Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sypro9000 zei:is aan het installen ik ben een UT2k4 DM player hoop dat ook zo'n shoot em up game is \o/
RubiburN//Rb²n- zei:cavern suckt als map, da haalt imo al de ladderpool ni. UT =/= T:V. Face it. Skieen is zowat het gene dat T:V maakt. Sneller van een hellingske?? En cappen? Vliegen?? Ooit van gehoord?![]()
, en vliegen? wat heeft dat met skiën te maken? dat doe je toch met je jetpack (jump)fragnetic zei:Iedere keer als een ronde gedaan is vlieg ik van de server en kom in terug in de serverlijst terecht. Nog iemand die dat probleem heeft?
