Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Neith

Legacy Member
Ge0force zei:
Wow proficiat! Ik mis nog één experience potion in level 14, en ik vind ook geen geschikte plek om die vijf swings na elkaar te doen met de thief. Soms denk ik dat ik 't heb maar de trophy wil niet unlocken.

Blijven proberen, lukte me ook de eerste 15 keer...

sele zei:
hoe lang voor het spel uit te spelen?

Voor een eerste maal spelen op easy schat ik zo'n 3/4 uur? Eens je de weg kent en wat experience hebt misschien een groot uur.

duck

Legacy Member
Neith zei:
Blijven proberen, lukte me ook de eerste 15 keer...



Voor een eerste maal spelen op easy schat ik zo'n 3/4 uur? Eens je de weg kent en wat experience hebt misschien een groot uur.

wie speelt er nu games op easy :wtf: , zelfs op very hard is trine moeilijkheidsgraad een joke :s

prometheus03

Legacy Member
idd, ik begin meestal op hard en als ik merk dat te moeilijk is zet ik het iets makkelijker

Ge0force

Legacy Member
@Neith in welke level hebt ge die trophy gehaald om een level uit te spelen zonder monster te killen? Ik kom telkens tot punten waarbij ge monsters moet verslaan om een hek open te doen...

Foirzie

Legacy Member
Ge0force zei:
@Neith in welke level hebt ge die trophy gehaald om een level uit te spelen zonder monster te killen? Ik kom telkens tot punten waarbij ge monsters moet verslaan om een hek open te doen...

Op de vorige pagina zei ik al dat de ideale level daarvoor is de laatste.
Dit is meteen ook de kortste.

maak op het einde gewoon een driekhoek met de wizard en zwier naar het einde met de thief.


Zelf zoek ik nog een manier op 3 skeletten in een keer te raken met 1 boog schot. het wilt maar niet lukken precies

Cycloon

Legacy Member
duck zei:
wanneer je die vuist gebruikt voor die muur kapot te maken dan is er iets verder een plas water waar je kan induiken, als je heel rechts in het water naar beneden duikt ( tegen de kant dus ) dan zit daar ergens een verborgen exp.

Die heb ik al :(

Neith

Legacy Member
Foirzie zei:
Op de vorige pagina zei ik al dat de ideale level daarvoor is de laatste.
Dit is meteen ook de kortste.

maak op het einde gewoon een driekhoek met de wizard en zwier naar het einde met de thief.


Zelf zoek ik nog een manier op 3 skeletten in een keer te raken met 1 boog schot. het wilt maar niet lukken precies

In de laatste map idd.

Gavin

Legacy Member
Level 14 irriteert mij toch een beetje. Ingewikkelder dan de rest en het gaat me niet af. :p

Goldrusher

Legacy Member
Voorlaatste level is wel het lastigste vond ik. Zeker voor al die potions.

Het laatste valt nog goed mee.

Gamer 01

Legacy Member
Ge0force zei:
Wow proficiat! Ik mis nog één experience potion in level 14, en ik vind ook geen geschikte plek om die vijf swings na elkaar te doen met de thief. Soms denk ik dat ik 't heb maar de trophy wil niet unlocken.

ik zit ook nog achter 1 exp. potion in level 14 te zoeken. grrr...

NitrodusT`

Legacy Member
Deze titel begint me meer en meer aan te spreken. Maar heb hier nog een paar games in de verpakking liggen. Kan ik dit nog wel aan mezelf verantwoorden? :p

ps: 19.99€ op de store was het toch?

Jornax

Legacy Member
Foirzie zei:
Trophy name: The Cool Way
Description: In a single level, kill one monster by jumping on it with the Knight, one with the Wizard's abilities and one with the Thief's grappling hook kick
Type: Silver

Die jumping kill met de Knight, krijg ik dat nog als ability of kan ik dat eigenlijk al vanaf het begin? Nooit uitgeprobeerd, maar ik zit nog maar aan level 5 :p.

prometheus03

Legacy Member
denk vanaf het begin, maar heb dat zelf pas in een laat level ontdekt :)

Cycloon

Legacy Member
Volgens mij heb ik een bug ofzo, ik mis 1 exp in crystal caverns, heb die nu voor de 10de keer helemaal uitgekamd en vind niks :s

Edit: Toch maar eens op youtube gezocht en er zat blijkbaar nog eentje achter een doos :unsure:

Ge0force

Legacy Member
Cycloon zei:
Volgens mij heb ik een bug ofzo, ik mis 1 exp in crystal caverns, heb die nu voor de 10de keer helemaal uitgekamd en vind niks :s

Er zit een gat in 't water, vlak voor het gebied met zuur;

sypro9000

Legacy Member
Tower of Sarek "Better than Developers" doet me zo hard terugdenken aan de Bunker in LBP die hé moet acen voor de trophy. Gewoon verstand op nul en het zal ooit wel lukken. Naar boven geraken zonder deaths is heel doenbaar maar t'is da laatste met al die enemies waar hé een triangle moet tekennen dat fucked is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan