Archief - Tribes Vengeance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xReAVeRx

Legacy Member
Archangelus zei:
Cappen = vlag vd vijand pakken en terug naar uw vlag brengen.

Kheb juist ffkes gespeeld, kvind het wel plezant, het heeft zowa dezelfde speelstijl als T2, maar het is idd kleiner en veel meer op infanterie gericht. Die grapple is echt zalig om mee over en weer te slingeren :D

Wel 1 klein probleemke, het crasht geregeld alsk een inventory station wil gebruiken. Dan blijft alles hangen en kan ik rebooten :/


ja kheb ook da probleem dacht al dat het aan me pc lag wel irritant.
ma ik vind het super leuk spel. wel cool als je terug crost naar je base met de valag en heel da team op je reet hebt

Greenie

Legacy Member
t2 is ni bekend voor het skien alleen he
maar ook door het iets wat tactische dat nodig is voor een vlag te cappen

hier moet je gewoon met je jetpackje vliegen, vlag pakken
alles uit u energy pack blazen en ge zijt bij die van u

en da skien is veel te makkelijk geworde
ge kunt zelf skien als ge gewoon op die knop drukt op een plat stuk :D

SpaceGod

Legacy Member
Voor mij is het nog veel te vroeg om te oordelen. Het spel is zelf nog niet uit, we zitten nog steeds in beta. T2 heb ik sinds de release (mei 2001) gespeeld.
Maw ik kan een game waar ik 2 weken heb mee gespeeld, niet gaan vergelijken met een game dat ik 3 jaar heb gespeeld. Maar ik speel T:V graag. Alhoewel er me een paar dingens storen. Alle servers zijn nog zo lagy als hell, zelf de euro's. Hoe vaak is het niet dat ik als de bliksem aan het skien ben en ineens in de lucht stop. Ik weet niet of het lag is of of het een bug is.

Als ik uit de buggy respawn, blijf ik vaak plakken tegen die buggy en kan ik niet weg, tenzij na een lange tijd wriemelen :p . Maar ondertusse ben je al lang gekilld.

Die inv bug is natuurlijk ook ambetant.

De grappler is een zeer goede toevoeging imo. De graphics zijn heerlijk. De game is lekker speedy.
Sensor systeem vind ik ook wel leuk. Wanneer je sensor kapot is, hebben de vijanden geen rood aanwijzertje meer boven hun hoofd en zijn ze ook niet meer te zien op de radar. Dit kan zeer belangrijk zijn. Als flagdefence ben je zeer afhankelijk van die radar. Zonder gaat ook, maar is veel moeilijker.

Binnekort ga ik het ook eens weten hoe een match eruit ziet in T:V.
Voor diegene dat dat ook eens willen zien/ ervaren.
Ofwel join je een clan http://ladders.tribalwar.com --> deze is al actief.
http//www.tribesleague.com
http://www.euro-tribesplayers.com/newetl
Oftewel kan je aan mixeds meedoen #betamixed op quakenet.

fragnetic

Legacy Member
maar hoe werkt het repairen? gewoon een repair pack nemen en alles gebeurd vanzelfs?

rbn-

Legacy Member
repair pack nemen, use pack. Groene stralen healen alles in de buurt.

fragnetic

Legacy Member
da is tproblemen ik weet nie hoe ik da moet "usen", alle knopkes al geprobeerd enal maar niks :s

oberon_sedai

Legacy Member
I love T2, al speel ik het ni veel meer.

T:v beta, is helemaal niet slecht, maar er zijn puntjes die me niet echt aanstaan.

Vind de mappen te klein. sensors dekken rap veel te veel.
ik schijn alleen maar turrets, repair, mijnen en inventory's te vinden om te plaatsen. niks anders. base turrets kan ik ook niet meer aanpassen.
er is geen tactisch overzicht meer, of ik vind het niet.

te weinig voortuigen imo, en de voertuigen moeten vliegen. vond in T2 wel leuk om met tanks een base te omcirkelen bvb. (mappen leenden zich daar beter toe).

rockets ? what the hell hebben ze daar met gedaan ? geen lock-on meer enzo.

Hud kan ook veel beter. ik vond die van T2 bijna perfect.

de invetory bug heb ik ook wel eens last van. maar tot hier toe altijd uit geraakt. (hells lawaai gvd).

ik kan nog wel ff doorgaan.

ik hoop echt dat het een beta is, die nog aangepast gaat worden op vele zaken die op versdchillende fora opgesomd worden.

Voor de rest, het is duidelijk dat een andere developper dit gemaakt heeft.
T2 had contact met T1. T:v heeft dat niet met T2. ik voel het toch niet. jammer eigenlijk.

Al bij al is het een zeer degelijk game, waarvan ik hoop dat er mods uitkomen die nostalgisch zullen zijn, if you know what i mean ;)
Ik speel het wel graag, en dat schijnt tegenwoordig al genoeg te zijn.

SpaceGod

Legacy Member
Wat ik dus bij velen zie, is dat ze dus gewoon Tribes 2 met betere gfx willen.
Mensen, het is een NIEUWE game. ivm die rockets. Ik ben BLIJ dat die auto target weg is, da was maar dom in T2, veel missile lamers, en dat had helemaal niets van skill nodig. De rockets hier wel.

Als je Tribes:Vengeance als een nieuwe game bekijkt, vind ik dat het min of meer geslaagd is mits paar tweaks en wegwerkingen van bugs

oberon_sedai

Legacy Member
die rocket launcher voor lamers en noobs ? hoeveel hits scoor je met die rocket launcher ? targets zijn meestal al wer weg voor je een lock hebt.

maar 't is niet die lock-on sound die uw target zijn weg beinvloeden.
dat maakte het juist goed.

dat het een nieuw game is , ok, maar goed ook. voor T2 met betere gfx betaal ik ook eigenlijk niet. maar er moet wel feeling zijn met de voorganger imo, en dat mis ik wel. ik heb meer feeling met de UT games, en dat wil ik niet (al zijn dat geen slechte games he).

xReAVeRx

Legacy Member
kdenk zeker niet dat het feeling heeft met ut je moet heel anders te werk gaan.

ow en wat vinden jullie van de models? ik vind die heel cool gemaakt, vooral hoe een heavy zen wapen vasthoud

SpaceGod

Legacy Member
Missile is ni voor lamers, maar je kan wel missile lamen.
Ik moet toegeven dat ik na elke war als HO de missile lamer was :p ( ge ziet dat aan eind van de match, wie met welk wapen het meeste gekilld had)

Dus ja ik killde daar veel mee. Ofwel als mijn target redelijk dicht was in de lucht zodat hij geen tijd had om een flare te laten, of als de flare niet ver genoeg verwijderd was zodat de missile toch nog raakt.

Ofwel zet je met je team alle Base turrets op missile en laat je je Ho's ook nog eens missilen. Dit is dodelijk aangezien je maar 6 flares hebt.

Op zich is er dus niks moeilijk aan missilen. Als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een wapen als Shocklance, dan zie je wat ik bedoel met een wapen dat skill vereist.



Dit mis ik misschien ook een beetje in T:V. Wapens of technieken of eender wat dat wat skill vereist, want deze geven diepte aan een game. Er zijn er wel in T:V, maar ik weet niet of er genoeg zijn. De grappler is er één van in ieder geval, de buckler ook maar ik weet niet of dit wapen genoeg nut heeft om er je echt op toe te leggen en er goed in te worden. Het zal vooral zijn nut hebben om cappers te blocken denk ik. De nieuwe rocketlauncher kan later ook nog zijn nut tonen, wanneer de community al wat gevolueerd is.

Want dat is de bedoeling, een online gme moet evolueren. Dit was bij Tribes2 bijna de hele tijd het geval.
Ik weet nog het moment waarop sommigen de shocklance meer begonnen te gebruiken en uiteindelijk ontdekten dat het een groot aspect is uit de game.
Of het moment wanneer de shrikers echt goed begonnen te worden.

Alles evolueerde en ik hoop dat het in T:V ook zo het geval is

Pauly

Legacy Member
Mja Tribes2 was in theorie prolly een van de beste FPS ooit. Laten we hopen dat T:V deftig evolueert en een scene krijgt.


Waar blijft het forum en 5 telenet servers trouwens ? ^^

fragnetic

Legacy Member
Ik moet zeggen, hoe meer ik speel hoe beter ik het vind. Het was toch wel ff een aanpassing, maar eens ge vlotter begint te spelen en beter weet van hoe en wat. Is het wel fijner.

PureFun

Legacy Member
Vehicle physics kunnen toch heel wat beter, kan vb geen looping maken of ondersteboven vliegen zoals in t2 en ben er nog niet in geslaagd iemand te roadkillen.
Gfx zijn ok, vraagt gewoon wat aanpassing tov t2.

fragnetic

Legacy Member
SpiRit zei:
die vraagt serial number waar haal ik die???
www.fileplanet.com
registreren (er zijn 2 mogelijkheden, de betaalde en niet-betaalde account). Daarom dat de beta al een week beschikbaar was voor de betalende fileplanet members. En nu dus ook voor de niet-betalende :)

Psychokillah

Legacy Member
Mja,

heb ook jarenlang T2 gespeeld. Ben hier zelfs nog begonnen als server-admin :D
En ik mis toch ook weel een beetje die enorme maps.
Maarja, die grote van het spel was tegelijk zijn hoogte en dieptepunt, en is dan ook een beetje de doodsteek geweest van het spel in Europa.
DUs ik hoop dat deze T:V een betere oplossing biedt, waardoor dit spel wel een community kan krijgen.


Bij deze ook meteen een vraagje:
hoe kan je je framerate te zien krijgen /stat of /stats werken niet...

fragnetic

Legacy Member
PureFun zei:
Vehicle physics kunnen toch heel wat beter, kan vb geen looping maken of ondersteboven vliegen zoals in t2 en ben er nog niet in geslaagd iemand te roadkillen.
Gfx zijn ok, vraagt gewoon wat aanpassing tov t2.
idd, ik reed tegen een enemy maar geen kill :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan