Greenie
Legacy Member
Turtle_Bigben zei:Stat tracking? Hoe doe ik da werken? want em zegt telkens invallid pw?!
ander email gebruiken dan een hotmail

(wel raar dat ie dan invalid pw zegt ,maar jah ...)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Turtle_Bigben zei:Stat tracking? Hoe doe ik da werken? want em zegt telkens invallid pw?!

miss een bug?Pele zei:bij mij zegt die invalid username tijdens stats en ik heb alleen email en password moeten ingeven![]()
fragnetic zei:die spanning als ze u achtervolgen terwijl ge de vlag hebt is geweldig, vooral als het cappen succesvol is![]()
fragnetic zei:die spanning als ze u achtervolgen terwijl ge de vlag hebt is geweldig, vooral als het cappen succesvol is![]()

xReAVeRx zei:twas eigenlijk te verw8en dat een spel op de UT engine (dat imho geen reet met ut te maken heeft) vergeleken word met UT.