Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulgamer

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik denk dat ik erger kan, die zegt "draw a square"

Heb da constant zitten proberen, ma het lukt ma niet :s
Met de magiër moet je een vierkant tekenen :). Een vierkante spreuk dus.

RaZoR be

Legacy Member
Goldrusher zei:
@ RaZor, als je met je rechterhand kruisje en vierkantje kan gebruiken (springen en zwaard), zit je safe.
De rechterstick heb je eigenlijk enkel precies nodig met de tovenaar, maar dan sta je meestal stil, dus dan kun je je linkerduim gebruiken. Met de andere personages steekt het zo nauw niet.

ok thx, ja, knoppen zijn geen probleem, enkel nauwkeurigheid van de rechterstick :).

prometheus03

Legacy Member
nog niet lang gespeeld, maar tot nu toe vind ik het wil schitterend, vooral de sfeer en stijl van de grphics
was wel geschrokken hoe raar het aanvoeld om terug een 2d platform game te spelen. t voelde echt raar aan in begin :p

hummel

Legacy Member
voor mij mogen er meer 2d games komen
heb shadow complex ook gespeeld, zalig 2d

enZiiime

Legacy Member
Unpro zei:
Tis redelijk kort ja, 7-8 uur heb ik gehoord maar ik kan blijkbaar nergens checken hoelang ik er zelf over gedaan heb. Laatste levels duren wel wa langer en zijn wa moeilijker.


Normaal kunt ge dat ronddraaien met de wizard :p

Nja zat ik te doen :D Da ding heeft genoeg rond gedraaid, heb dan me elk manneke iets geprobeerd voor bove te gerake en ni echt succes :p

Maarja nu ben ik nuchter, direct nog eens aan beginnen en dan zal ik wel logisch kunnen nadenken :p

hummel

Legacy Member
zijt gij 15 jaar oud ofzo dat gij constant moet zeggen dat ge zat zijt of geweest zijt

enZiiime

Legacy Member
hummel zei:
zijt gij 15 jaar oud ofzo dat gij constant moet zeggen dat ge zat zijt of geweest zijt

Hebde gij in uw leven niets beters te doen dan daarop te reageren? Percies ni, whiner.

Klik

Ik heb gezegd dat ik "niet echt nuchter was" en daardoor vast zat.

Gavin

Legacy Member
Uitstekend spelletje MAAR ... bij mij blijft dat spel om de vijf minuten eens een secondje hangen. Ook een paar bugs tegengekomen: poorten die niet opengaan na het verslaan van vijanden, mijn mannetje dat gewoon in de lucht extra kan springen, mankementige collision detection, ... het stoort mij toch een beetje.




(Kan ook zijn dat ik zat ben en gewoon alles fout zie. Ik zal morgen nog eens proberen als ik nuchter ben LOL :D:D:D)

Gavin

Legacy Member
In een van de eerste levels waar je dat groot skelet moet verslaan, daarna ging de rechterpoort niet open bij mij. Drie keer gespeeld (en nog steeds niet alle experience gevonden) en twee keer ging die niet open.

En ook niet dat vasthangen om de zoveel tijd?

Unpro

Legacy Member
:lol:

Ben persoonlijk weinig/geen bugs tegengekomen, en van dat vasthangen heb ik ook geen last. ik had wel last van serieuze framedrops in bepaalde levels

enZiiime

Legacy Member
Gavin zei:
Uitstekend spelletje MAAR ... bij mij blijft dat spel om de vijf minuten eens een secondje hangen. Ook een paar bugs tegengekomen: poorten die niet opengaan na het verslaan van vijanden, mijn mannetje dat gewoon in de lucht extra kan springen, mankementige collision detection, ... het stoort mij toch een beetje.




(Kan ook zijn dat ik zat ben en gewoon alles fout zie. Ik zal morgen nog eens proberen als ik nuchter ben LOL :D:D:D)

Zo erg was het nu niet :unsure:

Maar een poort die niet openging en framedrops heb ik ook al wel gehad, en heb het dan nog niet langer dan 40 minuten zitten spelen.

Maar het lijkt me dat ik van framedrops in vele games last heb terwijl anderen er niet over klagen op fora's. Zou dat kunnen komen door m'n launch ps3 (60gb)?

kimme1975

Legacy Member
Ik overweeg het om Trine te downloaden ;-).. Zijn er verschillende moeilijkheidsniveau's te kiezen in het spel?

Goldrusher

Legacy Member
b3v9ft.png
Whackwhackwhack

:rofl:

neomitochondria

Legacy Member
gespeeld op pc en is idd een leuke, mooie game voor die prijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan