Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

prometheus03

Legacy Member
kheb in een bapaalde level ook wel rare dingen gezien met men kistjes en collision detection, ze vlogen alle kanten op

Foirzie

Legacy Member
Trophy name: Whackwhackwhack
Description: Kill at least 5 monsters in 3 seconds
Type: Bronze

Trophy name: I Did It My Way
Description: Complete a level with 15 or more character deaths
Type: Bronze

Trophy name: Survivor
Description: Survive a level other than Astral Academy without dying
Type: Bronze

Trophy name: The Cool Way
Description: In a single level, kill one monster by jumping on it with the Knight, one with the Wizard's abilities and one with the Thief's grappling hook kick
Type: Silver

Trophy name: Flower Power
Description: Complete a level without any monster getting killed
Type: Silver


Toch even de juiste trophies is zetten.

Gavin

Legacy Member
Waart gij daarstraks niet aan het zagen over die trophyposts hier?

En neen bert65, ik mag er neit aan denken. :eek:

FEW

Legacy Member
Gavin zei:
2e1zvb4.gif


:unsure:
amai, daar is precies wel veel wind eh :p

Gavin zei:
Daarnet ook twee dozen op elkaar gezet en als ik ertegen liep, vloog de bovenste de lucht in en die heb ik neit meer terug gezien.
ik heb dat ook al met die skeletjes gehad, ik schoot die af met een boog en plots vloog die kei hard loodrecht omhoog, 10 sec (of langer) later viel die dan weer naar beneden :)

Foirzie

Legacy Member
Gavin zei:
Waart gij daarstraks niet aan het zagen over die trophyposts hier?

Wel veel arrogante leden op dit deel van het forum.
Enfin, op pagina 4 heeft goldrusher de secret trophies gepost en die zijn niet accuraat met die van de ps3.

Maar een beetje hulp wordt blijkbaar al niet geapprecieerd door iemand als jij.


Goldrusher zei:
trophies: All PS3 Trophies Trine Trophies

secret trophies:
take no damage in a level
kill no monsters in a level
die 25 times in a level
kill monsters in a single level with a Knight's fall/Wizard's spells/Thief's rope kick
jump on five skeletons in a row

Bahemath

Legacy Member
heb nog maar ff kunnen spelen, werk neemt trug veel tijd in beslag. Tot zover vind ik het toch wel een leuke game :) Kmoet dringend wat meer tijd maken om te gamen :)

Ge0force

Legacy Member
Geen ruzie maken he jongetjes. Laten we liever uitzoeken welke de beste levels zijn om Surviver en Flower Power te halen.

Goldrusher

Legacy Member
Voor Survivor moet je dus enkel een level uitspelen zonder een personage te verliezen.
Zopas gehaald in het tweede level op Easy.

Foirzie

Legacy Member
Flower power gaat het beste in de laatste level.

Gewoon een platform maken met de wizard op het einde en dan met de thief naar het einde zwieren.

Ik zoek nog hoe ik die tripleshot doe

Ge0force

Legacy Member
Neith zei:
Yay, Platinum behaald :-)

Wow proficiat! Ik mis nog één experience potion in level 14, en ik vind ook geen geschikte plek om die vijf swings na elkaar te doen met de thief. Soms denk ik dat ik 't heb maar de trophy wil niet unlocken.

Cycloon

Legacy Member
Bah, ik mis nog 1 exp ding in crystal caverns, ben er nu ondertussen al 4 keer doorgelopen. Iemand die toevallig ook nog eentje miste en zich nog de plaats herinnert? :p

prometheus03

Legacy Member
net voor de eerste keer uitgespeeld, morgen beginnen trophy hunten

duck

Legacy Member
wanneer je die vuist gebruikt voor die muur kapot te maken dan is er iets verder een plas water waar je kan induiken, als je heel rechts in het water naar beneden duikt ( tegen de kant dus ) dan zit daar ergens een verborgen exp.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan