Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
touw nie loslaten, dus nie "springen" van de ene balk naar de andere, als ge op het eindpunt zit terug R2 duwen dat ge nen nieuwe balk vastneemt, en het moet naar éénzelfde richting zijn dus nie van de ene naar de andere kant en terug

Foirzie

Legacy Member
ah dus niet springen tussen swings.
oké, mag je ook nog even terug zwieren vooraleer je vooruit gaat?

Foirzie

Legacy Member
Goldrusher zei:
Nee, 5x in dezelfde richting.

Ik bedoel met terugzwieren, dat je mannetje teruggaat, maar zonder haar draad te lossen.

Snap je ongeveer wat ik bedoel?

Stel dat je naar rechts die 5 swings doet, moet je dan 1 keer springen en meteen 5 swings doen, of mag je even blijven hangen bij een swing en wat heen en weer zwieren.

Goldrusher

Legacy Member
Ik snap het, maar ik bleef gewoon dezelfde richting uitgaan. Zonder die "terugzwaai".

Goldrusher

Legacy Member
Unpro zei:
Iemand een idee hoe ge die "what a view" trophy haalt waarbij ge een toren moet bouwen met 12 wizard created objects en er dan bovenop moet gaan staan?
Heb het juist geprobeerd met eerst 6 planken en daarop nog es 7 dozen, ben er dan bovenop gaan staan maar heb geen trophy gekregen...
6+7 = 13 ? :lol:
Ik heb zopas 6 planken en 6 dozen op elkaar gezet (6+6=12), daarop gestaan en bam, trophy.

Maar 13 zou toch ook moeten lukken ? De trophybeschrijving zegt "at least 12". Misschien stonden ze niet OP elkaar ? Alles moet op elkaar.

Cycloon

Legacy Member
'k ben nu aan het voorlaatste level en heb nog maar in 2 levels alle exp gevonden, ben ik nu echt zo onoplettend of zitten sommige exp echt op heel rare plaatsen? :p

Foirzie

Legacy Member
Cycloon zei:
'k ben nu aan het voorlaatste level en heb nog maar in 2 levels alle exp gevonden, ben ik nu echt zo onoplettend of zitten sommige exp echt op heel rare plaatsen? :p

Ik heb ook al vaak gedacht dat ik alles had, en dan blijkt achteraf dat ik er een stuk of 3 mis.
Je moet echt goed kijken voor sommige.

Ik denk niet dat het aan u ligt.

Cycloon

Legacy Member
Kan je ergens zien hoeveel je er mist eigenlijk? En kan je na het uit te spelen ook levels herspelen of moet je de hele game herdoen?

Foirzie

Legacy Member
Cycloon zei:
Kan je ergens zien hoeveel je er mist eigenlijk? En kan je na het uit te spelen ook levels herspelen of moet je de hele game herdoen?

Jep dat gaat perfect.
Gewoon even choose level doen, en daar krijg je alle gegevens die je nodig hebt per level.

Als je dan opnieuw een level speelt, dan zijn die vials die je al had blauw, en die je nog niet hebt zijn nog steeds groen.

Goldrusher

Legacy Member
Ik heb slechts in 4 levels alles gevonden de eerste keer. In sommige zitten er goed verstopt ja.

Gamer 01

Legacy Member
Ik heb ze allemaal zelf gevonden, behalve in het voorlaatste level moet ik er nog eentje hebben die ik niet vind.

Unpro

Legacy Member
Goldrusher zei:
6+7 = 13 ? :lol:
Ik heb zopas 6 planken en 6 dozen op elkaar gezet (6+6=12), daarop gestaan en bam, trophy.

Maar 13 zou toch ook moeten lukken ? De trophybeschrijving zegt "at least 12". Misschien stonden ze niet OP elkaar ? Alles moet op elkaar.
Ja tis minstens 12 objecten he, ma tis al gelukt ondertussen. Ik had gewoon alle planken eerst gelegd en daarna alle dozen erop en toen telde hij hem niet, als ge afwisseld wel blijkbaar.

Gavin

Legacy Member
Godverdomme zeg, Het ene falen na het andere. Nu kan ik zelfs zolang onder water blijven als ik wil, geen zuurstofbalkje.

Edit: met de tovenaar uiteraard. Nu niet meer. :(

Ge0force

Legacy Member
Unpro zei:
Ja tis minstens 12 objecten he, ma tis al gelukt ondertussen. Ik had gewoon alle planken eerst gelegd en daarna alle dozen erop en toen telde hij hem niet, als ge afwisseld wel blijkbaar.

En hoe zijt ge daar bovenop geraakt? :p

Foirzie

Legacy Member
Gavin zei:
Godverdomme zeg, Het ene falen na het andere. Nu kan ik zelfs zolang onder water blijven als ik wil, geen zuurstofbalkje.

Edit: met de tovenaar uiteraard. Nu niet meer. :(

Ahum,
das een item dat je uit een koffer haalt en die geeft je die abillity

Gavin

Legacy Member
Ja, en the thief heeft dat. Die kan dus constant onder water blijven.

Mijn tovenaar kon dat niet en ik zat te sukkelen om ergens op te komen vanuit het water (level 9 denk ik met een eilandje in het midden van een grote plas) ... Ik spring een paar keer op en neer met de tovenaar omdat ik een doosje wou neerzetten en die kreeg toen ook geen zuurstofbalkje meer. Eens terug boven water ging het niet meer.

Die ene keer was dus echt wel een foutje.

Goldrusher

Legacy Member
Je kan dat kiezen hoor.
Al die items kun je verplaatsen tussen characters.

Gavin

Legacy Member
Ja, maar eens het bij een character staat, is het voor de anderen niet beschikbaar tot je het zelf verplaatst.

Tenzij er een toetsencombinatie is om dat item te verplaatsen zonder dat in het selectmenu te doen, was het echt weer een foutje. Jammer, want hoe langer ik het speel, hoe mooier het wordt. Dat level in de kerker. :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan