Archief - Tribes Vengeance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psychokillah

Legacy Member
never mind my question

tis gewoon stat fps in console zonder de /

sypro9000

Legacy Member
vree raar normaal herken ik direct of het op de UT engine is maar dees games is echt wel zwaar aangepast . voor de mensen die het nog niet wisten de engine is een zwaar aangepaste UT engine :bow: :bow:

Pauly

Legacy Member
Nog iemand last van maffe netcode (alles blijft hangen), in vehicle spawnen en er regelmatig uitvliegen naar windowzer?

ToasT

Legacy Member
Pauly zei:
Nog iemand last van maffe netcode (alles blijft hangen), in vehicle spawnen en er regelmatig uitvliegen naar windowzer?
ik heb veel problemen met het connecten naar servers :(

oberon_sedai

Legacy Member
crashen nog niet gehad, wel inventory bug, en af en toe teleport naar een meter of 10/20 in de buurt. zal ook wel netcode probleem zijn.

wlibaers

Legacy Member
[Shadowcat] zei:
Ik wist nie dat er nog mensen zijn die T2 spelen en NIET hun weg kennen in Katabatic. Die map is gewoon al grijsgespeeld. ;)

Niet zo raar. Katabatic werd (in het begin toch, maar 't is lang geleden dat ik nog T2 gespeeld heb) door velen als een noob map beschouwd (waarom weet ik ook niet, je kon daar wel degelijk wat bereiken als je een goed team had). Er waren dan ook kata only servers, en servers waar de map nooit kwam. Het is dus best mogelijk dat iemand veel T2 speelt en toch die map niet goed kent.

Greenie

Legacy Member
was daarstraks een telenet server :D
/8

maar een echte telenet server zou wel handig zijn

sypro9000

Legacy Member
nja maar telenet is koppig op de vlak ze zouden beter wat loser zijn en een paar server open houden voor bepaalde games. bv deze beta voor een paar weken of maanden of cs:source . :bow:

Pele

Legacy Member
het probleem met da spel is als ge een spawnpoint pakt da ge dan soms vastzit in een voertuig , dan moet ge da eerst enteren en dan terug eruit voor ge kunt bewegen

SpaceGod

Legacy Member
yup heb het ook al voorgehad.
Shrimp server is alleen voor shrimp pro's :(

En dan zit er geen kat op, hoe dom is da

Greenie

Legacy Member
tja als ge voor al die servicen al moet gaan betalen :D
Fileplanet , shrimpwars, gamespot ...
dan schiet er ni veel geld meer over om de game zelf te kope :D

tussen de lagg enzo is het toch vree fun, vooral met de burner :)
toch spijtig van de cloack pack en de turret barrels

SpaceGod

Legacy Member
Heb juist ne mixed eens meegedaan om te zien hoe T:V is in matchvorm. Ondanks alle bugs en al de mess eer ge kunt beginnen, is het wel nice vind ik.

Spijtig was het ni echt spannend, het was al snel 5-0 voor mijn team

fragnetic

Legacy Member
ik haal het waarschijnlijk ook wel in huis. Het is een game da boiet (eindelijk nog eens zo een game) :)

Turtle_Bigben

Legacy Member
Stat tracking? Hoe doe ik da werken? want em zegt telkens invallid pw?!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan