I love T2, al speel ik het ni veel meer.
T:v beta, is helemaal niet slecht, maar er zijn puntjes die me niet echt aanstaan.
Vind de mappen te klein. sensors dekken rap veel te veel.
ik schijn alleen maar turrets, repair, mijnen en inventory's te vinden om te plaatsen. niks anders. base turrets kan ik ook niet meer aanpassen.
er is geen tactisch overzicht meer, of ik vind het niet.
te weinig voortuigen imo, en de voertuigen moeten vliegen. vond in T2 wel leuk om met tanks een base te omcirkelen bvb. (mappen leenden zich daar beter toe).
rockets ? what the hell hebben ze daar met gedaan ? geen lock-on meer enzo.
Hud kan ook veel beter. ik vond die van T2 bijna perfect.
de invetory bug heb ik ook wel eens last van. maar tot hier toe altijd uit geraakt. (hells lawaai gvd).
ik kan nog wel ff doorgaan.
ik hoop echt dat het een beta is, die nog aangepast gaat worden op vele zaken die op versdchillende fora opgesomd worden.
Voor de rest, het is duidelijk dat een andere developper dit gemaakt heeft.
T2 had contact met T1. T:v heeft dat niet met T2. ik voel het toch niet. jammer eigenlijk.
Al bij al is het een zeer degelijk game, waarvan ik hoop dat er mods uitkomen die nostalgisch zullen zijn, if you know what i mean

Ik speel het wel graag, en dat schijnt tegenwoordig al genoeg te zijn.