Archief - SWTOR: Indrukken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.lee

Legacy Member
Koffe zei:
Kheb da ook enorm veel terwijl ik tank of pvp dat mn ui gewoon bugged en dat je niets meer kan aanklikken. Superambetant. Hopelijk wordt 't rap gefixed.

Wat bij mij dit probleem oplost:
met ESC naar u menu gaan, en met rechtsklik (ipv links) een optie selecteren (bv preferences). Dit activeert bij mij men UI terug.

syndrom

Legacy Member
D.li zei:
Woordje uitleg over de graphics:

Ze zijn specifiek gegaan voor deze stijl van graphics voor 1 bepaalde reden.
Totaal niet wat 90% hier zit af te rammelen, dat het gedaan is omwille van PC-specs....not true.

De enige reden dat ze deze soort van graphics gekozen hebben is om de duurzaamheid van het spel te garanderen.
De graphics van bijvoorbeeld Age of Conan zijn inderdaad zeer mooi, maar na 3 jaar zijn deze echter achterhaald, waar de graphics van bijvoorbeeld world of warcraft nog altijd even mooi zijn na 10 jaar....

Dat is de enigste reden, en stop nu met zagen over de graphics, want in mijn ogen heb ik nog geen schonere MMoRPG gespeeld gehad. Wacht uwe tijd af , en als je eenmaal in Alderaan aankomt, zal je nog wel zien.

idd ik speel hem op low en vind het er eigenlijk wel nog cva uitzien.

f33db4ck

Legacy Member
het begint te kriebelen om het te kopen. :s
... en ik rage zo graag op dit spel

Boromir

Legacy Member
D.li zei:
Woordje uitleg over de graphics:

Ze zijn specifiek gegaan voor deze stijl van graphics voor 1 bepaalde reden.
Totaal niet wat 90% hier zit af te rammelen, dat het gedaan is omwille van PC-specs....not true.

De enige reden dat ze deze soort van graphics gekozen hebben is om de duurzaamheid van het spel te garanderen.
De graphics van bijvoorbeeld Age of Conan zijn inderdaad zeer mooi, maar na 3 jaar zijn deze echter achterhaald, waar de graphics van bijvoorbeeld world of warcraft nog altijd even mooi zijn na 10 jaar....

Dat is de enigste reden, en stop nu met zagen over de graphics, want in mijn ogen heb ik nog geen schonere MMoRPG gespeeld gehad. Wacht uwe tijd af , en als je eenmaal in Alderaan aankomt, zal je nog wel zien.

Lol, vind altijd zo irritant als mensen gooien met overdreven cijfertjes gooien. "90% hier"... brother please...
2 of 3-tal op deze thread is een juister aantal.

Ben toch steeds van oordeel dat de grafische stijl ook partieel gekozen is omdat het een stijl is, waarin het grootste deel van het doel-publiek zich kan vinden en er weinig haters zijn.
Feit dat het spel grafisch zo duurzamer oogt is ook juist. Maar ik vind fout om dat hier als absolute reden te komen verkondigen op een nogal arrogante manier.

D.li

Legacy Member
Boromir zei:
Lol, vind altijd zo irritant als mensen gooien met overdreven cijfertjes gooien. "90% hier"... brother please...
2 of 3-tal op deze thread is een juister aantal.

Ben toch steeds van oordeel dat de grafische stijl ook partieel gekozen is omdat het een stijl is, waarin het grootste deel van het doel-publiek zich kan vinden en er weinig haters zijn.
Feit dat het spel grafisch zo duurzamer oogt is ook juist. Maar ik vind fout om dat hier als absolute reden te komen verkondigen op een nogal arrogante manier.

De informatie die ik zojuist verkondigd heb, komt uit een interview film op youtube (krijg hem niet dadelijk gevonden, zoek zelf maar wat) , waar uitgelegd wordt waarom zo voor dit soort graphics hebben gekozen. Niks uit mijn duim gezogen, ik ben niet arrogant ik spreek enkel uit ondervindingen en data die van de source zelf komen.

90% is mischien overdreven, maar het overgrote deel die commentaren hebben over het spel, (sorry ik lees meer dan enkel 9lives forums ze), vooral over de graphics gaan.

Vind jij dat arrogant? So be it, het is mijn manier van praten, en zo ben ik in het echte leven ook, take it or leave it. i'm to the point, and only use facts.

DeltR

Legacy Member
kzal maar het touw trekken en zeggen da ik ni men sub verleng. spel boeit me niet meer tbh

IMO


kotor 1 en 2 speel ik nog regelmatig en ik zie de vergelijking wel maar het is erg afgewaterd.

De gfx zijn in een mooie stijl, mooie bomen en mooie environments maar jammer genoeg zijn de mooiste environments degen waar je niet kunt geraken, eg bergtoppen en verre ravines want vanaf je een bergtop opkunt dan is die veel minder detailed wat ik cheap vind. De facial details zijn belachelijk zwak, haar en baardgroei dat erop lijkt geplakt of erger nog soms , clipped in het gezicht. Details op clothing is er ni, meer details op mobs en bomen dan op uw eigen char.

gameplay is laggy en buggy. saberhits lijken alsof je door lucht zit te hakken en dat wordt nog verergerd door het feit dat melee zwaar underpowered is door de belachelijke skills die volledig anders reageren in pvp dan in pve.

PVP is nog het ergste van allemaal.
beginnende met het scalen van stats om lvl 35's en 11's in dezelfde WF te krijgen. de skills scalen ja maar je hebt geen talents of sidestats niettemin bepaalde skills. Een grap en een slag in het gezicht van iedereen dat iets ofwat zichzelf pvpwijs serieus neemt. Warhammers systeem ging nog omdat het letterlijk maar een aantal levels verschil.
huttball, een verzameling van verwarrende wegen zorgt enkel voor een versnippering van uw team en motivering om tanks en healers te stacken samen met mensen met knockbacks. gg, tis like Eye of the storm center camping x10.
De andere WF is een goed concept enkel dat er geen direct zicht is op de vijand van een capture point waardoor je constant moet zitten mapchecken.

professions zijn volledig losgerukt van de spelwereld en bieden geen gameplay extra
gg bioware, je bent erin geslaagd om zelfs professions te instancen

flashpoints zijn volledig los van de wereld in name dat er geen opbouw is naar de flashpoint en met resultaat veel te weinig care om wat er gebeurd.

mobs zijn een van de minst gevarierde die ik al heb gezien, de heroes mmo's hebben concurrentie.

De conversation wheel is cool als je keuzes krijgt, de helft van de tijd maakt het niet uit wat je kiest maar lul je maar wat en kom je op hetzelfde uit.

Het instancing in moderne mmo's swingt de pan uit tbh, de immersie met de spelwereld wordt lichter en lichter. laadschermen horen niet of zelden in een mmo.

het klinkt hard maar ik denk da Charlie Sheen meer nuttig zal doen me zen 100m$ dan bioware met haar 80m$ nu prolly al 100m$

Er is nog veel meer dat ik ben vergeten prolly. De goeie dingen gaak ni opnoemen natuurlijk anders is het rant gedeelte mss niet overduidelijk genoeg.


ik sub binnen 3/4 maand nog wel eens en ik hoop dat het dan beter is. bepaalde punten zijn nu eenmaal design en ni te veranderen maar sommige wel. en anders in 2013 wanneer ie F2play

cheers

Lamsednav

Legacy Member
Ik snap ni waarom da iedereen zo zit te lullen. Da spel is amper 1,5 week oud -_-'
Kvind het nu al goed en eenmaal er wat meer patches zullen uitkomen zal het nog beteren.

syndrom

Legacy Member
ik vind het eigenlijk leuker en leuker worden. pvp enzo stoor ik me niet aangezien ik geen pvp doe :D

Burrid

Legacy Member
Is het niet jammer dat je geen gradatie in uiterlijk van lightsabers hebt? (ook al hoort het niet zo)
Elk wapen lijkt hetzelfde van begin tot eind, geen epic of legendary look.

Dat lijkt ook zo wat met de kleren te zijn, als ik de video's bekijk althans.

reddeke125

Legacy Member
Wachten tot na de examens, ik werk zelf maar de mensen met wie ik het ga spelen studeren nog, en ik wil graag die game samen met hen ontdekken ^^

Alhoewel het serieus begint te kriebelen al, speel nog WoW maar ben dat nogal beu. Chance dat ik Skyrim nog heb en een vriendin om de tijd te doden :P

fulcoboy

Legacy Member
reddeke125 zei:
Alhoewel het serieus begint te kriebelen al, speel nog WoW maar ben dat nogal beu. Chance dat ik Skyrim nog heb en een vriendin om de tijd te doden :P

U vriendin zal blij zijn als die volgorde ook u voorkeur draagt ;)

Archangelus

Legacy Member
Burrid zei:
Is het niet jammer dat je geen gradatie in uiterlijk van lightsabers hebt? (ook al hoort het niet zo)
Elk wapen lijkt hetzelfde van begin tot eind, geen epic of legendary look.

Dat lijkt ook zo wat met de kleren te zijn, als ik de video's bekijk althans.

Niet zeker wat je bedoelt, maar lightsabers veranderen ook van uitzicht naarmate je levelt. Nu niet zo opvallend als bv assault cannons, maar het heft (hilt in het Engels) ziet er wel anders uit.
Het licht stukske blijft natuurlijk een licht stukske :)

Sorasan

Legacy Member
Als die groene laserbeam bug eruit is (waardoor je plots groene muren etc krijgt) zal het toch een pak aangenamer spelen... Ik speel sowieso nog deze 3 maanden uit. Is die bug er dan nog niet uit dan stop ik er ook wel mee totdat ze het eruit halen. Zo vervelend en haalt de hele sfeer eruit.

GammaGamer

Legacy Member
Archangelus zei:
Niet zeker wat je bedoelt, maar lightsabers veranderen ook van uitzicht naarmate je levelt. Nu niet zo opvallend als bv assault cannons, maar het heft (hilt in het Engels) ziet er wel anders uit.
Het licht stukske blijft natuurlijk een licht stukske :)
Ik heb wel gemerkt dat het geluid bij het activeren van een lightsaber verandert, niet? :unsure:

L'enfant terrible

Legacy Member
Gisteren gekocht ! Het was een leuke avond. Die quests zijn toch een pak interessanter dan de vorige mmo's. Ik heb zelf verschillende keren geprobeerd het spel te pauzeren !!! WTF en ik heb 6jaar hardcore een mmo gespeeld...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan