Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sypro9000

Legacy Member
Vleermuizen is the way to go. Maar hé moet er op schieten voordat ze in beeld komen. Ik dacht dat één van de latere levels een vleermuizen pack had juist na een soort van rond wiel. Kan level 8 zijn maar da weet ik niet zeker.

DeBo

Legacy Member
Bijna platinum .. enkel die triple shot wil nog ni lukken + tower of sarek op very hard zonder te sterven

Iemand een tip voor die throphy van tower?

Neith

Legacy Member
DeBo zei:
Bijna platinum .. enkel die triple shot wil nog ni lukken + tower of sarek op very hard zonder te sterven

Iemand een tip voor die throphy van tower?

Blijven proberen, niet opgeven :-)

DeBo

Legacy Member
Moet enkel nog de Flower Power throphy & Better Than Developers!

Ze willen ma li lukken, vooral Better than is frustrerend! :doh:

De vraag is wss al geweest maar welke level neem ik best voor Flower Power?

Pino87

Legacy Member
Vandaag ens naar de GameMania voor zo een prepaid kaartje. Onmiddelijk Trine kopen :D

Ge0force

Legacy Member
DeBo zei:
Oef eindelijk flower power behaald in Heartland Mines :applause:

Nu nog enkel die frustrerende Tower of Sarek throphy halen :scream:

Waar en hoe hebt ge die triple shot gehaald?

DeBo

Legacy Member
Ge0force zei:
Waar en hoe hebt ge die triple shot gehaald?

1st ervoor zorgen dat ge 4 pijlen kunt schieten ipv 3, ik heb het behaald in fangle forest. Op gegeven moment spawnen der paar skeletjes .. ik liet er 4 spawnen en ging hogerop een balk staan, schoot lichtjes omhoog en pijlkes vielen omlaag en hopla :)



Edit: Woohoo eindelijk gelukt, platinum is binnen :applause:

ElGargamel

Legacy Member
zit aan voorlaatste level :)

mr ik zie mezelf toch wel niet al die trophy's halen, waar jullie die passie vandaan halen om trophy's te halen... :)

DeBo

Legacy Member
ElGargamel zei:
zit aan voorlaatste level :)

mr ik zie mezelf toch wel niet al die trophy's halen, waar jullie die passie vandaan halen om trophy's te halen... :)

Bwoa noem het niet echt passie... toen ik spel op normal had uitgespeeld bleek dat ik niet meer veel throphies nodig had voor platinum te halen, dus had ik het maar eens geprobeerd .. et voila :)

Samus007

Legacy Member
ik zit vast in het begin van de crystal caverns, direct na die vuurspuwende skelet staat daar een muur tot het plafond van kristallen ofzo, boven hangt een steen aan een touw dat ik door kan schieten, maar das om aan die 2 groene flesjes te geraken denk ik, voor de rest is daar niks, het zal weer iets onozel zijn maar ik zie het niet hoe ik verder moet, iemand?

edit: heb net op u-tube gezien dat die knight die stenen blijkbaar verder weg kan gooien, wist ik niet dacht enkel oppakken en neerleggen.

Gavin

Legacy Member
Steen losschieten, dan oppakken met je tovenaar en die kristallen aan diggelen vegen.

Geloof ik. :unsure:

Ge0force

Legacy Member
DeBo zei:
1st ervoor zorgen dat ge 4 pijlen kunt schieten ipv 3, ik heb het behaald in fangle forest. Op gegeven moment spawnen der paar skeletjes .. ik liet er 4 spawnen en ging hogerop een balk staan, schoot lichtjes omhoog en pijlkes vielen omlaag en hopla :)

En daarmee is 't mij ook gelukt. Mercikes, eindelijk platinum!

Creamium

Legacy Member
ben deze ook aan het spelen. ik dacht al dat ik deze game leuk zou vinden, maar ie is eigenlijk nog veel beter dan ik had verwacht. absolute topgame. iedere paar levels keer ik weer terug naar level select om toch die paar gemiste exp. vials te halen, ik moet gewoon alles vinden :) zit nu in de village, ben blijkbaar dicht bij het einde.

btw, hoe halen jullie de Master Ninja trophy? ik heb al vaak 5 grapples na elkaar in 1 richting gedaan, maar die unlockt niet. moeten dit mss jumps naar aparte platforms zijn?

Samus007

Legacy Member
Ik heb hem gisteren van 6 uur savonds volledig tot snachts uitgespeeld, ik bleef maar spelen, gewoon ouderwets onschuldige gameplay met zo een zalige magische soundtrack, blij dat ik deze een kans gegeven heb, sterke aanrader.

DeBo

Legacy Member
Darunia zei:
btw, hoe halen jullie de Master Ninja trophy? ik heb al vaak 5 grapples na elkaar in 1 richting gedaan, maar die unlockt niet. moeten dit mss jumps naar aparte platforms zijn?

Neen, moet niet naar aparte platforms zijn ... ik heb die throphy redelijk makkelijk behaald in e bepaalde level... denk in de caves ergens, hangt groot houten platform tegen plafond waar je gemakkelijk 5 x in dezelfde richting de tarzan kan uithangen :)

Creamium

Legacy Member
DeBo zei:
Neen, moet niet naar aparte platforms zijn ... ik heb die throphy redelijk makkelijk behaald in e bepaalde level... denk in de caves ergens, hangt groot houten platform tegen plafond waar je gemakkelijk 5 x in dezelfde richting de tarzan kan uithangen :)

wtf, dan snap ik het niet. heb ik zeker al meerdere keren gedaan. meh, nog maar eens herproberen dan :wtf:

SiRdeK

Legacy Member
Ik heb de game, maar nu kan ik niet spelen omdat mijn dualshock kapot is :( En heb pas binnen 2 weken een nieuwe van Sony.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan