zit het geld...

Het is eigenlijk jammer dat landstalker genesis versie een converter nodig heeft? Of heb jij een ntsc megadrive...

On topic:

Ik verwacht voor Saturn Mystaria, Nights Into Dreams, Rayman, Street Fighter Alpha 1 & 2

Verder komt er deze week nog een megadrive 2 binnen met een 10tal games waaronder turtles/moonwalker/cliffhanger/streets of rage 2 etc etc

Grtz

Makaveli

Legacy Member
Liverpool zei:
Of vandaag?? Kheb ze maandag op de post laten doen... Kheb het doosje van landstalker vervangen en in dat zelfde doosje zit het geld...

Het is eigenlijk jammer dat landstalker genesis versie een converter nodig heeft? Of heb jij een ntsc megadrive...

nog beter :D

heb hier een us genesis 3 staan welke ik kan gebruiken, uw pakket zou ook al verstuurd moeten zijn. zal straks eens horen bij ons moeder :p

hatetn

Legacy Member
mario/duckhunt + gun
tmnt
ne nieuwe nes(na 13 jaar is em versleten ze de mijnen)

wietstock

Legacy Member
hatetn zei:
mario/duckhunt + gun
tmnt
ne nieuwe nes(na 13 jaar is em versleten ze de mijnen)
en oeveel betaald?
nen tmnt zoekek ook, liefst boxed ma zal voor na exames zijn!

hatetn

Legacy Member
wietstock zei:
en oeveel betaald?
nen tmnt zoekek ook, liefst boxed ma zal voor na exames zijn!



tmnt alleen handleiding ontbreekt 2.99

mario/duckhunt + gun 10.50
nes 5(wel met een ligt mankementje)
maar erger dan de mijnen nu kannet nie meer

vidiot

Legacy Member
Ik heb vandaag 3 PS1 spellen gekocht waarvan 2 shmups nl. Parodius en R-Types. Parodius is 'Parodius' en 'Fantastic Journey', R-Types is I en II.
Het derde spel is FF:Origins,mint met officieel plastiek 12 Euro, ik dacht dat dat niet te veel was.

't is vreemd maar ik vind nergens iets terug over die Parodius PAL PS1 release...iemand info?

Foose

Legacy Member
Donkey Kong 64 ontvangen maar nog niet getest: te tam om PS2 en GC te ontkoppelen :p
En Banjo-Kazooie moet ik normaal morgen hebben, ten laatste vrijdag :woohoo:

En .. :bow: @ gamende girlfriends ;)

Xazirri

Legacy Member
vidiot zei:
Het derde spel is FF:Origins,mint met officieel plastiek 12 Euro, ik dacht dat dat niet te veel was.
Dit is wel een schoon koopke voor nen FF.

En mijn Super Mario All Starts/Super Marrio World (op 1 cart) en Secret of Evermore zijn toegekomen !!
Verder hebbek dak nog Pokemon Snap (N64) gekocht en wsl binnenkort ook Glover + m'n 6de mem. card voor N64.

En m'n allerlaatste aanwinst is een buis voor mijn scheikunde. :'(:'(

En halleluja voor gamende vriendinnen. Ik wil er zo ook wel eentje... In fact, zelfs een niet gamende vriendin zou leuk zijn... :cry: *Gaat zich voor de trein gaan gooien.*

DogFacedGod

Legacy Member
Volgende week komt Basketball nightmare binnen
nummer 148 in de collectie

DogFacedGod

Legacy Member
tzijn goeie dagen voor mijn collectie.
nu mss ook Cheese Cat-astrophe Speedy Gonzales. En ik ken een meisje die mij een SMS met een aantal spellen gratis zal geven in ruil voor hulp met rijlesse,

Xazirri

Legacy Member
Heb net Final Fantasy VII (PS) en Pokemon Snap (N64) ontvangen.

En kheb hier via buy&sell de officiële FAQ van FF VII gekocht + de originele doos voor een GameBoy (had enkel de console, nu heb ik hem boxed).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan