Archief - SWTOR: Indrukken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vancha

Legacy Member
Jullie moeten niet klagen, ik zit op de drukste server van de EU en er zijn meer dan 2000 wachtenden voor me, 3 uur wachttijd :)

Al bij al wel al een uur of 6 gespeeld en ben nu 14, eindelijk sprint woohoo!

stonecold_

Legacy Member
Je hebt een maand ( 30 dagen) gratis , maar als je je visa direct moet gebruiken weet ik niet , nu nog in pre-order....


En voor die game-card , bij zavvi.com 18e voor 60 dagen (deze zlln hier ook wel werken denk ik he )

zarathustra

Legacy Member
hmmm, zie ik speel dus wow en ben aan het twijfelen om dit eens te proberen. ( nuja ik zal het uiteindelijk wel kopen, maar de vraag is zou ik het nu doen nu het recent is).

maar wat ik hier vooral afleid uit de indrukken is *nog* meer easy mode dan wow. Nieuwe spelers die even 'simpel' een heroic doen. Vlotjes door flashpoints walsen, niet meer moeten moeite doen voor rare spawns, gewoon een npc er heen sturen en opgelost, sprint op lvl 14 ... klinkt allemaal redelijk casual.

Nuja niet dat dat slecht is en het zal veel spelers aantrekken, maar een meerdere van die dingen zijn toch maar 'meh' voor mij.

Xylan

Legacy Member
Ik word kotsmisselijk van die queues...

Kom ik thuis om ff te chillen en SWTOR te spelen, mag'k een uur en half wachten.

En herbeginnen op een nieuwe server? Nee bedankt, waarschijnlijk zelfde probleem daar na een tijd.

BubbaKush

Legacy Member
zarathustra zei:
hmmm, zie ik speel dus wow en ben aan het twijfelen om dit eens te proberen. ( nuja ik zal het uiteindelijk wel kopen, maar de vraag is zou ik het nu doen nu het recent is).

maar wat ik hier vooral afleid uit de indrukken is *nog* meer easy mode dan wow. Nieuwe spelers die even 'simpel' een heroic doen. Vlotjes door flashpoints walsen, niet meer moeten moeite doen voor rare spawns, gewoon een npc er heen sturen en opgelost, sprint op lvl 14 ... klinkt allemaal redelijk casual.

Nuja niet dat dat slecht is en het zal veel spelers aantrekken, maar een meerdere van die dingen zijn toch maar 'meh' voor mij.

Alles wat je opnoemt zijn zaken die low level spelers constant zeggen, wil wel eens zien dat we op level 40ish nog vlotjes met de comp door een flashpoint vliegen ;)

Weet alleszins als ik op level 19 een heroic gebied toe dat het vrij regelmatig slecht afloopt, en ik heb een healer comp achter mij lopen :s

BubbaKush

Legacy Member
molog zei:
Ik ben ook aan het twijfelen om het spel te gaan halen in afwachting voor de komst van Diablo III. Btw, als je het spel koopt moet je dan al direct een gamecard kopen voor dat je effectief kunt spelen of heb je direct een gratis maand?
Ik kan mij nog herinneren bij Wow dat je een gratis maand had, maar dat je dan toch een visa nummer ofzo moest ingeven voor dat je kon beginnen met spelen.

Ja verplicht, de codes zijn net binnne in mijn mailbox voor het eigenlijke spel en wanneer je ze invoert krijg je te zien dat je een payment MOET opzetten, anders is je spel NOT ready to play 20-12-11.

white-hat

Legacy Member
Zat gisteren in 3e wave EGA,
en ik ben positief, ziet er proper uit, animaties zijn retehip. Tot nu toe aangename quests. Wel nog geen "First-time-to-stormwind" momentje gehad, maar ik ben geduldig, 'k zit nog op korriban start-area.

Matic

Legacy Member
zeg als ge nu op missie gaat... kom je dan op die planeet ook andere spelers tegen (zoals in wow), of is het dan soort een "solo instance"?
ik vind bij het MMO gedeelte het vooral belangrijk dat je de andere mensen ook hun ding ziet doen..

syndrom

Legacy Member
het is wel een hele aanpassing op vlak van die dialogen in een mmo, dat is echt wel knap gedaan. als je een mmo als wow gewoon bent is dat een serieuze vernieuwing

Matic

Legacy Member
oh okey :D

Maar is het nu ook 1 grote open wereld (planeten) waar iedereen elkaar tegen het lijf kan lopen?

dadash

Legacy Member
Ja. Enkel af en toen kom je in een instanced fase terecht waarbij het enkel jij bent. Maar dat zijn maar korte stukken. Voor de rest constant volk rond je.

syndrom

Legacy Member
hmmm ben het eigenlijk wel al een beetje beu. buiten die dialogen is er eigenlijk niet echt iets die me boeit in de game, het voelt wat te steriel aan. Een gebrek aan sfeer voor mij persoonlijk.

Als iemand een account wil met Early game acces, pm me en we regelen wel iets.

El Shampo

Legacy Member
white-hat zei:
Zat gisteren in 3e wave EGA,
en ik ben positief, ziet er proper uit, animaties zijn retehip. Tot nu toe aangename quests. Wel nog geen "First-time-to-stormwind" momentje gehad, maar ik ben geduldig, 'k zit nog op korriban start-area.

Ik zit nu op coruscant en ik vind die best indrukwekkend. Met de taxi tussen de gebouwen door is best nice. :)

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Holocene

Legacy Member
Hier ook nog niet echt een "wow!-moment" gehad, maar ik ben ook nog maar level 8:)

Het is wel een leuke verandering tov andere MMOs, alhoewel ik niet overdreven veel volk zie (nochtans volle server), mss omdat het in de start area's is:)

moordact

Legacy Member
het is voor mij een heel vernieuwende mmorpg sfeer!

dikke topper!

lvl 23 atm =-)

BeeLz

Legacy Member
Ben me geweldig aan het amuseren, is echt een verademing na steeds terug te vallen op WOW :p

- Quests zijn fun en vooral niet eentonig
- Professions zijn zeer goed gedaan, in wow was het altijd een hel om die te levelen en hier stoort het echt niet en is het zelfs "fun"
- Ben nu met BH bezig en de storyline is echt geweldig en qua combat is het ook echt leuk
- Vind het persoonlijk ook niet echt makkelijker dan wow ofzo, zijn allebei mmo's ontworpen voor de massa en redelijk casual maar je kan wel degelijk falen en elite quests zijn echt wel moeilijk te soloen

Dus de leveling experience is pakken beter dan bij wow, endgame zal afwachten worden.

D.li

Legacy Member
lol @ mensen die zeggen dat het te makkelijk is en nog geen lvl 20 hebben gehaald...
Eens je in Nar Shadaa komt, zal je wel anders piepen, dan is het veel leuker.

ChunWai.

Legacy Member
D.li zei:
lol @ mensen die zeggen dat het te makkelijk is en nog geen lvl 20 hebben gehaald...
Eens je in Nar Shadaa komt, zal je wel anders piepen, dan is het veel leuker.

Eindbaas van Athiss is ook geen lachertje zonder goeie healer:p Tenzij je cleanse skills hebt, maar we waren toen nog vrij laag level en dan is het toch een hele bossbattle ze:p

Matic

Legacy Member
grrrrrrr such a dilema.. kga sebiet naart stad kerstinkpe doen.... shall i get it or not?? ... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan