Archief - Tribes Vengeance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Shadowcat]

Legacy Member
DarkMess zei:
khad ook is op teamwarfare (waar we inzitten)
gezocht bij de europese clans (en da waren er ni veel :D)

ook veel leuker om naar een bende amerikanen te luisteren op TS :D

trainingen zijn nog eu vriendelijk in weekend en dan rond 23-1
maar in de week kunnen ze niet altijd even vroeg

en over hoeveel man in de wars praten we hier ?

Op the ladder hebben ze 10 vs 10 en 14 vs 14. Wij deden 10 vs 10.
En er was toch geen gebrek hoor aan europese clans.

[Shadowcat]

Legacy Member
DarkMess zei:
trainingen zijn nog eu vriendelijk in weekend en dan rond 23-1 maar in de week kunnen ze niet altijd even vroeg

en over hoeveel man in de wars praten we hier ?

Ik heb ook 4 maand in een amerikaanse clan gezeten, genaamd The Guardians. De meeste waren van California en omstreken. We zaten denk ik met 5 europeanen in die clan en een stuk of 15-20 amerikanen.

Trainingen waren zo op de middag voor de amerikanen en dan was het hier 18.00 uur ongeveer. Ook voor wars werd er altijd met ons rekening gehouden.

Ik heb toch ook aan een 10-tal wars meegedaan die ten laatste begonnen om 23.00 uur in het weekende. Dus spelen rond 3.00 uur is niet altijd nodig

Greenie

Legacy Member
ge mist toch veel in de eu ze
veel minder volk
en dus veel minder goede spelers

--TSB + <==RD==> ownen :D

SpaceGod

Legacy Member
Ik heb over het laatst met mijn clan ( 10e in EU, in een ladder van 25) gespeeld tegen de nummer 5 van amerika. Die gasten zijn n00bs in amerika. Volgens mij ligt het niveau in Europe veel hoger. De enigste goeie clans in Amerika waren Vanguard en nog één, ik weet dat die eeuwige rivalen waren.

Momenteel is de EU ladder http://www.theladder.org Minstens even groot als teamwarfare in Amerika. Het enige probleem was dat de newbies theladder.org niet vinden en dan denken dat er geen europese clans zijn...

Greenie

Legacy Member
kweet toch ni
laatst tegen een echte eu clan gespeelt
en de kenden hun weg ni in katabic :D

SpaceGod

Legacy Member
da zal dan zo een noobclan geweest zijn die zijn weg ni naar theladder heeft gevonden

FrIgObOx

Legacy Member
Vandaag zou het normaal gezien zover moeten zijn, open beta die voor iedereen beschikbaar zal zijn.

[Shadowcat]

Legacy Member
DarkMess zei:
kweet toch ni
laatst tegen een echte eu clan gespeelt
en de kenden hun weg ni in katabic :D

Ik wist nie dat er nog mensen zijn die T2 spelen en NIET hun weg kennen in Katabatic. Die map is gewoon al grijsgespeeld. ;)

xReAVeRx

Legacy Member
oe die beta vandaag al? hij is toch maar begonnen zaterdag ofzo

FrIgObOx

Legacy Member
Juist nog mail ontvangen van sierra dat open beta vandaag voor iedereen te downloaden zal zijn.

Greenie

Legacy Member
[Shadowcat] zei:
Ik wist nie dat er nog mensen zijn die T2 spelen en NIET hun weg kennen in Katabatic. Die map is gewoon al grijsgespeeld. ;)

tja, van die mensen die enkel op de grootste servers gaan zullen weinig katabic zien

dan nog, katabic is bijna de makkelijkste map :p

laat ons hope da ze met vanavond rekening met ons houden
anders nachtje door :p

sypro9000

Legacy Member
ei hey yo ho . als er dus iemand ziet dat die beta uit is laat je gaan en post het linktje :cool:

FrIgObOx

Legacy Member
Wrs rond 2 uur vannacht, hij ging rond 5pm PST uitkomen, dus +9 uur ofzo

FrIgObOx

Legacy Member
Start the downloading, hij is nu al uit voor iedereen via fileplanet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan