Uitgespeeld; zeer plezant (thief

), alleen wat te gemakkelijk naar mijn goesting

.
Ze hadden er beter een paar levels in gestoken specifiek ontworpen voor de krachten van 1 vd 3 personages (bvb een tarzan-style level voor de grappling hook van de thief, een do-it-yourself platform level voor de boxes/planks van de wizard, en een over-the-top fighting level voor de knight), dat had niet alleen wat meer variatie gebracht, het zou het ook wat moeilijker maker. Nu kan je zowat alle hindernissen op 3 verschillende manier nemen, en is het zo goed als onmogelijk om te falen.
De 2de komt hier zeker binnen. Benieuwd of ze het iets gevarieerder kunnen maken hebben...