Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foirzie

Legacy Member
Ik heb er een gemist in de eerste level met de warrior.
Die dat links bovenaan staat, daar waar je dat blokje afduwt als je het touw doorsnijdt.

Heel leuk spel trouwens, meer dan ik ervan had verwacht.

Gavin

Legacy Member
kinderbuggySpeelgoed7840.jpg


Amai.

RaZoR be

Legacy Member
vraagje,

moet je beide sticks (links voor karakter, rechts voor cursor?) veel tegelijktijd / in rappe precieze combo's gebruiken? of hebt ge echt tijd om bv stil te staan en dan met u rechterstick rustig de cursor bewegen?

hummel

Legacy Member
ge moet nie rap zijn nee, alleen van tijd rap wisselen tussen de mannekes maar da maakt het juist leuk

RaZoR be

Legacy Member
mja, ik vraag het omdat ik nogal inaccuraat / traag / slecht ben in het gebruiken een rechterstick, omwille van men handicap. Tzou zonde zijn om et spel te kopen als ik het niet kan spelen.

Als ik zie naar trailers, dat boogschieten, en dat magic met u cursor, als dat precies & timed moet zijn lukt dat wss niet :p. Als ge bv kunt stilstaan en effe met linkerduim rechtstick kunt bedienen is er geen probleem :)

enZiiime

Legacy Member
RaZoR be zei:
mja, ik vraag het omdat ik nogal inaccuraat / traag / slecht ben in het gebruiken een rechterstick, omwille van men handicap. Tzou zonde zijn om et spel te kopen als ik het niet kan spelen.

Als ik zie naar trailers, dat boogschieten, en dat magic met u cursor, als dat precies & timed moet zijn lukt dat wss niet :p. Als ge bv kunt stilstaan en effe met linkerduim rechtstick kunt bedienen is er geen probleem :)

Hoe speel je dan battlefield 1943? Is dat ook niet met je rechterduim aimen?

Gamer 01

Legacy Member
als ge een level voor de tweede keer speelt moet je dan al die experience opnieuw verzamelen of alleen degene die je de eerste keer gemist hebt?

RaZoR be

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Hoe speel je dan battlefield 1943? Is dat ook niet met je rechterduim aimen?

jawel, ma bij shooters doe ik niet echt veel nauwkeurige bewegingen met men rechtstick :p

eerder goedzetten op het manneke, en dan strafen of naar voor of achter gaan ten opzichte van de tegenstander :). Dat lukt best goed :p. (of stilstaan en met linkderduim aimen als men mij niet heeft gezien :), als ik veel tijd heb kan ik ook alles goedzetten)

nuja, het is niet dat ik nix kan doen met men rechterduim/stick, gewoon niet precies/timed zoals bij dit type game, waar ge denk ik zo op een timed event heel precies moet zijn met u stick (bv zoals in een trailer, waar ge ergens schuin vanaf glide en ge moet rap naar boven mikken om te grappelen)

Unpro

Legacy Member
Gamer 01 zei:
als ge een level voor de tweede keer speelt moet je dan al die experience opnieuw verzamelen of alleen degene die je de eerste keer gemist hebt?
Alleen die wat ge nog niet hebt

Unpro

Legacy Member
RaZoR be zei:
jawel, ma bij shooters doe ik niet echt veel nauwkeurige bewegingen met men rechtstick :p

eerder goedzetten op het manneke, en dan strafen of naar voor of achter gaan ten opzichte van de tegenstander :). Dat lukt best goed :p. (of stilstaan en met linkderduim aimen als men mij niet heeft gezien :), als ik veel tijd heb kan ik ook alles goedzetten)

nuja, het is niet dat ik nix kan doen met men rechterduim/stick, gewoon niet precies/timed zoals bij dit type game, waar ge denk ik zo op een timed event heel precies moet zijn met u stick (bv zoals in een trailer, waar ge ergens schuin vanaf glide en ge moet rap naar boven mikken om te grappelen)
Dan is er geen probleem ze, ge kunt alles op u gemak doen als ge wilt, enkel als ge iets tekent met de wizard moet ge precies zijn, maar als ge kunt aimen in shooters zult ge dat ook wel kunnen :p

Die grappel moet ge ook niet voor mikken, op PC misschien wel?

RaZoR be

Legacy Member
hmm, ok :), ik ga nog wat gameplay filmkes van ps3 bekijken :), kijken hoe dat het precies werkt :)

enZiiime

Legacy Member
RaZoR be zei:
hmm, ok :), ik ga nog wat gameplay filmkes van ps3 bekijken :), kijken hoe dat het precies werkt :)

Ben er net zelf met bezig (wel in het begin) en zo ver het me lijkt moet je inderdaad echt niet snel zijn, maarja dat kan natuurlijk bij verder spelen wel anders zijn, maar dat zal niet voor vandaag zijn :p

Goldrusher

Legacy Member
Water is wel mooi gedaan in deze game. Bij momenten precies een aquarium.
Ook cool is de "diepte" in de levels. Het is dan wel 2D, soms is het decor, de achtergrond, wel heel erg diep.

@ RaZor, als je met je rechterhand kruisje en vierkantje kan gebruiken (springen en zwaard), zit je safe.
De rechterstick heb je eigenlijk enkel precies nodig met de tovenaar, maar dan sta je meestal stil, dus dan kun je je linkerduim gebruiken. Met de andere personages steekt het zo nauw niet.

hummel

Legacy Member
ik vind wel dat er meer puzzels in moeten zitten
eigenlijk zitten er geen in tot nu toe buiten een brugske maken met de tovenaar ;)
meer variatie in vijanden mocht ook wel, ben de skeletten al beu gezien

Unpro

Legacy Member
Meer variate in vijanden mocht inderdaad, puzzels zitten er niet in nee maar ge moet soms toch ff nadenken om ergens te geraken.
Kga seffes eens aan het laatste level beginnen, in het forge level had ik precies serieuze framedrops... :p

hummel

Legacy Member
tis precies ook nie echt een lang spel ?
ik zit al in de helft en kheb nog nie lang gespeeld

enZiiime

Legacy Member
Kzit al vast int begin percies :D (niet echt nuchter)

Tis zoiet da draait me 4 platformkes aan en kmoet bove gerake :D :rofl:

Unpro

Legacy Member
hummel zei:
tis precies ook nie echt een lang spel ?
ik zit al in de helft en kheb nog nie lang gespeeld
Tis redelijk kort ja, 7-8 uur heb ik gehoord maar ik kan blijkbaar nergens checken hoelang ik er zelf over gedaan heb. Laatste levels duren wel wa langer en zijn wa moeilijker.

Mr_Anderson zei:
Kzit al vast int begin percies :D (niet echt nuchter)

Tis zoiet da draait me 4 platformkes aan en kmoet bove gerake :D :rofl:
Normaal kunt ge dat ronddraaien met de wizard :p

Private_BE

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Kzit al vast int begin percies :D (niet echt nuchter)

Tis zoiet da draait me 4 platformkes aan en kmoet bove gerake :D :rofl:

Ik denk dat ik erger kan, die zegt "draw a square"

Heb da constant zitten proberen, ma het lukt ma niet :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan