Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unpro

Legacy Member
Iemand een idee hoe ge die "what a view" trophy haalt waarbij ge een toren moet bouwen met 12 wizard created objects en er dan bovenop moet gaan staan?
Heb het juist geprobeerd met eerst 6 planken en daarop nog es 7 dozen, ben er dan bovenop gaan staan maar heb geen trophy gekregen...

Unpro

Legacy Member
Nvm, ge moet dus doos, plank, doos, plank... doen tot ge er 12 hebt voor die trophy :p

Cycloon

Legacy Member
Hoe werkt die charge knight eigenlijk? Da's toch gewoon L2 inhouden en een kant uitlopen? Want die staat soms zo gelijk gewoon te springen tegen zo'n skelet :p

Foirzie

Legacy Member
Gisteren helemaal uitgespeeld in co-op met een vriend.
Super spel!

Replay value is ook zeer sterk aanwezig imo, kwestie van al die missing vials te halen en gewoon omdat het zo'n mooi en goed game is.

Ge0force

Legacy Member
Goldrusher zei:
b3v9ft.png
Whackwhackwhack

:rofl:

In welke level hebt ge die gehaald? Ik vind geen plaats waar er genoeg vijanden zijn...

Foirzie zei:
Gisteren helemaal uitgespeeld in co-op met een vriend.
Super spel!

Ik vind co-op nogal moeizaam spelen omdat ge telkens elk personage over een hindernis moet krijgen en zo. Extra uitdaging, dat wel.

Foirzie

Legacy Member
Ge0force zei:
In welke level hebt ge die gehaald? Ik vind geen plaats waar er genoeg vijanden zijn...



Ik vind co-op nogal moeizaam spelen omdat ge telkens elk personage over een hindernis moet krijgen en zo. Extra uitdaging, dat wel.

Die whackwhackwhack heb ik gehaald in de 4e level, maar is perfect haalbaar in elke level waar er een hoopje bats afkomen.
Gewoon met de knight zijn hamer of zwaard en dat lukt wel.


En het is idd moeizaam, maar ik vind het een van de betere coop games van het moment.

Gavin

Legacy Member
Nog iets dat ik geregeld tegenkom:

Skeletjes die ergens vanaf springen en dan een seconde of zo half in de grond steken en kunnen wandelen.

Foirzie

Legacy Member
Gavin zei:
Nog iets dat ik geregeld tegenkom:

Skeletjes die ergens vanaf springen en dan een seconde of zo half in de grond steken en kunnen wandelen.

Dat kan je zelf ook.
Eens je tussen de spieken valt kan je je een beetje verplaatsten zonder enige schade te krijgen.

Gavin

Legacy Member
Hmmm, zelf nog niet voorgehad dat ik half door de grond zak voor een seconde.

Tussen die spieken wel, maar dat lijkt me gewoon zo te horen. :p

Unpro

Legacy Member
ben gisteren ook ergens door de map gevallen ma gelukkig kunt ge terugkeren naar het laatste checkpoint

Goldrusher

Legacy Member
'k Zit nu op driekwart van het spel denk ik, nog altijd geen bugs tegengekomen.

Ge0force zei:
In welke level hebt ge die gehaald? Ik vind geen plaats waar er genoeg vijanden zijn...
Ik kreeg die vanzelf, ergens bij zo'n groep vleermuizen. Misschien dat er nog een skelet of twee rondliep ook. Geen idee meer welk level.

Ge0force

Legacy Member
Goldrusher zei:
Ik kreeg die vanzelf, ergens bij zo'n groep vleermuizen. Misschien dat er nog een skelet of twee rondliep ook. Geen idee meer welk level.

Ow, ik schiet die vleermuizen altijd een voor een af met een brandende pijl, ik ben 'n beetje sadistisch op dat gebied :p

Merci voor de tip, daarmee zal 't vanavond wel lukken! :niceone:

Cycloon

Legacy Member
Goldrusher zei:
'k Zit nu op driekwart van het spel denk ik, nog altijd geen bugs tegengekomen.

Ik kreeg die vanzelf, ergens bij zo'n groep vleermuizen. Misschien dat er nog een skelet of twee rondliep ook. Geen idee meer welk level.

Haha, had ik ook. Kwamen zo 4 vleermuizen af en die vlogen tegen z'n ding met stekels en ondertussen killde ik ook nog een skelet :)

Master ninja ook toevallig gehaald :p

Gamer 01

Legacy Member
Hoe haal je master ninja? ik heb al dikwijls 5 keer achter elkaar naar een kant gezwierd aan dat touw, zonder de grond te raken, maar geen trophy.

Cycloon

Legacy Member
5 keer na mekaar naar dezelfde kant slingeren idd. Raar dat je de trophy niet krijgt dan.

Foirzie

Legacy Member
Master ninja ook nog niet gekregen.
Nochthans ookal gedaan precies, maar mss waren mijn swings niet volwaardig genoeg.

Cycloon

Legacy Member
Ja, het kan best dat je ze heel snel na mekaar moet doen (was bij mij toch het geval).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan