Archief - Uw laatste retro-aankoop !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Net één van de beste retro aktie films gekocht uit de UK.

BLOODSPORT met JC Vandamme. (DVD r2)

Spijtig dat je hem in belgie NERGENS kunt krijgen (wel die kutsequels). Anyway, deze film is de max ;)

VirToX

Legacy Member
niet te vinden in belgië???? raar, gezien het zijn beste film ooit is.
Hoe cool is Bolo Yeung niet als hij met zijn tetten zit te schudden :D

BiZi

Legacy Member
VirToX zei:
niet te vinden in belgië???? raar, gezien het zijn beste film ooit is.
Hoe cool is Bolo Yeung niet als hij met zijn tetten zit te schudden :D

Idd,

" SAY IT, SAAAAY IT !!!! ...."

" maaaaatééé "

Xazirri

Legacy Member
Xazirri zei:
Laat ons hier weten welke je laatste retro aankoop is. Wat chitchat is natuurlijk ook altijd welkom.;)


:tongue: Btw, SMILEY SPAM !!!!

En vidiot, beseft gij wel hoe gelukkig gij moogt zijn met een gamende vriendin? Zo komt ge er ook niet veel tegen.

vidiot

Legacy Member
Ik heb vandaag Bangai-O op Dreamcast in de bus gehad.
Even gespeeld en, hmm, gemengde gevoelens, ziet er zo 'retro' uit ;)
En de controls waren ook niet ideaal leek me, maarja ik moet het nog eens deftig spelen hé. Ik heb het 12,50 Euro incl verzenden betaald, wat me niet veel leek.

vidiot

Legacy Member
Xazirri zei:
:tongue: Btw, SMILEY SPAM !!!!

En vidiot, beseft gij wel hoe gelukkig gij moogt zijn met een gamende vriendin? Zo komt ge er ook niet veel tegen.

Dit is m'n 2e gamende vriendin ;) (ik ben nu 29) en da's inderdaad wel leuk.
Ze speelt nu het liefst op de PS2, meer dan ik eigenlijk. Ze doet graag Max Payne, XIII, Killzone, PoPersia, Whiplash, ... Nu is ze op zoek naar GTA Vice City en ze verzamelt ook zowat alle JBond spellen op PS1/PS2/DC/MD/...

:niceone:

Liverpool

Legacy Member
Mijn laatste belangrijke aanwinsten...

* Mijne dreamcast met shenmue 1 en 2 :bow:
* Turtles op de megadrive... Niet zo makkelijk te vinden en zeer goed spel eigenlijk...

Ben nog op zoek naar Sunset Riders voor megadrive...

Grtz

BiZi

Legacy Member
Liverpool zei:
Mijn laatste belangrijke aanwinsten...

* Mijne dreamcast met shenmue 1 en 2 :bow:
* Turtles op de megadrive... Niet zo makkelijk te vinden en zeer goed spel eigenlijk...

Ben nog op zoek naar Sunset Riders voor megadrive...

Grtz

Betaling aangekomen, merci ! ;)

M@XxXimu$

Legacy Member
Vandaag toegekomen,MegaDrive/Genesis Games:

GranadaX(shooter - Renovation)
Battletoads(Tradewest)
Best of the Best(ElectroBrain)
Arcus Odyssey(RPG - Renovation)
Road Blaster(Tengen)

Aangekocht,DreamCast & MegaDrive Games:

KoF 2000 & KoF 2001 (DC)
Crackdown (MD-Jap)
Ristar (MD)

Sinds "de val" van de Dollar,ben ik heel Japan aan het leegkopen... :)
Next Up: KoF 2002 & Hundred Swords (DC)

red Bulleke

Legacy Member
1st of all, ik heb ook een gamende vriendin :woohoo:
Ik ga mij dringend een tweede ps2 moeten aanschaffen want nu maken we altijd ambras hehe.

Anyway, mijn laatste aanwinsten

Timesplitters II en Hitman contracts op PS2. Dat brengt ons op een totaal van 75 PS2 games.

Actraiser op de SNES (us game) boxed met manual

Donkey kong III en Starwar top gun op de nes (de laatste is een jap game voor de SPICA, een of andere nes clone blijkbaar).

Turok evolution, SSX tricky, Whacked!, Dead to rights, SX superstar en nightcaster voor de X-box.

En nog onderweg
Mortal kombat III van den Bizi gekocht op megadrive
Wimbledon II op master system

Fieke_

Legacy Member
red Bulleke zei:
1st of all, ik heb ook een gamende vriendin :woohoo:
Ik ga mij dringend een tweede ps2 moeten aanschaffen want nu maken we altijd ambras hehe.

:ironic: zoveel ambras maken wij ni zenne mannekes
:p er zouden een beetje meer gamende vriendinnen mogen zijn he vinden jullie niet

Liverpool

Legacy Member
Fieke_ zei:
red Bulleke zei:
1st of all, ik heb ook een gamende vriendin :woohoo:
Ik ga mij dringend een tweede ps2 moeten aanschaffen want nu maken we altijd ambras hehe.

:ironic: zoveel ambras maken wij ni zenne mannekes
:p er zouden een beetje meer gamende vriendinnen mogen zijn he vinden jullie niet

Zou idd nice zijn...

red Bulleke

Legacy Member
Fieke_ zei:
red Bulleke zei:
1st of all, ik heb ook een gamende vriendin :woohoo:
Ik ga mij dringend een tweede ps2 moeten aanschaffen want nu maken we altijd ambras hehe.

:ironic: zoveel ambras maken wij ni zenne mannekes
:p er zouden een beetje meer gamende vriendinnen mogen zijn he vinden jullie niet


Mannekes, mag ik u dus voorstellen aan Misses Redbulleke :love:
ff :offtopic:

vidiot

Legacy Member
:niceone:

Haar 1e reply op Telenet, proficiat!
Misschien moeten we beginnen met foto's van gamende vrouwen en meisjes, aangezien dat zo'n zeldzame soort is ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan