Dit weekend gehaald en heb nu een lvl 7 Consular.
De wereld voelt wat stil aan. Zo is er heel weinig muziek als je gewoon wat rond wandelt en de sfeer voelt nogal steriel aan. Tijdens de iets grotere gevechten, bv tegen een grote groep flesh raiders, dan springt die muziek erin en dat is wel een leuke toevoeging.
Ik had alleen gehoopt dat de gewone npc's wat meer leven in plaats van constant stil te staan. Zo zou ik graag gehad hebben dat ze tegen elkaar praten als je er effe bijstaat of wat meer hun "dagelijkse" zaken doen.
Het combat systeem vind ik heel goed. Ik kan maar met 1 mmorpg vergelijken en dat is FFXIV waar alles zo stroef aanvoelde. Het vechten gaat snel, zit geen lag op, alles reageert direct en de effects (het geluid van een saber) zit wel goed snor. Ook de animaties zijn goed.
Het is, tot nu toe, geen grindfest om goed te kunnen levelen. Zo heb ik alleen maar de monsters verslaan die in de weg stonden en de progress bar geraakt goed vol.
Meer heb ik er nu niet over te zeggen. In het algemeen is dit een mmorpg dat ik wil graag blijven spelen. Het is simpel, geen grind/craft fest, veel missies kun je alleen doen = goede soloplay en de rest moet ik nog ontdekken

.