Archief - SWTOR: Indrukken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Samus007

Legacy Member
Persoonlijk vind ik het heel knap van bioware om een HEEL goed werkende Hybride manier van spelen tussen een MMO en een Single play RPG, ik ga nu niet zeggen dat het het niveau haalt van een mass effect ofzo maar het verhaal is degelijk opgebouwd en voelt her en der sterk aan naar de beide knights games (wat een groot compliment is)

Ik heb hiervoor een paar MMO's getracht te spelen en geen enkele kon ik me inleven, deze was direcct pats erop, natuurlijk is het star wars universum op zich al vrij vertrouwd item.

L@TrO

Legacy Member
Ik ben nu lvl18 met men sith sorcerer, moet zeggen dat ik voorlopig toch nog niet volledig overtuigd ben. Voorlopig kan het verhaal me nog niet echt boeien ( zeker die van de side missions dan ). 3 min luisteren naar een manneke zijn verhaal om dan 10 van dit of dat te gaan oprapen is imo een anticlimax ( en zo is het toch wel redelijk vaak).
Het mmo gevoel heb ik voorlopig ook nog niet echt beet. Een grp maken en dan eerst zien dat je wel allemaal op dezelfde server zit, is toch maar raar in een mmo. En als je iets zegt met /say zie je het enkel in de chatbox waardoor je weinig interactie hebt.
Combat valt wel mee, heeft een WoW gevoel, al zijn mijn heals toch niet volledig in sinc met de animatie waardoor het een laggy gevoel geeft. En de animaties trekken toch nog wat hard op elkaar, je zit niet echt op iemand cc of heals aan het casten is waardoor interrupten toch ook minder nuttig is. Alé swat, ik geeft het spel nog even de tijd, mss is de endgame wel beter en anders is het mijn ding mss niet.

SHIGSY

Legacy Member
Echt op het gemakske, no rush. Vandaag zelf niet ingelogd.

Nog altijd geen guild gevonden, begint wel wat tegen te steken.

stormtrooper

Legacy Member
SHIGSY zei:
Echt op het gemakske, no rush. Vandaag zelf niet ingelogd.

Nog altijd geen guild gevonden, begint wel wat tegen te steken.

Moest ge op The Red Eclipse zitten en empire zijn, stuur mij ne pm ofzo :p

SHIGSY

Legacy Member
stormtrooper zei:
Moest ge op The Red Eclipse zitten en empire zijn, stuur mij ne pm ofzo :p

Zit op The Progenitor, RP Server.

Ik wil gewoon zeker zijn dat ik een goedje neem.

sure

Legacy Member
Ben alle classen naar 10 aant brengen om te zien wat mij het meeste aantrekt.
Enigste echte probleem dat ik heb zijn mijn frames.
Al veel met zitten testen maar die blijven naar omhoog en omlaag gaan.
Ergens 15fps met niemand in de buurt, na een uurtje zelfde plaats met keiveel volk 110fps.
Dan weer 40, etc...
Zeer irritant, ik hoop dat ze dat fixen.

Kaizer

Legacy Member
We hebben gisteren 2 world bosses neergelegd en ik vond diene Ops UI ni echt handig om te healen. Kan je deze aanpassen ?

bLz

Legacy Member
Kaizer zei:
We hebben gisteren 2 world bosses neergelegd en ik vond diene Ops UI ni echt handig om te healen. Kan je deze aanpassen ?

Heb gisteren ook 2 World Bosses gedaan, Tatooine en Alderaan. Die UI stoort mij totaal niet. Ze is bijna identiek aan de oude WoW raid interface. Ik denk dat mensen tegenwoordig een beetje teveel gewoon zijn (zie WoW UnitFrames en HealBot). Zo moeilijk is het toch niet om gewoon de persoon die je wil healen aan te klikken in de raid lijst en dan op 1,2,3,4,.... of gelijk welke hotkey je gewenste heal op staat in te drukken.

Dit is niet specifiek naar jou he Kaizer, maar er is nogal discussie hier rond op de SWToR forums.

Het is een beetje jammer als healers het nu al te moeilijk vinden om gewoon een character aan te klikken in de interface en dan een hotkey in te duwen. Ik snap niet waarom het nog simpeler zou moeten.

Het enige wat ik eventueel zou willen is een markering voor de tanks ofzo, maar dat is echt wel optioneel. :)

Kaizer

Legacy Member
@blz

HealBot of andere heal add-ons is nu iets dat ik nooit gebruikt heb in Wow, maar wat me wel stoorde is dat het zo klein is. Ik had echt problemen om te zien welke player veel/weining healing nodig had. Ik vond de frames te klein om dat duidelijk te zien of een player zijn healthbar al zwaar aan't zakken was.

bLz

Legacy Member
Hmm ik zal er volgende keer op letten. Een UI scale bar zou wel handig zijn, dat is waar. :)

syndrom

Legacy Member
ff een vraagje, kheb nu een jedi sentinel gerolled om es te zien of de republic me lag, omdat ik wel voor de underdogs ben :D

Nu ben ik eigenlijk voornamelijk jedi chars tegengekomen en bitterweinig andere classes. Is dit eigenlijk eigen aan het spel voorlopig?

En speelt de smuggler eigenlijk zowat als de bounty hunter? Vind de bounty hunter een coole class maar zou liever republic spelen eigenlijk.

stormtrooper

Legacy Member
syndrom zei:
ff een vraagje, kheb nu een jedi sentinel gerolled om es te zien of de republic me lag, omdat ik wel voor de underdogs ben :D

Nu ben ik eigenlijk voornamelijk jedi chars tegengekomen en bitterweinig andere classes. Is dit eigenlijk eigen aan het spel voorlopig?

En speelt de smuggler eigenlijk zowat als de bounty hunter? Vind de bounty hunter een coole class maar zou liever republic spelen eigenlijk.

Da's normaal hoor, veel mensen die een lightsaber in hun handen willen hebben.

Smuggler speelt trouwens niet hetzelfde als de BH, daarvoor is de Trooper voorzien.

Jedi Warrior - Sith Warrior
Jedi Consular - Sith Inquisitor
Trooper - Bounty Hunter
Smuggler - Imperial Agent

Babaluna

Legacy Member
SHIGSY zei:
Echt op het gemakske, no rush. Vandaag zelf niet ingelogd.

Nog altijd geen guild gevonden, begint wel wat tegen te steken.

zit inn een guild daar ( Empire ) /w Fantasmo :) goei evolwassen guild constant 20 man online :)

Soeverein

Legacy Member
Mijn indrukken zijn voorlopig nog altijd positief. Heb nu al een aantal personages gespeeld, en ben meer coop beginnen spelen, en het komt echt wel lekker nu.

Op EU server ben ik bezig met een lvl 30 Imperial Sniper met een goeie vriend waarmee ik regelamtig samen quest (hij Juggernaut - dus tank + DPS)

Op US server speel ik een trooper (level 10 nu, ga tank spec nemen) waarmee ik gans Ord Mantell heb gedaan ondertussen samen met 2 online vrienden (allebei smuggler, ene gaat wsl healer spec nemen) van vroeger op Neverwinter Nights. Kan zijn dat een vierde ket van de oude periode in NWN er ook nog bij komt. Dan hebben we ineens een full team voor de heroics en flashpoints.

En op diezelfde US server heb ik momenteel ook een Sith Warrior begonnen (lvl 8 nog maar) voor de momenten dat geen van de personen waarmee ik samenspeel online is.

Zo in groep bezig zijn vertraagd het tempo misschien wat, toch als je allemaal nogal lorefreaks bent. Maar dit is nu eigenlijk de eerste MMO die ik speel waar ik sociaal ook iets uit haal. De meeste andere MMOs die ik heb geprobeerd heb ik nooit echt een goei groep gevonden.

Æro

Legacy Member
Ik heb het vandaag voor 't eerst zelf gespeeld en ik moet bekennen dat het spel beter was dan ik had verwacht, maar niet in die mate dat ik er mijn huidige MMO (LotRO) voor zou laten liggen.

Positief;
* spoken dialogue is wel leuk. Ik had zo'n vrouw met slurfkes op haar hoofd en die klonk best wel sexy :)
* die dark vs light side bij conversaties is een leuk gegeven
* de omgevingen zijn heel sfeervol
* de movement voelt perfect aan

Negatief;
* extreem easy. Op lvl 4 doe je vlotjes "hard" lvl 7 mobs dood (voor die flesheater baby als Jedi Consular)
* zoveel sfeer als er hangt in de omgevingen, zo sfeerloos en saai voelen de hubs aan. Echt wel een teleurstelling
* heel low-rez character artwork. Dit heeft velen voor de borst gestoten bij Warhammer, het is me dan ook een raadsel dat Bioware/Mythic diezelfde fout herhaalde.
* ik ben tot lvl 14 gegaan en ik heb niet 1x meer dan 2-3 quests simultaan gehad. Gameplay tot nu toe is dus enorm 'gated'. Je moet het pad dat men u voorlegt domweg volgen.

Een verdienstelijke poging van Bioware/Mythic, maar mij kan men neit overtuigen. Misschien de dag dat het spel in de budgetbakken terug te vinden is...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan