Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zarathustra zei:hmmm, zie ik speel dus wow en ben aan het twijfelen om dit eens te proberen. ( nuja ik zal het uiteindelijk wel kopen, maar de vraag is zou ik het nu doen nu het recent is).
maar wat ik hier vooral afleid uit de indrukken is *nog* meer easy mode dan wow. Nieuwe spelers die even 'simpel' een heroic doen. Vlotjes door flashpoints walsen, niet meer moeten moeite doen voor rare spawns, gewoon een npc er heen sturen en opgelost, sprint op lvl 14 ... klinkt allemaal redelijk casual.
Nuja niet dat dat slecht is en het zal veel spelers aantrekken, maar een meerdere van die dingen zijn toch maar 'meh' voor mij.


molog zei:Ik ben ook aan het twijfelen om het spel te gaan halen in afwachting voor de komst van Diablo III. Btw, als je het spel koopt moet je dan al direct een gamecard kopen voor dat je effectief kunt spelen of heb je direct een gratis maand?
Ik kan mij nog herinneren bij Wow dat je een gratis maand had, maar dat je dan toch een visa nummer ofzo moest ingeven voor dat je kon beginnen met spelen.
white-hat zei:Zat gisteren in 3e wave EGA,
en ik ben positief, ziet er proper uit, animaties zijn retehip. Tot nu toe aangename quests. Wel nog geen "First-time-to-stormwind" momentje gehad, maar ik ben geduldig, 'k zit nog op korriban start-area.


D.li zei:lol @ mensen die zeggen dat het te makkelijk is en nog geen lvl 20 hebben gehaald...
Eens je in Nar Shadaa komt, zal je wel anders piepen, dan is het veel leuker.
Tenzij je cleanse skills hebt, maar we waren toen nog vrij laag level en dan is het toch een hele bossbattle ze