Archief - Tribes Vengeance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Greenie

Legacy Member
Turtle_Bigben zei:
Stat tracking? Hoe doe ik da werken? want em zegt telkens invallid pw?!

ander email gebruiken dan een hotmail :D
(wel raar dat ie dan invalid pw zegt ,maar jah ...)

Pele

Legacy Member
bij mij zegt die invalid username tijdens stats en ik heb alleen email en password moeten ingeven :x

fragnetic

Legacy Member
Pele zei:
bij mij zegt die invalid username tijdens stats en ik heb alleen email en password moeten ingeven :x
miss een bug? :confused:
de game begint aardig vlot te spelen. Ik speel nu als LO en zonet een score van 60 waarvan de meeste Offense door flag te cappen. In tribes 2 heb ik me nooit gewaagt aan het vlag cappen omdat ik er gewoon in suckte!
screenshots maken gebeurt toch met "print screen" knopke? en waar staan deze dan?

Greenie

Legacy Member
speelt nog is t2
pak een shrike , lo en energy pack , en dan gewoon springje , flag en jette
niks makkelijker :D

eventueel me nog iemand voor van die leuke satchels , om de beurt eerst :D
(ge kunt ook geluk hebbe)

fragnetic

Legacy Member
die spanning als ze u achtervolgen terwijl ge de vlag hebt is geweldig, vooral als het cappen succesvol is :)

nighth@wk

Legacy Member
fragnetic zei:
die spanning als ze u achtervolgen terwijl ge de vlag hebt is geweldig, vooral als het cappen succesvol is :)

:niceone: idd vooral als ge beetje bij beetje uwe health ziet wegtikken

Vetzak

Legacy Member
vind het spel ni slecht maar het voelt nimeer tribes aan voor mij :(
is ut me jetpacks, teveel air control

xReAVeRx

Legacy Member
twas eigenlijk te verw8en dat een spel op de UT engine (dat imho geen reet met ut te maken heeft) vergeleken word met UT.

SpiRit

Legacy Member
goed spel zeer goed spel alleen de lag moet beteren als dat niet zo is koop ik hem zoviezo niet. ik vind het skieen enorm interessant en hoop dat ik het nog verre van gemastered heb. De maps zijn redelijk goed heb zowat mijn twijfels over the cavern.

al bij al hou ik hem in het oog vooral omdat ik zwaar flip op die jetpack haha

BTW: telenet servertje zou wel aangenaam zijn :)

[Shadowcat]

Legacy Member
Cavern is op dit moment mijne favoriet. Gewoon omdat dat de enige map is waarda ge de grappler ten volle kunt benutten.

fun fun fun als een aapje over gans de map zwieren :p

xReAVeRx

Legacy Member
kvind wel jammer dat de grappler ammo heeft, kvind toch dat je hem altijd moet kunnen gebruiken

Fredje

Legacy Member
xReAVeRx zei:
twas eigenlijk te verw8en dat een spel op de UT engine (dat imho geen reet met ut te maken heeft) vergeleken word met UT.


en was de ut engine niet nvidia the way it's meant to be played?? :p

want sierra heeft altijd ATI , kunne ze dta zomaar verandere van nvidia naar ATI?

Psy

Legacy Member
kvind het beetje teveel unreal tournament.. kweenie waarom (engine?)
de vehicles trekken op de ballen, ten eerste (imo!), zelf ermee spelen word ik zot van, en constant die noobs achter uw hol spammen met die dingen is ook om zot van te worden.

voor de rest is de game wel vrij leuk, alhoewel het momenteel wel enorm 'spammy' is.. lights kunnen cappen zonder dat iets of iemand hen kan inhalen, op de outdoor maps..
en caverns is wel leuk maar ook veel te simpel.. na een paar x de map gespeelt te hebben swing ik met de grapple rakelings langs de vlag (is maar een kwestie van het goede punt weten te zijn om uw grapple op vast te haken), en meesten doen niet eens de moeite me te proberen te achtervolgen.. :ironic:

der valt enkel nog VEEL aan te werken vooralleer ik het als een competative game zou beschouwen.. atm vind ik het eerder een total conversion van ut2004 dan een nieuwe tribes game, maar bon.

Taz Devil

Legacy Member
'k ben ook teleurgesteld in Tribes Vengeance.

Het was te verwachten dat er het een en het ander zou verdwijnen, maar der is toch veel weg ze: cloak pack, ammo pack, satchel charge, motion sensors, pulse sensors, base turret barrels, flares, ...... tis te veel om op te noemen.

De voertuigen hebben ze ook volledig om zeep geholpen, slecht wendbaar, traag, .... ze hebben een groot deel van hun nut verloren.

Het grootste probleem is echter de groote van de maps. Die zijn gewoon veel te klein voor een Tribes game.

De aanpassing van de Jetpacks vind ik wel goed, die mochten wel een boost krijgen, maar de mappen moesten dan eigenlijk niet verkleind worden. Ook de enkele nieuwigheden die er in zitten vind ik ok, zoals de grapler en deployable repair pack. Maar er is hiervoor veel te veel verloren gegaan.

'K heb nu (na een jaar) opnieuw Tribes 2 geinstalleerd en ik moet toch zeggen dat ik het nog steeds veel beter vind dan hetgeen Tribes Vengeance me liet zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan