kzal maar het touw trekken en zeggen da ik ni men sub verleng. spel boeit me niet meer tbh
IMO
kotor 1 en 2 speel ik nog regelmatig en ik zie de vergelijking wel maar het is erg afgewaterd.
De gfx zijn in een mooie stijl, mooie bomen en mooie environments maar jammer genoeg zijn de mooiste environments degen waar je niet kunt geraken, eg bergtoppen en verre ravines want vanaf je een bergtop opkunt dan is die veel minder detailed wat ik cheap vind. De facial details zijn belachelijk zwak, haar en baardgroei dat erop lijkt geplakt of erger nog soms , clipped in het gezicht. Details op clothing is er ni, meer details op mobs en bomen dan op uw eigen char.
gameplay is laggy en buggy. saberhits lijken alsof je door lucht zit te hakken en dat wordt nog verergerd door het feit dat melee zwaar underpowered is door de belachelijke skills die volledig anders reageren in pvp dan in pve.
PVP is nog het ergste van allemaal.
beginnende met het scalen van stats om lvl 35's en 11's in dezelfde WF te krijgen. de skills scalen ja maar je hebt geen talents of sidestats niettemin bepaalde skills. Een grap en een slag in het gezicht van iedereen dat iets ofwat zichzelf pvpwijs serieus neemt. Warhammers systeem ging nog omdat het letterlijk maar een aantal levels verschil.
huttball, een verzameling van verwarrende wegen zorgt enkel voor een versnippering van uw team en motivering om tanks en healers te stacken samen met mensen met knockbacks. gg, tis like Eye of the storm center camping x10.
De andere WF is een goed concept enkel dat er geen direct zicht is op de vijand van een capture point waardoor je constant moet zitten mapchecken.
professions zijn volledig losgerukt van de spelwereld en bieden geen gameplay extra
gg bioware, je bent erin geslaagd om zelfs professions te instancen
flashpoints zijn volledig los van de wereld in name dat er geen opbouw is naar de flashpoint en met resultaat veel te weinig care om wat er gebeurd.
mobs zijn een van de minst gevarierde die ik al heb gezien, de heroes mmo's hebben concurrentie.
De conversation wheel is cool als je keuzes krijgt, de helft van de tijd maakt het niet uit wat je kiest maar lul je maar wat en kom je op hetzelfde uit.
Het instancing in moderne mmo's swingt de pan uit tbh, de immersie met de spelwereld wordt lichter en lichter. laadschermen horen niet of zelden in een mmo.
het klinkt hard maar ik denk da Charlie Sheen meer nuttig zal doen me zen 100m$ dan bioware met haar 80m$ nu prolly al 100m$
Er is nog veel meer dat ik ben vergeten prolly. De goeie dingen gaak ni opnoemen natuurlijk anders is het rant gedeelte mss niet overduidelijk genoeg.
ik sub binnen 3/4 maand nog wel eens en ik hoop dat het dan beter is. bepaalde punten zijn nu eenmaal design en ni te veranderen maar sommige wel. en anders in 2013 wanneer ie F2play
cheers