Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
white-hat zei:just iets te lang in den douche gezeten en nu op plaats 1100 in queue
(lettow)
mijn bevindingen:
conversaties zijn super, net zoals de quests en bonusquests.
Het ziet er voor een mmo vind ik zelfs héél goed uit.
Nooit meer spawncampen wegens de instanced zones.
Gear en quality is awesome, ben nu lvl 18 en ik zie er zo zot uit.
Craften is leuk, alhoewel het gatheren via crewmembers volgens mij op hoge lvl een moneysink is.
Hip hoe je stem aangepast word naargelang je headpeace.
Alhoewel ik mij kostelijk aan het entertainen ben heb ik wel wat problemen met sommige dingen ook:
meerdere keren loop ik tegen een onzichtbare muur aan
iedereen heeft zo ongeveer evenveel HP
sommige area's zijn echt lastig om van punt A naar punt B te gaan.
wat mij mateloos stoort is dat de schade van abilities word afgetrokken voor de animatie goed en wel begint, het ziet er allemaal superhip uit maar voelt net alsof je constant aant laggen bent.
Ik had graag 1-9 zien staan op mijn actionbar.
Kiosk is echt geen plezier om mee te werken.
travelling is soms niet altijd even logisch, en soms duurt het mij net iets te lang om vanuit een zone naar de fleet te gaan.
als tank heb ik soms echt moeite om met de huidige UI het overzicht te behouden(kan aan mij liggen)
Questrewards zijn over het algemeen meh, los van de rewards die je krijgt uit Heroic quests.
Maar zeker een blijvertje, sommige dingen doen ze gewoon zooo goed, dat ik mij soms afvraag hoe we het ooit anders gedaan hebben.
Levicious zei:Eens met White-Hat. In pvp heeft gelijk iedereen idd evenveel HP.
Soms kan je met 2 zelfs een +30 level afmaken.
Klopt toch niet echt maar goed. Het maakt dus ook niet uit of je super gear hebt of ni.
Alé da merk ik nu toch nog niet
@Chun:
Rubberwhot?!
dadash zei:Nee nu staat er & ipv 1 en é ipv 2. Dat bedoelt hij.

BeeLz zei:Ja en das echt irritant bij de skills die je niet vaak gebruikt![]()
Over een paar uurtjes ben ik lvl 50. Van wat ik gezien heb op de betà is er echt wel meer dan genoeg te doen voor endgame.tekn0w!z zei:En? Hoe valt de game volgens jullie mee?
Ik denk dat ik vandaag een invite ga krijgen, heb de beta niet gespeeld, ik hoop het goed gaat meevallen..
Heb namelijk al talloze mmo's geprobeerd (AoC, Warhammer Online, EQ2, RoM, Aion, Rift, ...) en ik blijf telkens terugvallen op Wow...
Wat waren jullie eerste indrukken? Uitdagend genoeg? Gaat de game blijven boeien?
Ben benieuwd![]()
dadash zei:Nee nu staat er & ipv 1 en é ipv 2. Dat bedoelt hij.
glennvdz zei:Over een paar uurtjes ben ik lvl 50. Van wat ik gezien heb op de betà is er echt wel meer dan genoeg te doen voor endgame.
Ik heb zelf in het verleden: swg, aoc, rift en wow gespeeld, er zijn gelijkenissen met vele andere mmo's maar eens je begint met levellen in TOR en 50 bent zul je zien dat deze game ECHT de moeite waard is.
Op gebied van uitdaging, van mijn eerdere ervaringen in mmo's, is er geen enkele die zo uitdagend was op gebied van levelling alleen al.
Niet twijfelen, kopen, spelen, genieten.
Enkel de eindbaas van Athiss hebben we moeite mee gehad toen niemand een Cleanse-achtige skill had.ChunWai. zei:Als Assassin is het belangrijk achter het target te kunnen blijven en als de targets soms terugschieten naar vorige plek is het serieus ambetant. Of als ik die aanval doe dat ik ze katapulteer en ze gewoon blijven staan.

hehe, wacht maar tot je hoger bent que level. Eens lvl 30 gaat het niveau al iets omhoog, en op lvl 40 nog een beetje erbij.ChunWai. zei:Ik ben nog maar 26 maar het levelen is nu toch niet echt, uitdagend? Alle quests die je doet zijn vrij simpel om te doen, zeker met behulp van companion. Heroics doe je in groep en met een klein beetje goeie healer kan je de meeste Flashpoints wel aanEnkel de eindbaas van Athiss hebben we moeite mee gehad toen niemand een Cleanse-achtige skill had.

Son Gokou zei:eerste indruk is niet slecht
graphics zijn meh. Niet super. Heel veel last van popup, ventjes, bomen enzo die verschijnen. Draai alles thans op high.
Fps drop in gebouwen.
Vsync werkt niet goed. Nog regelmatig dat ik zie dat ik lijnen krijg op het scherm.
Omgeving is wat bleek ben ook nog maar een level 6 trooper. Dus andere planeten kunnen er beter uitzien.
Wat top is dat er wel het starwars gevoel is en ik denk dat zeker na een paar patches dit echt een top game word.
Qua een wow killer zie ik het niet. Vind wow nog net iets sfeervoller. Maar da is een persoonlijke mening. Mening kan herzien wordne als ik hoger in level ben.
Maar zoals gezegd, das dus puur persoonlijk.