Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D.li zei:Bizar, echt UI problemen heb ik nog niet gehad, zelfs niet in beta.
Wat in mijn ogen wel mag veranderen, en ja ik zal wow gebruiken als voorbeeld, al ben ik totaal geen fanboy, integendeel zelf...
Aanpassing van de UI grootte op eerste plaats, de helft van mijn scherm wordt ingenomen door de UI, in wow gebruikte ik een zeer minimalistische UI.
De map grootte aanpasbaar en verschuifbaar, mijn hele scherm wordt gevult met mijn map. Eerder een Carbonite stijl van map, zou veel beter werken voor mij.
Ik verracht addons, maar UI addons zoals Dominos of Bartender als quickbars, OuF of Grid als group/raid bars.
Dotimer of andere aanpasbare timer bars, want de originele zijn zeer onoverzichtelijk, zeker als je op debuffs moet letten voor skills te gebruiken.
Deze zijn enkel UI puntjes die voor mij persoonlijk mogen veranderen.
Ik wil zeker geen healbot of dps meter en dergelijke, zal het spel enkel de dieperik laten indonderen.

syndrom zei:Ik speel ook op een macbook pro, wel alles op low op een resolutie van 1280x800. Welke specs heb jij? en hoe draait het spel. bij mij gaat het wel maar in steden dropt het wel es naar 20-25 fps. flashpoints gaan goed, maar warzones is dan weer super slecht
Nuja ik speel het spel eigenlijk meer als een singlplayer, ik group wel veel, maar pvp enzo begin ik niet aan.

Acidbaron zei:Dit is gewoon spijt na de zonde.
Raiden interesseert me niet, want ik wil nog geregeld buiten komen. Hopelijk blijft het dan ook boeiend op een hogere level.le mastre zei:Dankzij consoles staan we qua graphics al 5 jaar stil. Vroeger bestond het niet dat je met een 5 jaar oude PC een huidig game kon spelen. Ietwat betere graphics mocht wel.
De werelden zien er wel goed uit daar nie van, maar ik had het toch liever zien neigen naar KOTOR, daan naar een typische cartoony MMO.
le mastre zei:Dankzij consoles staan we qua graphics al 5 jaar stil. Vroeger bestond het niet dat je met een 5 jaar oude PC een huidig game kon spelen. Ietwat betere graphics mocht wel.
De werelden zien er wel goed uit daar nie van, maar ik had het toch liever zien neigen naar KOTOR, daan naar een typische cartoony MMO.
²Jersy zei:plz
consoles hebben er nix mee te maken
dit is gedaan zodat er meer mensen kunnen spelen zo simpel is het
ChunWai. zei:De graphics moesten niet zwaarder zijn, anders kunnen weinig computers het nog draaien vrees ik![]()
Son Gokou zei:ik moet het nu al op low draaien om aan 60 fps te komen en ik speel op een I7 920,6gb ram, ati 4890


GammaGamer zei:maar ik stoor me mateloos aan de freezende GUI...
Als tank is da een ramp, geloof me...