Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DeBo zei:Bijna platinum .. enkel die triple shot wil nog ni lukken + tower of sarek op very hard zonder te sterven
Iemand een tip voor die throphy van tower?

DeBo zei:De vraag is wss al geweest maar welke level neem ik best voor Flower Power?
Foirzie zei:Tower of sarek

DeBo zei:Oef eindelijk flower power behaald in Heartland Mines :applause:
Nu nog enkel die frustrerende Tower of Sarek throphy halen![]()
Ge0force zei:Waar en hoe hebt ge die triple shot gehaald?

ElGargamel zei:zit aan voorlaatste level
mr ik zie mezelf toch wel niet al die trophy's halen, waar jullie die passie vandaan halen om trophy's te halen...![]()

DeBo zei:1st ervoor zorgen dat ge 4 pijlen kunt schieten ipv 3, ik heb het behaald in fangle forest. Op gegeven moment spawnen der paar skeletjes .. ik liet er 4 spawnen en ging hogerop een balk staan, schoot lichtjes omhoog en pijlkes vielen omlaag en hopla![]()
zit nu in de village, ben blijkbaar dicht bij het einde. Darunia zei:btw, hoe halen jullie de Master Ninja trophy? ik heb al vaak 5 grapples na elkaar in 1 richting gedaan, maar die unlockt niet. moeten dit mss jumps naar aparte platforms zijn?

DeBo zei:Neen, moet niet naar aparte platforms zijn ... ik heb die throphy redelijk makkelijk behaald in e bepaalde level... denk in de caves ergens, hangt groot houten platform tegen plafond waar je gemakkelijk 5 x in dezelfde richting de tarzan kan uithangen![]()
