Archief - Tribes Vengeance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

embraced_one

Legacy Member
stomme vraag, is da spel maandelijks betalen zoals tribes 2 vroeger ?? :crazy:

Pauly

Legacy Member
t2 was geen maandelijks betaal spel, denk dat je het verwart met planetside

Greenie

Legacy Member
enige games waar ge moet voor betalen zijn MMO...'s
T:V is een FPS dus ...
(en is trouwens veel beter dan planetside :D)

2-Gman

Legacy Member
zat zo idd als trial in [-TD-] kmoest zo samen met u den enemybase gan fucken ^^

Greenie

Legacy Member
fragnetic zei:
frigobox is mijne leader nu, ik weet niet wat hij gaat doen :)
Ben wel benieuwd wa het gaat geven, want ik heb nooit tribes in clan verband gespeelt :)

prepare yourself for a serious load of baserapping :D

FrIgObOx

Legacy Member
Greetings Team Leaders,

You'll be glad to know that the Tournament has now reached it's target
16 teams! The first matches will be scheduled for the 11/09/04 at
21CET. You will be emailed about your first matches on the 04/09/04.

A quick reminder about team members: Can you get your team members to
signup and join your team! Some of the teams in the tournament have
only 1-2 players. Teams who do not have 6 members by 04/09/04 will
removed from the Tournament. 6 is the minimum number of players you
will need on the server to play your matches, so if you don't have 6,
get recruiting :)

Good luck,
TTaM
TribesLeague.com

Deze mail juist gekregen, als er nog mensen zijn die zich geroepen voelen om te joinen...
btw, heb pass verwijderd dus nu kan iedereen joinen.

edit: ook vlug irc kanaal opgericht irc://quakenet/tribeselite
Kan nog geen L aanvragen (wegen geen volk) dus join #tribeselite :)

FrIgObOx

Legacy Member
We gaan eerst meedoen aan een iets kleinere league voor beta, als dat goed gaat zullen we wel met release van spel meedoen aan tribalwar ladder :)

[Shadowcat]

Legacy Member
Der bestaat een kans dat [CIA] T:V gaat doen in teamverband. Er wordt nog wa overlegt en volk gezocht om te leaden want Pope wil nie, Toxi wil ook niemeer leaden.

Ik heb wel interesse in het leaden mor kmoet er nog ff over nadenken. Want der kruipt wel veel tijd in. :(

SpaceGod

Legacy Member
't is te hopen eh shadow. Zou spijtig zijn moest er geen CIA zijn

PsyKi

Legacy Member
spel ziet er mij zalig uit
ma ik heb nog nooit een tribes spel gespeeld
tschijnt da da redelijke moeilijke games zijn ... majah, eens ge da veel speelt en wa gewoon zijt valt da allemaal wel mee denkek


ma ik heb geen gamespy id :'( ik kan dus ni spelen (tot ze de 'OPEN' :wtf: beta vrijgeven ipv enkel f*cking fileplanet)


ma hoe zit da in da spel met public servers?

ik wil namelijk nimeer in clanverband spelen wegens te weinig tijd, ik wil spelen wanneer ik da wil en daar goesting in heb, en ni gebonden aan een bepaald uur voor wars ed, en meestal speel ik snachts ook, en dan zijn er zowiezo al geen wars :s

eventueel zou ik wel nog in een clanneke willen met paar mensen die ik redleijk goe ken, ni zomaar ne wildvreemde van internet, zoals mijn vorige clans (sof2) die sterven toch uit

Greenie

Legacy Member
geloof me
da wordt net zoals mw en t2 een amerikaans spel
met enkele europese clans enzo
als je echte clanwars wilt spele
moet je je nacht durven opgeven (meestal 3-5am)

voor publics zijn er in T2 2 grote servers (64 man)
Houston Vehicles
Miami Vehicles
(en das er altijd fun, hv is wel soms wa mods)

en men clan is net ingeschreven
(sommige hebben een fileplanet acc ...)

--TSB al the way
(look for me, raping your base)

[Shadowcat]

Legacy Member
DarkMess zei:
geloof me
da wordt net zoals mw en t2 een amerikaans spel
met enkele europese clans enzo
als je echte clanwars wilt spele
moet je je nacht durven opgeven (meestal 3-5am)

Clanwars alleen om 3 uur 's nachts?? :wtf:

Ik denk het niet hoor. In die 3 jaar dat ik Tribes2 gespeeld heb zijn al de wars die ik gedaan heb met mijn clan tussen de 20.00 uur en de 23.00 uur geweest. En geloof me, dat waren er heel wat.

Alleen als je wars wilt spelen met of tegen een amerikaanse clan dan zal dit 's nachts zijn.

Greenie

Legacy Member
khad ook is op teamwarfare (waar we inzitten)
gezocht bij de europese clans (en da waren er ni veel :D)

ook veel leuker om naar een bende amerikanen te luisteren op TS :D

trainingen zijn nog eu vriendelijk in weekend en dan rond 23-1
maar in de week kunnen ze niet altijd even vroeg

en over hoeveel man in de wars praten we hier ?

SpaceGod

Legacy Member
waarom zou je om 3u 's nachts war moeten spelen o.O
Zelf nu is er nog steeds een euro T2 competitie. Heb ook alles tusse 20.00u en 23u gespeeld. Kzie geen rede om een amerikaanse clan te joinen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan