Archief - SWTOR: Indrukken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DEEPEESSS

Legacy Member
Nicely samengevat White-hat!

Hopelijk worden die onzichtbare muren nog gepatched :/

Levicious

Legacy Member
Eens met White-Hat. In pvp heeft gelijk iedereen idd evenveel HP.
Soms kan je met 2 zelfs een +30 level afmaken.
Klopt toch niet echt maar goed. Het maakt dus ook niet uit of je super gear hebt of ni.
Alé da merk ik nu toch nog niet :)

@Chun:

Rubberwhot?!

stormtrooper

Legacy Member
white-hat zei:
just iets te lang in den douche gezeten en nu op plaats 1100 in queue
(lettow)

mijn bevindingen:

conversaties zijn super, net zoals de quests en bonusquests.
Het ziet er voor een mmo vind ik zelfs héél goed uit.
Nooit meer spawncampen wegens de instanced zones.
Gear en quality is awesome, ben nu lvl 18 en ik zie er zo zot uit.
Craften is leuk, alhoewel het gatheren via crewmembers volgens mij op hoge lvl een moneysink is.
Hip hoe je stem aangepast word naargelang je headpeace.

Alhoewel ik mij kostelijk aan het entertainen ben heb ik wel wat problemen met sommige dingen ook:

meerdere keren loop ik tegen een onzichtbare muur aan
iedereen heeft zo ongeveer evenveel HP
sommige area's zijn echt lastig om van punt A naar punt B te gaan.
wat mij mateloos stoort is dat de schade van abilities word afgetrokken voor de animatie goed en wel begint, het ziet er allemaal superhip uit maar voelt net alsof je constant aant laggen bent.
Ik had graag 1-9 zien staan op mijn actionbar.
Kiosk is echt geen plezier om mee te werken.
travelling is soms niet altijd even logisch, en soms duurt het mij net iets te lang om vanuit een zone naar de fleet te gaan.
als tank heb ik soms echt moeite om met de huidige UI het overzicht te behouden(kan aan mij liggen :-) )
Questrewards zijn over het algemeen meh, los van de rewards die je krijgt uit Heroic quests.


Maar zeker een blijvertje, sommige dingen doen ze gewoon zooo goed, dat ik mij soms afvraag hoe we het ooit anders gedaan hebben.

Die 1-9 kan je toch aanpassen via je hotkeys?

ChunWai.

Legacy Member
Levicious zei:
Eens met White-Hat. In pvp heeft gelijk iedereen idd evenveel HP.
Soms kan je met 2 zelfs een +30 level afmaken.
Klopt toch niet echt maar goed. Het maakt dus ook niet uit of je super gear hebt of ni.
Alé da merk ik nu toch nog niet :)

@Chun:

Rubberwhot?!

Als Assassin is het belangrijk achter het target te kunnen blijven en als de targets soms terugschieten naar vorige plek is het serieus ambetant. Of als ik die aanval doe dat ik ze katapulteer en ze gewoon blijven staan.

math

Legacy Member
Ik gebruik nooit de nummers om iets te selecteren. Altijd met de muis.

moordact

Legacy Member
ik gebruik de 1 tot 9 rij en dan de rest met muis.. oms ook nog andere toetse voor pvp ofzo..

glennvdz

Legacy Member
tekn0w!z zei:
En? Hoe valt de game volgens jullie mee?
Ik denk dat ik vandaag een invite ga krijgen, heb de beta niet gespeeld, ik hoop het goed gaat meevallen..

Heb namelijk al talloze mmo's geprobeerd (AoC, Warhammer Online, EQ2, RoM, Aion, Rift, ...) en ik blijf telkens terugvallen op Wow...

Wat waren jullie eerste indrukken? Uitdagend genoeg? Gaat de game blijven boeien?

Ben benieuwd :)
Over een paar uurtjes ben ik lvl 50. Van wat ik gezien heb op de betà is er echt wel meer dan genoeg te doen voor endgame.

Ik heb zelf in het verleden: swg, aoc, rift en wow gespeeld, er zijn gelijkenissen met vele andere mmo's maar eens je begint met levellen in TOR en 50 bent zul je zien dat deze game ECHT de moeite waard is.

Op gebied van uitdaging, van mijn eerdere ervaringen in mmo's, is er geen enkele die zo uitdagend was op gebied van levelling alleen al.


Niet twijfelen, kopen, spelen, genieten.

glennvdz

Legacy Member
dadash zei:
Nee nu staat er & ipv 1 en é ipv 2. Dat bedoelt hij.

Ik breek men hoofd hier al lang over hoe je dit kan aanpassen zodat je de nummers te zien krijgt en niet: ² & é " ' ( § è ! ç à )

kaneda

Legacy Member
denk dat de enige optie is keyboard in qwerty zetten, mja, chat wel anders dan

El Shampo

Legacy Member
glennvdz zei:
Over een paar uurtjes ben ik lvl 50. Van wat ik gezien heb op de betà is er echt wel meer dan genoeg te doen voor endgame.

Ik heb zelf in het verleden: swg, aoc, rift en wow gespeeld, er zijn gelijkenissen met vele andere mmo's maar eens je begint met levellen in TOR en 50 bent zul je zien dat deze game ECHT de moeite waard is.

Op gebied van uitdaging, van mijn eerdere ervaringen in mmo's, is er geen enkele die zo uitdagend was op gebied van levelling alleen al.


Niet twijfelen, kopen, spelen, genieten.

Ik zit nog maar aan lvl 18, maar ik kan dit toch al bevestigen. Nog geen enkele keer moeten grinden. En die flashpoints zijn ZALIG!

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

ChunWai.

Legacy Member
Ik ben nog maar 26 maar het levelen is nu toch niet echt, uitdagend? Alle quests die je doet zijn vrij simpel om te doen, zeker met behulp van companion. Heroics doe je in groep en met een klein beetje goeie healer kan je de meeste Flashpoints wel aan:p Enkel de eindbaas van Athiss hebben we moeite mee gehad toen niemand een Cleanse-achtige skill had.

Levicious

Legacy Member
ChunWai. zei:
Als Assassin is het belangrijk achter het target te kunnen blijven en als de targets soms terugschieten naar vorige plek is het serieus ambetant. Of als ik die aanval doe dat ik ze katapulteer en ze gewoon blijven staan.

Ja inderdaad nu begrijp ik u . Af en toe ook al gehad dat ik een target zit onder te bashen maar doe geen damage. 5min later springt die dan naar een andere plaats en dan lukt het wel om damage te doen.
Heel vervelend :)

Elk beestje geven ze toch een naam hé :p

glennvdz

Legacy Member
ChunWai. zei:
Ik ben nog maar 26 maar het levelen is nu toch niet echt, uitdagend? Alle quests die je doet zijn vrij simpel om te doen, zeker met behulp van companion. Heroics doe je in groep en met een klein beetje goeie healer kan je de meeste Flashpoints wel aan:p Enkel de eindbaas van Athiss hebben we moeite mee gehad toen niemand een Cleanse-achtige skill had.
hehe, wacht maar tot je hoger bent que level. Eens lvl 30 gaat het niveau al iets omhoog, en op lvl 40 nog een beetje erbij.

Het is generfed zowiezo, een tijd geleeden op de general betà was dat niveau nog een pak hoger. Toen was het onmogelijk om simpelweg 2 strong mobs van lvl 40 met je companion te doen. :rofl:

Son Gokou

Legacy Member
eerste indruk is niet slecht

graphics zijn meh. Niet super. Heel veel last van popup, ventjes, bomen enzo die verschijnen. Draai alles thans op high.

Fps drop in gebouwen.

Vsync werkt niet goed. Nog regelmatig dat ik zie dat ik lijnen krijg op het scherm.

Omgeving is wat bleek ben ook nog maar een level 6 trooper. Dus andere planeten kunnen er beter uitzien.

Wat top is dat er wel het starwars gevoel is en ik denk dat zeker na een paar patches dit echt een top game word.

Qua een wow killer zie ik het niet. Vind wow nog net iets sfeervoller. Maar da is een persoonlijke mening. Mening kan herzien wordne als ik hoger in level ben.

dr.lee

Legacy Member
Son Gokou zei:
eerste indruk is niet slecht

graphics zijn meh. Niet super. Heel veel last van popup, ventjes, bomen enzo die verschijnen. Draai alles thans op high.

Fps drop in gebouwen.

Vsync werkt niet goed. Nog regelmatig dat ik zie dat ik lijnen krijg op het scherm.

Omgeving is wat bleek ben ook nog maar een level 6 trooper. Dus andere planeten kunnen er beter uitzien.

Wat top is dat er wel het starwars gevoel is en ik denk dat zeker na een paar patches dit echt een top game word.

Qua een wow killer zie ik het niet. Vind wow nog net iets sfeervoller. Maar da is een persoonlijke mening. Mening kan herzien wordne als ik hoger in level ben.

Da's idd persoonlijk. Ik heb niet lang WoW gespeeld omdat de settign me niet aansprak. Bij lotro (2.5 jaar gespeeld) was dit wel zo en bij SWTOR is dit nu ook zo. Enkel al daarom is het voor mij beter als wow ;) Maar zoals gezegd, das dus puur persoonlijk.

FlatRussian

Legacy Member
Wat ik raar vind is dat het spel meer aanvoelt als KOTOR dan als WoW of GW of Koreaanse Grind. Derpherp, maar ja dat komt door die MMORPG stempel erop.

Voor de mensen die al verder zitten: Hoe MMO wordt het echt? Want opt moment zitten er rond de 60 man in start gebied op mijn server en doe ik alles alleen. Voelt meer als een singleplayer spel aan, waarin je andere mensen ziet. Wel een heel goed singleplayerspel dat wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan