Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Als ik boven geraak ben ik al blij. Die bollen met spikes, een verkeerde zwaai en in de lava landen, een kantelend platform, etc.

Neith

Legacy Member
sypro9000 zei:
Tower of Sarek "Better than Developers" doet me zo hard terugdenken aan de Bunker in LBP die hé moet acen voor de trophy. Gewoon verstand op nul en het zal ooit wel lukken. Naar boven geraken zonder deaths is heel doenbaar maar t'is da laatste met al die enemies waar hé een triangle moet tekennen dat fucked is.

Je hoeft geen triangle te tekenen. Gewoon met de Thief onmiddelijk op het eerste paaltje springen, wachten tot die spijkerbol valt en dan op het tweede paaltje en zo naar het eindplatform.

Ge0force

Legacy Member
Neith zei:
Je hoeft geen triangle te tekenen. Gewoon met de Thief onmiddelijk op het eerste paaltje springen, wachten tot die spijkerbol valt en dan op het tweede paaltje en zo naar het eindplatform.

En hoe geraakt ge op dat eerste paalke?

Gavin

Legacy Member
Jammer van dat Iron Forge level, echt geen zin meer om verder te spelen.

Moloch

Legacy Member
uitgespeeld en twas wel plezant, maar had toch meer van het einde verwacht voor een spel van 20€ :p

vantweekend mss eens voor de trophies gaan

sypro9000

Legacy Member
Eindelijk "better than developers". Uit jaren WoW(highend raiding :p) te spelen heb ik één iets geleerd en dat is "persistence is all" en "what doesn't break makes you stronger". In andere woorden je word altijd beter in wat je doet ookal besef je dat niet direct. Dees vond ik toch redelijk moeilijk omdat er zoveel is die kan fout gaan. Tot overmaat van ramp viel ik toch wel van die klote balks op het einde dacht efkes dat ik een hardatack ging begaan.

Goldrusher

Legacy Member
Unpro zei:
Gewoon "choose level", daar de difficulty veranderen en da ben ik gewoon van level 1 terug begonnen
Dus dit kan perfect voor de Very Hard (What's Next) trophy ?

sypro9000

Legacy Member
Het blijkt te werken maar je moet dan wel continue knop gebruiken. Het begint er op de lijken dat de reden waarom het niet werkt voor sommige is dat ze alle levels apart afwerken en het zo dus verkloten. Je moet de game dus laten denken dat je echt een overnieuw begint.

Moloch

Legacy Member
tip: bij die platforms die inklappen als ge erop staat, smijt er een plank op met de wizard en ze zullen nie meer inklappen ;) (behalve degene die automatisch inklappen offc)

Jornax

Legacy Member
Waarom heeft dit spel in godsnaam geen online co-op? Net zoals bij Rag Doll Kung Fu :(

Moloch

Legacy Member
idd vraag het mij ook af :sop:

soit, 10x tower of sarek op very hard geprobeerd voor diene developer trophy en mijn goesting is over, kzie een houten platform boven mij en grapple gaat om de één of andere reden nie, twas plezant, maar ik schakel over naar een ander spel :p

Cycloon

Legacy Member
Net de platinum gekregen, de trophy waar je 500 boxes moet maken is wel redelijk lame :p

Goldrusher

Legacy Member
Mogen ook van die horizontale stukken zijn. Gewoon streepje trekken. Blijft verschrikkelijk veel, maargoed...

Cycloon

Legacy Member
Gohja, ge kunt ook kistjes maken door een cirkelke te tekenen (is ook maar een draaibeweging doen :p).

Foirzie

Legacy Member
Waar of hoe haal je die trophy 'tripleshot' het beste?
Het lukt me precies niet.

Goldrusher

Legacy Member
Zorgen dat je 4 pijlen kan schieten en ergens bij veel vijanden hé. Sommigen hebben chance met vleermuizen, ik haalde hem bij een groep skeletten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan