Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Goldrusher zei:
Na WipEout HD de tweede PSN-game met een Platinum trophy.
6 brons, 23 (!!!) zilver and 3 goud.

trophies: All PS3 Trophies Trine Trophies

secret trophies:
take no damage in a level
kill no monsters in a level
die 25 times in a level
kill monsters in a single level with a Knight's fall/Wizard's spells/Thief's rope kick
jump on five skeletons in a row

enZiiime

Legacy Member
Is het spel eigenlijk nog niet uit? Ging het niet zijn rond 18.00 ? :p

Goldrusher

Legacy Member
Eerste "review" van iemand die het al heeft gekocht omdat je via de zoekfunctie het spel al kan vinden op de Store... jammergenoeg heeft onze store die functie niet.

Damn Trine looks pretty good. Passed the first there levels. There are some rough edges here and there but I'm fascinated. Graphically is dense, colorful and flat out amazing albeit the aesthetic delight is corrupted by some odd minimal but constant stuttering in scrolling and animations. It's odd. I don't think it's a frame rate issue cos you can see it on every bit of scenery that moves. In any case, it's forgettable.

Having a lot of fun with puzzles flexibility and such and the whole atmosphere just sucks me in.

The narrator voice is awesome.
It controls pretty well.

You move the mage with the left stick and the cursor (to use magic) with the right one. You can't move and cast simultaneously, but pehaprs it's a future upgrade (there is a whole RPG-like upgrade system with items to collect and XP points to spend on upgrades).

As for the thief, you aim and shoot with the right stick (tilt to aim, release to shoot) and use the grapple (only on wooden surfaces) with R2 or L2. It automatically sticks to the closer wooden platform. No need to aim this. It works ok.

The knight is pretty standard affair (square to attack, right stick orientation to defend via shield from attacks coming from whatever direction). I just got an upgrade which allows me to grab objects (with circle) and toss them (right stick orientation plus release). Jump physics are fine, a bit "rigid" but fine.

Goldrusher

Legacy Member
Knap spel. Prachtige presentatie en supermooie graphics en muziek.

kimme1975

Legacy Member
Goldrusher zei:
Knap spel. Prachtige presentatie en supermooie graphics en muziek.

allez vooruit dus Trine valt goed te overwegen om te downloaden uit de PSN-store ;)..

sypro9000

Legacy Member
Ja zalige game en ook wel een goeie port uiteindelijk. K'vind het verslavend eigenlijk maar kmoet er om 5 uur uit :cry:. Kziet het al voor me, al die items verzamelen en dan nog ne keer op very hard uitspelen want de gameplay is enorm leuk.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Dit spel is meer dan wat ik verwacht had.

Ik doorzoek heel de levels voor die groene experiences..I want them..ALL

Zoveel zilvere trophies :o

Tis leuk en soms moet je ook eens nadenken over de puzzels :)

Unpro

Legacy Member
Kheb ook geprobeerd ze allemaal te verzamelen, eerste level gelukt, tweede level heb ik er blijkbaar al gemist :p

Dawg (oi22)

Legacy Member
Gewoon naar start menu and 'choose level kiezen' heb de overige dan gezocht en gevonden :p ineens ook 'survivor' achievement gehaald :D

Goldrusher

Legacy Member
Net ontdekt dat je met de tovenaar zo'n blok kunt gebruiken om een onbereikbaar flesje een duw te geven, zodat het iets lager valt. :)

hummel

Legacy Member
idd sjiek spel
lijkt me nog meer fun als ge met meerdere speelt, maar kan ook wel frusterend zijn denk ik ? ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan