Archief - Tribes Vengeance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xReAVeRx

Legacy Member
wtf juist van 20 naar 48 minuten gegaan bij fileplanet WTF :s

of en sparco die link is ook nie echt rap

Greenie

Legacy Member
ge kunt met die 2de is downloaden met getright ofzo bv ...
150kb/s
(gebruik makend van de 4 segmenten)

Psy

Legacy Member
grrr
weeral die fileplanet cdkey lameness.
gaat weer eeuwen duren eer die page werkt..
alle fileplanet pagina's lade prima BEHALVE de t:v page natuurlijk, verdomme toch, when will people learn.

edit: nevermind, firewall blokkeerde om 1 of andere reden een bepaalde ad op die page & daarom wou em niet laden, zucht, broldesigners.

(enorme haat vs FP)

xReAVeRx

Legacy Member
heb al ff gespeeld en het ziet er sweet uit wel wa anders dan tribes 2 maar mij hoor je niet klagen

sypro9000

Legacy Member
het kan niet slecht zijn he op de UT engine ;) :p dat staat gewoon voor kwaliteit . ondertussen zit ik hier nog altijd te wachten :sleep:

fragnetic

Legacy Member
ik sta nog in de wachtrij (plaats 140) :(. Dus ondertussen maar gaan werken zeker.

[Shadowcat]

Legacy Member
TIP: gebruik een downloadmanager. Ik downloade zonder ook maar tegen 65 kb/Sec. Met downloadmanager had ik 280 kb/sec. Op 26 minuten was het binnen.

En de game is sweet. Toch wel wa anders dan T2 maar very nice

fragnetic

Legacy Member
[Shadowcat] zei:
TIP: gebruik een downloadmanager. Ik downloade zonder ook maar tegen 65 kb/Sec. Met downloadmanager had ik 280 kb/sec. Op 26 minuten was het binnen.

En de game is sweet. Toch wel wa anders dan T2 maar very nice
91% en download stopte :angry:
Das om mijn haren van uit te trekken pffff :sad:
Morgen maar eens opnieuw proberen.

ElGargamel

Legacy Member
hoe komt het toch da gelle zoveel problemen hebt?

Op fileplanet was da op een anderhalf uurke in orde, wachttijd incluis.

als ge daar nog geen geduld voor kunt opbrengen.

Ik ben meer een UTspeler, maar dit is toch ook wel plezant hoor, maar met één van die buggys is toch serieus iets mis, want het schokt altijd (zoals in lag) als je er in zit, maar vanaf het moment dat je eruit gaat is dat schokken voorbij, heel raar...

sypro9000

Legacy Member
is aan het installen ik ben een UT2k4 DM player hoop dat ook zo'n shoot em up game is \o/

brammes

Legacy Member
weet iemand goeie EU servers? ik vind geen servers ingame onder de 120 ping :( tenzij er maar 6 man op zit ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan