Archief - Trine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Ahja, nu versta ik het.
Vreemd, ik ben in heel de game geen enkele bug of rariteit tegengekomen.

Cycloon

Legacy Member
Ben daarnet ook door de grond gevallen, door character te wisselen stond ik er terug op :p

|Kiara|

Legacy Member
Deze avond de trophie gehaald waarbij je 500 items in één en dezelfde level moet creëren :crazy:

Weet iemand of het op hetzelfde neer komt als je een nieuw spel op 'very hard' speelt, of elke level opnieuw doet op het hoogste moeilijkheidsniveau? Ik vermoed dat je voor die trophie het spel opnieuw moet beginnen op very hard, het zou wel gemakkelijker zijn als je gewoon elke level opnieuw kan doen met al je power ups.

TrsH

Legacy Member
leuke game hebe r al van genoten.

alleen vinnek het ooooooo zooooo jammer dat dit geen multiplayer is :(

Neith

Legacy Member
|Kiara| zei:
Deze avond de trophie gehaald waarbij je 500 items in één en dezelfde level moet creëren :crazy:

Weet iemand of het op hetzelfde neer komt als je een nieuw spel op 'very hard' speelt, of elke level opnieuw doet op het hoogste moeilijkheidsniveau? Ik vermoed dat je voor die trophie het spel opnieuw moet beginnen op very hard, het zou wel gemakkelijker zijn als je gewoon elke level opnieuw kan doen met al je power ups.

Heb net geprobeerd bij mijn eerste game de moeilijkheidsgraad op Very Hard te zetten... Alles uitgespeeld, maar geen trophy :-(

sypro9000

Legacy Member
Die master ninja trophy moete doen zonder één keer achteruit te slingeren. Allé da zij da mens toch op het forum van de game.

Unpro

Legacy Member
Neith zei:
Heb net geprobeerd bij mijn eerste game de moeilijkheidsgraad op Very Hard te zetten... Alles uitgespeeld, maar geen trophy :-(
Dan hebt ge wss iets overgeslaan want bij mij ging het zo wel hoor :p

Ge0force

Legacy Member
Unpro zei:
Dan hebt ge wss iets overgeslaan want bij mij ging het zo wel hoor :p

Als ik alle levels al gedaan heb op hard, kan ik dan gewoon level per level herspelen op very hard om die trophy te halen? Of moet ik echt New Game kiezen en alle levels sequentieel afwerken? Hoe hebt gij het gedaan?

DeBo

Legacy Member
Ge0force zei:
Als ik alle levels al gedaan heb op hard, kan ik dan gewoon level per level herspelen op very hard om die trophy te halen? Of moet ik echt New Game kiezen en alle levels sequentieel afwerken? Hoe hebt gij het gedaan?

Throphy freak :p

Unpro

Legacy Member
Ge0force zei:
Als ik alle levels al gedaan heb op hard, kan ik dan gewoon level per level herspelen op very hard om die trophy te halen? Of moet ik echt New Game kiezen en alle levels sequentieel afwerken? Hoe hebt gij het gedaan?
Gewoon "choose level", daar de difficulty veranderen en da ben ik gewoon van level 1 terug begonnen

Ge0force

Legacy Member
Unpro zei:
Gewoon "choose level", daar de difficulty veranderen en da ben ik gewoon van level 1 terug begonnen

Dus met alle experience en de bijhorende voordelen uit de eerste playthrough? ;)

Goldrusher

Legacy Member
Voila, en nu terug on-topic.

Welk level raden jullie aan voor "take no damage in a level" ?

Ge0force

Legacy Member
Goldrusher zei:
Voila, en nu terug on-topic.

Welk level raden jullie aan voor "take no damage in a level" ?

Was ik daarstraks ook aan 't denken. Best eentje zo vroeg mogelijk maar zonder "baas".

Foirzie

Legacy Member
De tweede level?
Niet de intro level, maar astral hallways is dat zeker?

Ik heb gisteren die trophy gehaald van niet te sterven in een level. Ik wist niet dat er eentje was voor geen dmg in een level.

Ik zou ook die willen halen waarin je geen skeletten molt.

Gavin

Legacy Member
2e1zvb4.gif


:unsure:


Daarnet ook twee dozen op elkaar gezet en als ik ertegen liep, vloog de bovenste de lucht in en die heb ik neit meer terug gezien.

Goldrusher

Legacy Member
Misschien eens opnieuw installeren ? Ik zeg het je, ik heb nog niks van bugs gezien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan