Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Æro zei:Ik heb het vandaag voor 't eerst zelf gespeeld en ik moet bekennen dat het spel beter was dan ik had verwacht, maar niet in die mate dat ik er mijn huidige MMO (LotRO) voor zou laten liggen.
Positief;
* spoken dialogue is wel leuk. Ik had zo'n vrouw met slurfkes op haar hoofd en die klonk best wel sexy![]()
Ik vind dan weer dat de voice acting van de alien rassen vaak sub-par is. Veel ervan klinken TE menselijk.
* extreem easy. Op lvl 4 doe je vlotjes "hard" lvl 7 mobs dood (voor die flesheater baby als Jedi Consular)
Doe nog een paar planeten. Iedere stap dat je doet wordt het wat moeilijker. Tegen dat je aankomst in Nar Shaddaa is de moeilijkheidsgraad al veel meer interessant. En in Tatooine mag je al uitgaan van vaak te sterven tenzij je echt een optimised build en goed gear hebt (van Flashpoints of zo)
* heel low-rez character artwork. Dit heeft velen voor de borst gestoten bij Warhammer, het is me dan ook een raadsel dat Bioware/Mythic diezelfde fout herhaalde.
Ook compleet akkoord wel. Hier hadden ze veel beter kunnen doen. Als je vergelijkt met Mass Effect of Dragon Age. Ja ik begrijp dat het een MMO is. Maar als ik dan vergelijk met AoC of Rift, die toch al ouder zijn dan TOR...
* ik ben tot lvl 14 gegaan en ik heb niet 1x meer dan 2-3 quests simultaan gehad. Gameplay tot nu toe is dus enorm 'gated'. Je moet het pad dat men u voorlegt domweg volgen.
Hangt misschien af van je klasse. En spreek je steeds met alle NPCs die quests tonen? Vaak zitten er in de wildernis ook nog questgivers. 2-3 is echt serieus weinig. Ik heb op mijn 3 personages steeds minimum 5 quests gehad, behalve in het eerste half uur of zo, en helemaal tegen het einde van een planeet als ik alles aan het afronden ben.
Mja, ik kan verstaan dat de introductie niet meer is dan dat; een introductie. Maar dan mag die ook niet langer dan een half uur duren. Alles daarna zou al het effectieve spel moeten zijn, vooral wanneer je ziet dat er mensen zijn die na 2 dagen played al de cap bereiken. Dat ganse "wacht tot de lvl cap" of "speel tenminste tot lvl xxx" vind ik niet passend. Ik moet niet eerst anderhalve week spelen alvorens tot de kern van het spel te kunnen gaan om dan nog geen week later de cap bereikt te hebben.Sorasan zei:Ge zit iaw nog maar in het startgebied... Rond lvl 17-20 begin je keuzed te krijgen
syndrom zei:ff een vraagje, kheb nu een jedi sentinel gerolled om es te zien of de republic me lag, omdat ik wel voor de underdogs ben
Nu ben ik eigenlijk voornamelijk jedi chars tegengekomen en bitterweinig andere classes. Is dit eigenlijk eigen aan het spel voorlopig?
) , The Black Talon en man was mij dat kicken zeg. Héél knap gedaan als je het mij vraagt. Vooral hoe al die conversaties erin verwerkt zijn. Hier kan je tenminste met volle teugen genieten van een prima verhaal. 
misterhahn1 zei:Vandaag voor de 1ste keer wat spacebattles gedaan. Was positief verrast eigenlijk en het is leuk voor wat afwisseling.

Tracker zei:Het spel is mijn ogen is goed maar er zitten nog wat haperingen in die mij af en toe wel storen.
Goede punten.
1. Het verhaal waar je in zit en de interactie met je companion
2. De sfeer van het algemene tor gevoel
3. De mogelijkheid om het toch nog te spelen op mijn mid 2010 mac 13 inch (ik dacht dat ik al moest gaan upgraden gelukkig niet)

syndrom zei:Ik speel ook op een macbook pro, wel alles op low op een resolutie van 1280x800. Welke specs heb jij? en hoe draait het spel. bij mij gaat het wel maar in steden dropt het wel es naar 20-25 fps. flashpoints gaan goed, maar warzones is dan weer super slecht
Nuja ik speel het spel eigenlijk meer als een singlplayer, ik group wel veel, maar pvp enzo begin ik niet aan.
D.li zei:Wat zitten jullie nu toch te neuten met fps drops tot 25fps?
Ik speel al sinds counterstrike beta 7.1 en Everquest op een maximaal van 30 fps. Maakt niet uit of het een shooter is of een ander game.
25fps speelt zeer vlot, en is nauwelijks te merken aan gameplay.
Ik heb de keuze om op low te spelen, en 100fps te halen, of het mooier te maken en op 20fps te spelen, en stoort me totaal niet, en ik sta zeker niet als laatste in pvp....
Acidbaron zei:te veel te tekortkomingen op valk van UI, meer en meer zichtbaar en erger en erger.
Van bevroren UI nu al naar een volledige verdwijning. Te veel bugs en eerste patch notes heeft al een nerf voor één van de weinige instance fights waarbij je twee keer moet na denken, als dit de trend is word het nog simpler dan wow in nog een snellere tijd dan cataclysm.
Sorasan zei:Ja de UI is wel problematisch... Zit ge te vechten en plotseling UI frozen ...
Nuja het spel is nog maar een dikke week uit (officieel) dus nog ff geduld hebben, dit zijn dingen die op te lossen zijn met patches.
Tracker zei:3. 3 verschillende trainers voor u class wat het wat ingewikkeld maakt in het begin. Ik bedoel hier mee uw advanced trainer, uw gewone skill trainer en uw skill reset trainer? Komaan bioware steekt da toch in 1 algemene trainer.