Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
embraced_one zei:stomme vraag, is da spel maandelijks betalen zoals tribes 2 vroeger ??![]()
momenteel al 22 clans voor open beta ladderfrigobox is mijne leader nu, ik weet niet wat hij gaat doenSpaceGod zei:frigobox of fragnetic
Join deze ladder: http://ladders.tribalwar.com
Die is veel nicermomenteel al 22 clans voor open beta ladder


fragnetic zei:frigobox is mijne leader nu, ik weet niet wat hij gaat doen
Ben wel benieuwd wa het gaat geven, want ik heb nooit tribes in clan verband gespeelt![]()




beta vrijgeven ipv enkel f*cking fileplanet)
DarkMess zei:geloof me
da wordt net zoals mw en t2 een amerikaans spel
met enkele europese clans enzo
als je echte clanwars wilt spele
moet je je nacht durven opgeven (meestal 3-5am)
)