Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Als ge bv kunt stilstaan en effe met linkerduim rechtstick kunt bedienen is er geen probleem 
RaZoR be zei:mja, ik vraag het omdat ik nogal inaccuraat / traag / slecht ben in het gebruiken een rechterstick, omwille van men handicap. Tzou zonde zijn om et spel te kopen als ik het niet kan spelen.
Als ik zie naar trailers, dat boogschieten, en dat magic met u cursor, als dat precies & timed moet zijn lukt dat wss niet. Als ge bv kunt stilstaan en effe met linkerduim rechtstick kunt bedienen is er geen probleem
![]()
Mr_Anderson zei:Hoe speel je dan battlefield 1943? Is dat ook niet met je rechterduim aimen?

. Dat lukt best goed
. (of stilstaan en met linkderduim aimen als men mij niet heeft gezien
, als ik veel tijd heb kan ik ook alles goedzetten)Alleen die wat ge nog niet hebtGamer 01 zei:als ge een level voor de tweede keer speelt moet je dan al die experience opnieuw verzamelen of alleen degene die je de eerste keer gemist hebt?
Dan is er geen probleem ze, ge kunt alles op u gemak doen als ge wilt, enkel als ge iets tekent met de wizard moet ge precies zijn, maar als ge kunt aimen in shooters zult ge dat ook wel kunnenRaZoR be zei:jawel, ma bij shooters doe ik niet echt veel nauwkeurige bewegingen met men rechtstick
eerder goedzetten op het manneke, en dan strafen of naar voor of achter gaan ten opzichte van de tegenstander. Dat lukt best goed
. (of stilstaan en met linkderduim aimen als men mij niet heeft gezien
, als ik veel tijd heb kan ik ook alles goedzetten)
nuja, het is niet dat ik nix kan doen met men rechterduim/stick, gewoon niet precies/timed zoals bij dit type game, waar ge denk ik zo op een timed event heel precies moet zijn met u stick (bv zoals in een trailer, waar ge ergens schuin vanaf glide en ge moet rap naar boven mikken om te grappelen)

RaZoR be zei:hmm, ok, ik ga nog wat gameplay filmkes van ps3 bekijken
, kijken hoe dat het precies werkt
![]()

Tis redelijk kort ja, 7-8 uur heb ik gehoord maar ik kan blijkbaar nergens checken hoelang ik er zelf over gedaan heb. Laatste levels duren wel wa langer en zijn wa moeilijker.hummel zei:tis precies ook nie echt een lang spel ?
ik zit al in de helft en kheb nog nie lang gespeeld
Mr_Anderson zei:Kzit al vast int begin percies(niet echt nuchter)
Tis zoiet da draait me 4 platformkes aan en kmoet bove gerake![]()
![]()

Mr_Anderson zei:Kzit al vast int begin percies(niet echt nuchter)
Tis zoiet da draait me 4 platformkes aan en kmoet bove gerake![]()
![]()
