fragnetic
Legacy Member
join #tribeselitexReAVeRx zei:ik wil eens tribes in clanverband spelen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
join #tribeselitexReAVeRx zei:ik wil eens tribes in clanverband spelen

DarkMess zei:khad ook is op teamwarfare (waar we inzitten)
gezocht bij de europese clans (en da waren er ni veel)
ook veel leuker om naar een bende amerikanen te luisteren op TS
trainingen zijn nog eu vriendelijk in weekend en dan rond 23-1
maar in de week kunnen ze niet altijd even vroeg
en over hoeveel man in de wars praten we hier ?
DarkMess zei:trainingen zijn nog eu vriendelijk in weekend en dan rond 23-1 maar in de week kunnen ze niet altijd even vroeg
en over hoeveel man in de wars praten we hier ?
DarkMess zei:kweet toch ni
laatst tegen een echte eu clan gespeelt
en de kenden hun weg ni in katabic![]()

[Shadowcat] zei:Ik wist nie dat er nog mensen zijn die T2 spelen en NIET hun weg kennen in Katabatic. Die map is gewoon al grijsgespeeld.![]()

