soulgamer
Legacy Member
Met de magiër moet je een vierkant tekenenPrivate_BE zei:Ik denk dat ik erger kan, die zegt "draw a square"
Heb da constant zitten proberen, ma het lukt ma niet![]()
. Een vierkante spreuk dus.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met de magiër moet je een vierkant tekenenPrivate_BE zei:Ik denk dat ik erger kan, die zegt "draw a square"
Heb da constant zitten proberen, ma het lukt ma niet![]()
. Een vierkante spreuk dus.Goldrusher zei:@ RaZor, als je met je rechterhand kruisje en vierkantje kan gebruiken (springen en zwaard), zit je safe.
De rechterstick heb je eigenlijk enkel precies nodig met de tovenaar, maar dan sta je meestal stil, dus dan kun je je linkerduim gebruiken. Met de andere personages steekt het zo nauw niet.
.Unpro zei:Tis redelijk kort ja, 7-8 uur heb ik gehoord maar ik kan blijkbaar nergens checken hoelang ik er zelf over gedaan heb. Laatste levels duren wel wa langer en zijn wa moeilijker.
Normaal kunt ge dat ronddraaien met de wizard
Da ding heeft genoeg rond gedraaid, heb dan me elk manneke iets geprobeerd voor bove te gerake en ni echt succes 

hummel zei:zijt gij 15 jaar oud ofzo dat gij constant moet zeggen dat ge zat zijt of geweest zijt


)Gavin zei:Uitstekend spelletje MAAR ... bij mij blijft dat spel om de vijf minuten eens een secondje hangen. Ook een paar bugs tegengekomen: poorten die niet opengaan na het verslaan van vijanden, mijn mannetje dat gewoon in de lucht extra kan springen, mankementige collision detection, ... het stoort mij toch een beetje.
(Kan ook zijn dat ik zat ben en gewoon alles fout zie. Ik zal morgen nog eens proberen als ik nuchter ben LOL)

