Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sypro9000 zei:Tower of Sarek "Better than Developers" doet me zo hard terugdenken aan de Bunker in LBP die hé moet acen voor de trophy. Gewoon verstand op nul en het zal ooit wel lukken. Naar boven geraken zonder deaths is heel doenbaar maar t'is da laatste met al die enemies waar hé een triangle moet tekennen dat fucked is.
Neith zei:Je hoeft geen triangle te tekenen. Gewoon met de Thief onmiddelijk op het eerste paaltje springen, wachten tot die spijkerbol valt en dan op het tweede paaltje en zo naar het eindplatform.
Ge0force zei:En hoe geraakt ge op dat eerste paalke?
) te spelen heb ik één iets geleerd en dat is "persistence is all" en "what doesn't break makes you stronger". In andere woorden je word altijd beter in wat je doet ookal besef je dat niet direct. Dees vond ik toch redelijk moeilijk omdat er zoveel is die kan fout gaan. Tot overmaat van ramp viel ik toch wel van die klote balks op het einde dacht efkes dat ik een hardatack ging begaan.Dus dit kan perfect voor de Very Hard (What's Next) trophy ?Unpro zei:Gewoon "choose level", daar de difficulty veranderen en da ben ik gewoon van level 1 terug begonnen