Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb veel problemen met het connecten naar serversPauly zei:Nog iemand last van maffe netcode (alles blijft hangen), in vehicle spawnen en er regelmatig uitvliegen naar windowzer?

[Shadowcat] zei:Ik wist nie dat er nog mensen zijn die T2 spelen en NIET hun weg kennen in Katabatic. Die map is gewoon al grijsgespeeld.![]()