Archief - Tribes Vengeance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElGargamel

Legacy Member
hij valt wel mee, maar moest ik kiezen tussen dit of UT2004 blijf ik toch bij UT

xReAVeRx

Legacy Member
ik vind toch daje nie kan vergelijken met ut2004
het speelt toch anders

Z!zZ

Legacy Member
erm, This file is corrupt ......PLZ try another copy; =((((((((((((

sypro9000

Legacy Member
naja ik vind het persoonlijk niet zo zalig .
bij ut2k4 word veel waarde gelegt aan kennes .
ik wil maar zeggen de twee games liggen geheel uit elkaar .
maar ik vind ht spel opzicht zonder mijn mening zeer mooi gemaakt er zitten zalige idee'en in zoals dat ski gedoe :p

fragnetic

Legacy Member
Het speelt anders dan T2, maar dit spel heeft ook zijn goede en slechte kanten. het is toch wel ff aanpassen vind ik.

ElGargamel

Legacy Member
Ik snap niet wat het voordeel is van dat ski-gedoe
het is wel leuk als je snel de helling af wil, maar voor de rest.

@sypro9000 en @xReaverx
idd , je kan ze moeilijk vergelijken, maar ik bedoelde gewoon dat ik uiteindelijk meer aan UT2004 zal hebben dan aan T:V
maar ik kan nog van mening veranderen


btw: als ik met dat bolachtig ding vlieg en een 20tal rockets op zoon gunturret knal, dan is er soms geen schrammetje aan
kan het zijn dat die rockets maar een korte spanne hebben voor ze ontploffen

[Shadowcat]

Legacy Member
Ge hebt meer kans om die dingen eraan te doen als de generator offline is. Dan hebben ze geen shield meer.

Psy

Legacy Member
fun, enkel spijtig dat de servers op de ballen trekken.. :cry:
allemaal US laggy servers, behalve dan een paar UK's die constant volzitten.
ah ja, is beta, geen officiele demo, spijtig genoeg :(

xReAVeRx

Legacy Member
damn die snelle gameplay ligt me wel, die grappler in cavern ownt!! lekker tarzan spelen :p

rbn-

Legacy Member
cavern suckt als map, da haalt imo al de ladderpool ni. UT =/= T:V. Face it. Skieen is zowat het gene dat T:V maakt. Sneller van een hellingske?? En cappen? Vliegen?? Ooit van gehoord? :p

fragnetic

Legacy Member
Iedere keer als een ronde gedaan is vlieg ik van de server en kom in terug in de serverlijst terecht. Nog iemand die dat probleem heeft?

ElGargamel

Legacy Member
RubiburN//Rb²n- zei:
cavern suckt als map, da haalt imo al de ladderpool ni. UT =/= T:V. Face it. Skieen is zowat het gene dat T:V maakt. Sneller van een hellingske?? En cappen? Vliegen?? Ooit van gehoord? :p

hehe, ik heb nog nooit eerder tribes gespeeld, dus wat is cappen :p , en vliegen? wat heeft dat met skiën te maken? dat doe je toch met je jetpack (jump)

EDIT: cappen is dus ctf; is dat wat t:v zo uniek maakt? dat moet je me is uitleggen waarom ctf hier beter is als bij andere games

fragnetic zei:
Iedere keer als een ronde gedaan is vlieg ik van de server en kom in terug in de serverlijst terecht. Nog iemand die dat probleem heeft?

same here

Archangelus

Legacy Member
Cappen = vlag vd vijand pakken en terug naar uw vlag brengen.

Kheb juist ffkes gespeeld, kvind het wel plezant, het heeft zowa dezelfde speelstijl als T2, maar het is idd kleiner en veel meer op infanterie gericht. Die grapple is echt zalig om mee over en weer te slingeren :D

Wel 1 klein probleemke, het crasht geregeld alsk een inventory station wil gebruiken. Dan blijft alles hangen en kan ik rebooten :/

fragnetic

Legacy Member
mja ik mis precies iets. Ik kan nie zeggen wat, maar T2 is voor mij een pak verslavender dan deze T:V (die ik zeker nei slecht vind). In T2 vond ik de base defenden als HD heel plezant, maar heeft in deze tribes voor mij totaal afgedaan. persoonlijke conclusie is dat t:v een goede game is, maar zeker niet zo goed als T2.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan