Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
Darunia zei:
wtf, dan snap ik het niet. heb ik zeker al meerdere keren gedaan. meh, nog maar eens herproberen dan :wtf:

Je mag niet springen tussen elke grapple, dus gewoon direct achtereen op vierkantje drukken ;)

ElGargamel

Legacy Member
uitgespeeld hier :)
Ik moet zeggen dat enkel die 2 laatste levels een groot verschil in moeilijkheidsgraad waren met de vorige. Daar kreeg je eindelijk wat uitdaging. Die andere waren soms echt wel té gemakkelijk.

En nu wachten op braid voor de volgende puzzelplatformer :)

Koonut

Legacy Member
mjah Braid is eerder een pure puzzlegame, enkel de setting zit in het jasje van een platformer ma verwacht hier echt geen platformactie van

Creamium

Legacy Member
jep, braid is hardcore puzzelen en mss 5% platform.

heb master ninja trophy, was idd 5x zonder jump. zit hier nu voor de pc met mijn dual shock om die kut 500 objects trophy te krijgen, wie die heeft bedacht... damn

tot nu toe nog geen enkele keer moeten faq'en om alle exp te krijgen. kmoet bijna altijd voor een 2e x door het level, maar als je enkel op exp focust is het goed te doen om alles zelf te vinden.

Creamium

Legacy Member
... en Platinum! Gisteren een tijdje aan Better than Devs gezeten en het wou maar niet lukken. Vandaag toch gedaan gekregen, moeilijke achievement maar gaf wel voldoening.

btw, eens je alle power-ups hebt is het wel duidelijk dat er één superieur character is onder de 3. De Thief heeft t bijna allemaal: snelheid, grapple hook én zeer zware vuurkracht met haar vuurpijlen. Je kan zelfs sneller massa's vijanden kapot maken met de boog dan met de Warrior. In mijn very hard rush-through gebruikte ik hem nooit meer. Thief + Mage om nu en dan eens wat bruggen en opstapjes te bouwen.

Gamer 01

Legacy Member
ikbenben zei:
Je mag niet springen tussen elke grapple, dus gewoon direct achtereen op vierkantje drukken ;)

jewel hoor, springen mag. heb de mijne gehaald toen ik aan't springen was

Cycloon

Legacy Member
Darunia zei:
... en Platinum! Gisteren een tijdje aan Better than Devs gezeten en het wou maar niet lukken. Vandaag toch gedaan gekregen, moeilijke achievement maar gaf wel voldoening.

btw, eens je alle power-ups hebt is het wel duidelijk dat er één superieur character is onder de 3. De Thief heeft t bijna allemaal: snelheid, grapple hook én zeer zware vuurkracht met haar vuurpijlen. Je kan zelfs sneller massa's vijanden kapot maken met de boog dan met de Warrior. In mijn very hard rush-through gebruikte ik hem nooit meer. Thief + Mage om nu en dan eens wat bruggen en opstapjes te bouwen.

Vanaf je 2 pijlen hebt is thief al de beste :p

Unpro

Legacy Member
Eindelijk platinum na better than developers 100 keer geprobeerd te hebben :p

pettin

Legacy Member
juij eindelijk better than the developpers gehaald na toch zeker 100 keer te proberen. Nog een keer uitspelen op very hard en platinium is binnen.

Ge0force

Legacy Member
Uitspelen op very hard is een makkie, gewoon constant pijlen spammen met de thief :)

Goldrusher

Legacy Member
Patch up !

Enjoy the new background image, the all new custom graphics Trophies and many more improvements and optimizations to the game (including Finnish localization).

Unpro

Legacy Member
Nice, vond het al raar dat trophy icons niet hetzelfde waren als de achievements op steam

enZiiime

Legacy Member
Eindelijk uitgespeeld :D Topspel maar zeker en vast geen 20 euro waard (algoed zijn er shares), einde viel ook wel dik tegen imo :/

Nu nog voor de Trophies gaan :)

Creamium

Legacy Member
ik vond het zeker de €20 waard: uiteindelijk is voor mij de speelduur nooit de maatstaf om te bepalen of de game mijn geld waard was, maar veeleer de totale indruk die de game nalaat na de ervaring en die was voor mij overweldigend positief.

heb een nieuwe pc en heb daar de demo eens voor geïnstalleerd... man wat ziet die game er mijlen beter uit op pc met max settings :o

Fiezik

Legacy Member
heb net de demo gespeeld en ik moet zeggen, kheb er echt van verschoten amai, wat een spel, ga ik zeker zo snel mogelijk aanschaffen, via share of zelf aankopen ! toen het spel uitkwam zag ik er een filmpje over en ik liet het spel me voorbij gaan, het sprak me niet aan maar de demo heeft dit wel doen keren :)

ytsejam

Legacy Member
Heb deze net gekocht, staat onder 'speciale aanbiedingen' voor 10€:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan