Archief - SWTOR: Indrukken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fredvdp

Legacy Member
L'enfant terrible zei:
Gisteren gekocht ! Het was een leuke avond. Die quests zijn toch een pak interessanter dan de vorige mmo's. Ik heb zelf verschillende keren geprobeerd het spel te pauzeren !!! WTF en ik heb 6jaar hardcore een mmo gespeeld...

Ik zat constant op F5 te rammen om te saven.

Archangelus

Legacy Member
lol, ik heb ook al een paar keer gehad dat ik dacht van "nee, khad beter een ander antwoord gegeven, ff reloaden" :(

Jersy

Legacy Member
Archangelus zei:
lol, ik heb ook al een paar keer gehad dat ik dacht van "nee, khad beter een ander antwoord gegeven, ff reloaden" :(

why reloaden?
er zijn genoeg dark en light side punten te verdienen
en uiteindelijk draait de conversatie op hetzelfde uit :)

Soeverein

Legacy Member
Tijdens een quest kun je toch altijd resetten? Je punten krijg je toch pas nadat de quest volledig afgerond is.

Shotterke

Legacy Member
Vandaag 33-37.5 gedaan en de IA storyline blijft leuk. De planets zelf vind ik steeds minder worden. Hopelijk is Hoth weer wat beter. :)

Archangelus

Legacy Member
Jersy zei:
why reloaden?
er zijn genoeg dark en light side punten te verdienen
en uiteindelijk draait de conversatie op hetzelfde uit :)

Sure, maar ik bedoel dan vooral gevoelsmatig en op RP vlak.
Zo is bv bij mijn trooper story missie Fuse omgekomen omdat de formulering van de 3 antwoorden totaal niet duidelijk was. Ik denk dat ik het goede antwoord geef en ineens blijkt dat iets totaal anders te zijn... :(

Op zo'n moment zou ik graag kunnen reloaden, vooral omdat ik te laat door had dat ge conversaties kunt herstarten door gewoon op escape te drukken.

syndrom

Legacy Member
straatloper zei:
Vandaag 33-37.5 gedaan en de IA storyline blijft leuk. De planets zelf vind ik steeds minder worden. Hopelijk is Hoth weer wat beter. :)

hoth = tatooine maar dan in sneeuw.

Echt tatooine is zowa de slechtste planeet tot nu toe vinnek. Zo leeg aanvoelen amai.

LifeAspect

Legacy Member
syndrom zei:
hoth = tatooine maar dan in sneeuw.

Echt tatooine is zowa de slechtste planeet tot nu toe vinnek. Zo leeg aanvoelen amai.

wa verwacht je van een woestijnplaneet? :oink:

Trolle

Legacy Member
syndrom zei:
hoth = tatooine maar dan in sneeuw.

Echt tatooine is zowa de slechtste planeet tot nu toe vinnek. Zo leeg aanvoelen amai.

quesh is nog massas erger
daar is dus echt geen kloten tezien of te doen

tb-303

Legacy Member
Trolle zei:
quesh is nog massas erger
daar is dus echt geen kloten tezien of te doen

Quesh is dan ook maar bedoeld om 1 leveltje te levellen ;)

En ik heb meer moeite met hoth, moet bijna met een zonnebril achter mijn pc zitten :D

metalleke

Legacy Member
syndrom zei:
hoth = tatooine maar dan in sneeuw.

Echt tatooine is zowa de slechtste planeet tot nu toe vinnek. Zo leeg aanvoelen amai.

Ik vond tatooine een goeie planeet, had spontaan zin om een moisture farm op te zetten :D

syndrom

Legacy Member
ma kom, zo'n slechte planeet gameplay gewijs. Ok tis ne woestijn ma fuck das echt nie interessant als omgeving imo

metalleke

Legacy Member
syndrom zei:
ma kom, zo'n slechte planeet gameplay gewijs. Ok tis ne woestijn ma fuck das echt nie interessant als omgeving imo

Wat bedoel je gameplay gewijs? Die woestijn is in de sfeer van de oudere films vindek. En die jawas zijn gewoon amusant, kon het niet laten om ze te helpen.

Smokingnoob

Legacy Member
Archangelus zei:
Jawas dood maken?! :cry:

Yehrr ! Wat 'k zelf erg vind, is da <(kweniwelke-class)> nen Jawa krijgt als companion, da wilk gvd ook wel ! :p of kwil nen jawa jedi aanmaken ofzo *_*

sparks

Legacy Member
Smokingnoob zei:
Yehrr ! Wat 'k zelf erg vind, is da <(kweniwelke-class)> nen Jawa krijgt als companion, da wilk gvd ook wel ! :p of kwil nen jawa jedi aanmaken ofzo *_*

Bounty hunters krijgen een jawa :music:

Ohm

Legacy Member
Dit weekend gehaald en heb nu een lvl 7 Consular.

De wereld voelt wat stil aan. Zo is er heel weinig muziek als je gewoon wat rond wandelt en de sfeer voelt nogal steriel aan. Tijdens de iets grotere gevechten, bv tegen een grote groep flesh raiders, dan springt die muziek erin en dat is wel een leuke toevoeging.
Ik had alleen gehoopt dat de gewone npc's wat meer leven in plaats van constant stil te staan. Zo zou ik graag gehad hebben dat ze tegen elkaar praten als je er effe bijstaat of wat meer hun "dagelijkse" zaken doen.
Het combat systeem vind ik heel goed. Ik kan maar met 1 mmorpg vergelijken en dat is FFXIV waar alles zo stroef aanvoelde. Het vechten gaat snel, zit geen lag op, alles reageert direct en de effects (het geluid van een saber) zit wel goed snor. Ook de animaties zijn goed.
Het is, tot nu toe, geen grindfest om goed te kunnen levelen. Zo heb ik alleen maar de monsters verslaan die in de weg stonden en de progress bar geraakt goed vol.

Meer heb ik er nu niet over te zeggen. In het algemeen is dit een mmorpg dat ik wil graag blijven spelen. Het is simpel, geen grind/craft fest, veel missies kun je alleen doen = goede soloplay en de rest moet ik nog ontdekken :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan